Gözlerimi açtığımda hastane odasindaydim annem kırmızı sulu gözleriyle beni gördü "uyanmış "diye bağırdı. O sırada içeri samet ve abilerim girdi. Samet çok korkmus görünüyordu. Hemen yanıma geldi alnimdan öptü beni çok korkuttun ,bidaha seni asla üzmeyeceğim ne istersen yapacağım dedi. Kuzey abim ufak at istersen dedi. Hepimiz güldük . Ediz abim de yanıma yaklaşıp alnimdan öptü kulağıma sadece benim duyabilecegim şekilde beni çok korkuttun güzellik anlaşılan seni ayırmamam lazım dedi. Bende tebessüm ettim. Hadi artık buradan gidelim dedim ben çok sıkıldım. Oldum olası hastaneleri sevmezdim. Kuzey abim çıkış işlemlerini yapmaya gitti. Ediz abim de beni kucaklayarak götürecek ti. Yuruyebiliyorum abi dedim. Gülümsedi kolunun altına aldı samet de belimden tuttu. Annem de arkamizdan geliyordu. Arabaya bindik eve yaklasmistik Ediz abimin telefonu çaldı. Tamam götürün ben gelicem dedi. Anneme "anne benim bir işim çıktı sizi eve bırakıp giderim akşama beklemeyin geç gelirim" dedi. Eve gelmistik kuzey abim Ediz abime " abi bende geliyim "dedi .Ediz abim de "yok sen evde kal dedi " çekip gitti. Yorgundum odama girip direk uyudum. Kalktigimda saat 3 e geliyordu herkes uyumustu Ediz abim daha gelmemişti. Bende televizyon izliyordum. Sonra dışarıdan sesler geldi. Ediz abimin sesiydi yanında da başka birisi vardı. Yanındaki çocuk "abi bu adam tehlikeli Ailene zarar verebilir evdekilere söyle ona göre davaransinlar daha dikkatli olsunlar" diyordu. Abim de "Hayır kimsenin haberi olmicak benim ne iş yaptigimdan bir Kuzeyin haberi var o da kimseye söylemez sare bunu duyunca benden korkabilir ben ole olmasını istemiyorum neyse sende yarın 7 de depoda ol bende gelicem "dedi sonra ben hemen televizyonu mu izlemeye devam ettim abim geldi. "Sare bişey mi oldu niye uyumadin" dedi .bende eve gelince direk uyumustum sonra da uyandım dedi canım sıkıldı televizyon izliyordum işte dedim "gel beraber izleyelim dedi beni göğsüne yatırdı televizyon izliyorduk. Sonra benim göz kapaklarım yavaş yavaş kapaniyordu abi ben yatmaya dedim. "Dur ben götüreyim seni şimdi uyku sersemi merdivenlerden düsersin "dedi .kucağına aldı yatağıma bıraktı iyi geceler güzellik dedi alnimdan öptü dışarı çıktı. Uykumu iyi almam lazım ne de olsa sabah 7 de abimi takip edicem.
5 vote sonra yeni bölüm gelicek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ABİLERİM
ChickLitMerhaba ben sare bir ikizim var adı samet ikizim olmasına rağmen bana sürekli abilik tasliyor sanki 2 tane abi yetmezmiş gibi. evet benim 2 tane abim var küçük olanın adı Kuzey büyük olanın adı Ediz. Ediz abim birazcık karanlık anlarsınız işte onun...