Au trecut 2 saptamani de cand lucrez pentru baieti si am inceput sa ne intelegem foarte bine. Am ajuns sa-i cunosc putin cate putin , dar mai sunt multe de aflat .
Acum ca am terminat liceul am mai mult timp pentru munca si pentru a-mi petrece timp cu Jung Hyun si Kyung Mi .
~ Dimineata ~
Este 6:30 iar eu sunt in picioare . E cam ciudat deoarece Kyung Mi este cea care ma trezeste mereu deoarece nu prea imi place sa ma trezesc de dimineata si trebuie sa traga cineva de mine. Astazi e diferit , ma simt foarte bine si odihnita si daca am atata timp , ma pot duce sa alerg putin .
Ma imbrac cu o pereche de pantaloni scurti sport negrii , un maieu alb , un hanorac roz si in picoare o pereche de converse negrii , iar parul mi l-am strans intr-o coada.
Mi-am pus castile in urechi si ies silentioasa pe usa pentru a evita a o trezi pe Kyung Mi .
Am alerg o ora prin parc , iar cand sa ma opresc sa ma odihnesc pe banca , apare Jungkook ce pare a face acelasi lucru.
Jungkook : - Hei Jae Hwa !!Ce faci aici?
Jae Hwa : - Neata' . Alergam si eu putin.
Jungkook : Ce coincidenta!! Nu stiam ca-ti place sa alergi.
Jae Hwa : Da , dar cu liceul nu prea am avut timp sa alerg in fiecare zi .
Jungkook : Vrei sa continui alergatu' impreuna cu mine? Ceilalti urasc sa se trezeasca de dimineata si nu prea am cu cine.
Jae Hwa : Desigur ! Mi-ar face placere .
~ Pe tot parcursul drumului am vorbit , cea ce ma distras putin de la drum , iar la jumatatea drumului m-am trezit pe jos ~ Ce jenant !! >_<
Jungkook : - Esti bine ?! Te-ai ranit undeva ?!
Jae Hwa : M-am lovit putin la glesna. Dar sunt bine , nu-ti face griji .
Jungkook : - Sigur esti bine ? Nu fi incapatanata si spune-mi daca te doare .
Jae Hwa : - Sunt bine , uite pot sa merg ... Aww !! >_< :'(
Jungkook : - Ti-am spus eu , vino aici ... [ Ma ia in spate si ma duce pana acasa . Tot drumu' n-am scos niciun sunet . Inima imi bate atat de tare . Mi-as fi dorit ca acest moment sa dureze mai mult . Nu pot explica acest sentiment . Doar nu cumva ... Nu ! Nu se poate sa fiu indragostita de Jungkook numai pentru ca sa purtat frumos cu mine . E posibil ca eu sa fiu asa usoara ?! ]
Jungkook : - Deci , aici spuneai ca locuiesti ?
Jae Hwa : - Da... ( spun eu putin rusinata) Mersi pentru ..
Jungkook : - Cum iti mai face glesna ?
Jae Hwa : - E bine . De aici ma descurc singura .
Jungkook : - Daca tot am ajuns aici , lasa-ma sa te conduc pana sus . Ce zici ? ( spune el aplecandu-se periculos de mult de fata mea si afisand un zambet larg si prietenos pe fata )
Jae Hwa : - Ok ...
~ M-a condus pana in casa , unde ma astepta Kyung Mi ingrijorata .
Kyung Mi : - Unde ai plecat la ora asta ?! Macar puteai sa anunti , n-ai auzit de Sf. Telefon ?!
Jae Hwa : - Scuze , mi s-a descarcat telefonul .
Kyung Mi : - Si ce-ai patit la glesna ?! Si ce cauta ... Jungkook din BTS ?!!! Nu pot sa cred !!
Jungkook : - Salut !! Ma bucur sa intalnesc fani . Tu trebuie sa fi ...
Kyung Mi : - Eu sunt Kyung Mi , cea mai buna prietena a lui Jae Hwa !!
Jungkook : - Incantat sa te cunosc . Jae Hwa mi - a povestit despre tine . Poate o sa vi intr-o zi la agentie sa-i cunosti si pe ceilalti cat timp esti prietena cu Jae Hwa .
Kyung Mi : - Desigur !!
Jungkook : - Ok . Atunci o sa plec . Jae Hwa , ai grija de glesna , sper sa te simti mai bine incurand. Pa.
Jae Hwa : - Pa ... Multumesc pentru tot !!
Kyung Mi : - Aaa !! Nu pot sa cred !! Jungkook ? In casa noastra?! Maine sper ca ma iei cu tine la agentie !
Jae Hwa : - Desigur ca o sa te iau .
Kyung Mi : - Aaa , deabia astept sa vorpesc Oppa !! ( Taehyung)
~ A doua zi de dimineata ~
Kyung Mi : - Jae Hwa , trezeste-te !!
Jae Hwa : - Ce ? ... De ce mai trezit?! Mai este pana plecam ...
Kyung Mi : - Stiu. Dar trebuie sa ma ajuti sa-mi aleg tinuta .
Jae Hwa : - Of doamne... , nu mergem la bal . I-ati si tu ce-ti vine la mana.
Kyung Mi : - Ce ?! Vorbim despre niste idoli !! Trebuie sa aratam bine . Stiu , o sa te ajut si pe tine !!
Jae Hwa : - Fa cum vrei...
Eu m-am imbracat cu o camasa roz , pantaloni scurti si in picioare niste converse roz , iar Kyung Mi s-a imbracat cu o rochie inflorata si in picoare o pereche de sandale verzi foarte dragute .
Peste o ora suntem gata sa plecam . In timp ce mergeam pe drum ne intalnim cu Jung Hyung .
Jung Hyung : - Hei , ce faceti?
Kyung Mi : - Jung Hyun ? Nu erai plecat sa-ti vezi parintii?
Jung Hyung : - Ba da , dar m-am intors . As putea sa va intreb unde va duceti ?
Jae Hwa : - Trebuie sa plec la agentie , iar Kyung Mi ma insoteste pentru ai cunoaste pe baieti . Vrei sa vi si tu ?
Jung Hyun : - De ce nu , oricum n-am ce face .
Ajunsi la Big Hit , i-am prezentat pe Kyung Mi si Jung Hyun baietilor.
Kyung Mi : - Uau !! Cladirea asta e uriasa!
R.m : - Ma bucur ca va place.
Tae : - Kyung Mi , ai vrea sa vezi sala de dans ?
Kyung Mi : - Desigur Oppa !!
Jung Hyun : - Jae Hwa , dupa ce termini , ai vrea sa mergi cu mine la un film ? Am auzit ca e bun . Genul filmului este horror si romance .
Jae Hwa : - Ar fi super sa mergem toti trei.
Jung Hyun : - Ma gandeam sa mergem doar noi doi. Am cumparat doar doua biletele si nu cred ca m-ai sunt disponibile .
Jae Hwa : - Mi-ar face placere.
Jung Hyun : - Ok. Atunci , ne vedem la 17 : 00 .
- Haide Kyung Mi sa mergem!
Kyung Mi : - Ok. Pa Jae Hwa , Pa Oppa !!
Jimin : - Jae Hwa , vino putin.
Jae Hwa : - Da , ce este ?
Jimin : - Care este relatia ta cu ala?
Jae Hwa : Suntem prieteni.
Jimin : - Bine atunci. Uite...
Secretara : - Jae Hwa , menegerul va asteapta in biroul sau.
Jae Hwa : - Scuze , e chiar asa de important?
Jimin : - Nu ... Du-te linistita ... O sa-ti spun dupa.
Jae Hwa : - Ok . Pa !!
~ Merg de-a lungul unui coridor pana dau de o usa , era biroul menegerului. Imi fac curaj si bat la usa usor. ~
Menegerul : - Intra.
Jae Hwa : - Buna ziua , domnule.
Menegerul : - Motivul pentru care te-am chemat aici este pentru a te informa ca va trebui sa-ti faci un set de analize si vacin pentru a evita orice complicatie .
Jae Hwa : Desigur domnule. Asa voi face.
Menegerul : - Asta e tot. Esti libera sa te intorci la munca .
~ Din perspectiva lui Jimin ~
Jimin : - Oare despre ce vorbea Jae Hwa cu ala ?!
J-Hope : - Ziceau ceva de o intalnire , azi la filmul ala nou foarte popular , la ora ... 17:00 !!
Jimin : - Multumesc !! Raman dator.
~ Timpul a trecut repede si a venit vremea sa merg la film cu Jung Hyun . ~
Am ales sa ma inbrac cu o camasa inflorata , o fusta neagra , iar in picioarea o pereche de tenisi negrii.
Ceasul s-a facut 16:30 , iar eu am iesit pe usa. Ajunsa in fata blocului l-am vazut pe Jung Hyun care ma astepta.
Jae Hwa : - Buna , sper ca nu te-am facut sa astepti prea mult.
Jung Hyun : - Nu , e inregula . Mergem?
Jae Hwa : - Desigur.
~ Din perspectiva lui Jung Hyung ~
Wow ... E atat de draguta ... Azi e ocazia potrivita sa-i spun ce simt pentru ea , pana nu mi-o ia Jimin inainte.~ Am terminat cap. 2 !! Stiu ca e cam plictisitor , dar o sa devina mai interesant.
N-am avut idei , dar am vrut totusi sa incerc sa scriu ceva.
Si da , stiu ca nu sunt cea mai buna scriitoare , dar daca vreti , puteti sa dati si voi o steluta de incurajare. Sper sa va placa :* ^_^ ~
~ App. , mai sunt cateva zile si incepe scoala si as vrea sa va urez noroc si note bune la scoala , liceu sau facultate. :3 :") ~
CITEȘTI
You're Only Mine
RandomJae Hwa Park - 18 ani Kyung Mi - 18 ani -Cea mai buna prietena Jung Hyun - 18 ani -Cel mai bun prieten Sper sa va placa . Asta e prima data cand scriu o carte. :* <3