Mafya

5.5K 322 63
                                    

Sabah çalan alarm sesiyle uyandım. Hemen banyoya girip rutin islerimi hallettim sonra kıyafetlerimi giydim, saat 7 ye geliyordu. Abimin odasının kapısı açılıp kapandı. Bende hemen taksiyi arayip aşağıya ındim. Ediz abim daha arabayi garajdan çıkariyordu. Görünmemek için sakladım, taksi geldi içine binip önümüzdeki arabayi takip etmesini söyledim .Yirmi dakikalık yolculuktan sonra abimin arabasi durdu. Taksici amca kızım gel seni aldığım yere götüreyim bak para felan da almicam burda hep Mafya lar olur. Dedi. Yok amca önemli bir işim var dedim. Taksici amca mafyalar olur diyince beynimden vurulmuşa döndüm. Abimin buralarda ne işi olur. Deponun kapısının önündeydim vurma ve bagirma sesleri geliyordu , içeri girmeye
korkuyordum. Sonra iki el silah sesi ve ardından" götürün şunu "diye bir duydum .Bu ses abimin sesiydi nerede olursa olsun tanirdim. Nasıl ya abim Mafya mi ?adamı o mu öldürdü? Ben bunları düşünürken bir el tarafından ağızım kapandı. Hareket edemedim o an .Adını bilmediğim çocuk beni bir odaya getirdi ve peş peşe sorular sordu, ama ben olayın şokunu atlatamadigim için hiçbirine cevap veremedim. Çocuk "ben seni konusturamadim ama abim seni konusturur "dedi ve odadan çıktı.

EDİZ İN AGZINDAN :)

Barımda uyuşturucu satan adamı hallettim. Üstüme kan sıçradı temizlenmem lazım odama gidip gömlek giyim. Tam odamın kapısını açarken telefonum çaldı arayan Kuzey 'di .

Efendim Kuzey
............................

Ne demek sare evde yok ve telefonlara cevap vermiyor.
.......................................

Tamam kapat ben adamlara resmini gösteririm bulurlar. Çınar en güvendiğim adamımdı o olsaydı hemen bulurdu zaten sareyi de tek tanıyan o. Odama girmeden depoya geri döndüm. Çınar olmadığı zaman Alp benim bir numaralı adamımdır. Telefonumdan Sare nin fotoğrafını açtım bir anda suratı düştü. Hemen "ne oldu Alp "diye bağırdım. "Bu benim kardeşim sare çabuk söyle ne oldu " dedim o da "abi ben bu kızı Sen adamı öldürürken deponun ağzında gördüm sonra alıp senin odana götürdüm sorular sordum cevaplamadı bende sen konusturursun diye orada bıraktım." Dedi direk benim odama gittim. Köşeye sinmiş ağlıyordu. .Hemen gidip yanına çöktüm ve ona sarıldım. Karşılık vermedi sonra da beni itti. Bak herseyi aciklayabilirim. Ben mafyayim ama
senin bildiğin mafyalar dan değilim kötülük yapanlara zarar veririm. Benden korkma gel buraya "dedim. Sarilmama izin vermedi. Bende "sen burayı nasıl buldun "diye sordum kızar bir tonda. "Şey akşam senin konuşmanı duydum sabah da takip ettim "dedi . Sonra da " abi beni eve bırak irmisin "dedi. Onaylar anlamda kafamı salladım .Gömleğimi değiştirmedeneve gidicem çünkü evdekilere anlatıcaktım artık neler olduğunu.

SARE NIN Ağzından

Eve geldiğimizde direk odama gidip Üstümü değiştirdim ve ağlamaya başladım kapım kilitliydi Samet kapıyı açmam için ısrar ediyordu. Kuzey abim de geldi. Bağırmaya başladı " Sare kapıyı aç sabrımı zorlama,ne oldu anlat "dedi. Bu kadar sese Ediz abim de geldi "SARE AÇ ŞU KAPIYI "diye haykirdi resmen yerimden sıçramıştım tabi ben yusuf yusuf olduğum için kapıyı açıp yatağıma geri döndüm. Samet yanıma gelip "Sabah sabah sen nereye gittin "dedi . Kuzey abim de önemli olan siz ikiniz beraber nerdeydiniz ve napiyordunuz birlikte diye bağırdı .Ağlamamı kestim odamın kapısını kapattım ve Ediz abim bir mafya "dedim .Samet "çok havalı ya "dedi. Ediz abim sırıttı "Kuzey in zaten haberi var" dedi .Kuzey abim "senin bu işten nasıl haberin oldu "diyince olanları anlattım. Samet "keşke beni alsaydin diye kızdı " Ediz abim dediği şeyleri tekrarladı. Ben kötü bir mafya değilim o öldürdüğüm adam benim barımda uyuşturucu satıyordu "diyince Sametle aynı anda "Senin barın da mı var "diye bağırdık .Samet akşam gidelim diye tutturdu. Abim de "zaten Kuzey le beraber paraları almaya gidecektik siz de gelirsiniz dedi. "Ben gelmem "dedim .Ediz abim bizim mafya olduğumuzu kabullen ben değismem. Dedi samet zaten kabullenmışti .ben de tamam gelirim dedim .Abime sarıldım. Bu arada istediğim kıyafetle gitmeme izin aldım.





Ben yurtta kaldığım için bölümü yazamadım Vakit bulamadım Özür dilerim.

Hep bir abim olsun istemisimdir beni korusun kollasin sevsin bu yüzden sare bu konuda çok şanslı.

Yeni bölüm +10 vote

Bayramınız Mübarek Olsun ☺

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 26, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ABİLERİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin