~ Filmul a fost chiar unul bun , ma bucur ca am apucat sa-l vad , iar faptul ca l-am vazut cu Jung Hyun m-a incantat si mai mult . El este un prieten foarte pretios si cu munca chiar nu am mai facut prea multe lucruri impreuna .
Dupa film am fost sa mancam inghetata . Jung Hyun mi-a arata cea mai populara gelaterie din tot Seul-ul , chiar cea mai buna inghetata care am mancat-o .
Urmatoarea locatie a fost mall-ul unde am probat o gramada de haine , am incercat stiluri noi , dar am sfarsit intr-un final sa nu cumparam nimic , dar a fost foarte funny . ~
Jae Hwa : - Acum unde sa mai mergem ? Ai o idee ?
Jung Hyun : Ce zici sa ne plimbam in parc o vreme .
Jae Hwa : Buna idee !! ^^ Acolo se afla si un lac cu lebede . Ce ar fi sa le privim impreuna !! ^^
Jung Hyun : Ok . Atunci hai sa mergem !! ( ma ia de mana si pornim in fuga spre parc )
..........
Jae Hwa : Waw .. lebedele alea erau asa de frumoase pacat ca le-ai speriat . 😂😂😂
Jung Hyun : Oh .. serios .. nu-i vina mea ca au zburat .. doar vroiam sa le dau de mancare 😂😂😂
~ Amandoi ne holbam unul la altul si radeam ca doi copii idioti . Ma bucur ca mi-am petrecut ziua in felul asta .. chiar ma bucur ca m-a invitat . ~
Jung Hyun : Ahh .. ziua asta a fost asa distractiva .. Pun pariu si ca tie ti-a placut sa petreci timpul cu mine , sunt o prezenta deosebita de care toata lumea ar trebui sa aiba parte ~
Jae Hwa : Daaa ~ .. si mai esti si modest 😂😂 Dar serios , chiar m-am distrat .
Jung Hyun : Oh .. ma bucur ca spui asta ... am ceva sa spun si vreau sa ma iei in serios si sa ma asculti cu atentie
Dupa doar cativa copaci mai departe , spionand in umbra cu grija de a nu fi observati sau de a nu da cumva gresi si ruinand complet intregul plan se aflu Jimin si Taehyung , sub acoperire : ChimChim si 4DAlien costumati foarte bine pentru a nu le fi demascata adevarat identitate .
Jimin : - Crede ca poate fura asa prietenele din copilarie ale altora ?!! Cine se crede el ??!! Hei , Tae despre ce vorbesc ??
Taehyung : - Du-ti frustrarea la o parte , nu pot auzi nimic de toate comentariile de gelozie pe care le faci !! Se pare ca Jae Hyun este pe cale sa i se confeseze lui Jae Hwa ..
Jimin : - 1 . Sa nu incerci sa ma faci pe mine un frustrat iar 2 nu o sa se intample asa ceva cat timp sunt eu aici .
Tae : Bun !! Acum cat esti motivat , du-te si opreste totul .. acum ori niciodata .. Pentru ca ne-am saturat sa te tot auzim , inca inainte de debut cat de dor iti este de ea si cat de mult o iubesti si ca iti pare rau ca ai abandonat-o ...
..................
Jung Hyun : Jae Hwa , te iubesc inca din prima zi in care te-am cunoacut , nu ti-am zis asta pentru ca esti si pretioasa mea prietena si nu am vrut sa te pierd dar nu pot sa ignor faptul ca am sentimente pentru tine .. ( ma apuca de mana ma apropie spre el urmand sa ma sarute dar ceva intrerupe momentul
Jae Hwa : Jimin ?!!!
Jung Hyun : Ce cauti tu aici ??!!
Jimin : - Am venit sa iau ce-i al meu ... Jae Hwa , imi pare rau ca te-am abandonat si am regretat aceasta fapta si am incercat din greu sa te gasesc si s-a intamplat sa ne regasim dintr-o pura intamplare ... iar acum nu planuiesc sa te pierd din nou , te iubesc Jae Hwa .. erai asa mica si fragila , un suflet pur si aveai un zambet ce imi facea inima sa creasca si am vrut sa protejez acel zambet .. dar am esuat , asa ca de data asta nu vreau sa mai dau gresi ... ma bucur sa vad ca acea fata timida a devenit optimista si puternica dupa cate ai trecut , stiu ca nu ti-a fost usor , ochii tai de inger , inlacrimatii imi spuneau tot .. te rog lasa ma sa te iubesc si sa-ti fiu alaturi .. Te iubesc mai mult ca orice ..
Jung Hyun : - Ce egoist !! Dupa cat ai facut-o sa sufere .. vi aici sa o zapacesti .. nu o baga la mijloc .. nu o mai rani .. tu esti un idol , ai fane , cum crezi ca o sa se simta ?? .. Sau sa o bagi in scandaluri ... daca pateste ceva va fi numai vina ta !!
Jimin : Ai dreptate .. sunt egoist .. dar asta nu inseamna ca o sa renunt !! O sa o apar .. Sa nu crezi ca o sa renut asa usor !!
Jae Hwa : - Gata!! Stop !! E de ajuns ... eu .. nu pot ... ( imi intorc privirea si alerg spre casa intr-un suflet .. acum singura persoana pe care imi doresc sa o vad este cea mai buna prietena a mea , Kyung Mi )
Kyung Mi : - Hei , draga mea , cum a fost ? ... Ce-i ce fatuca aia ??? S-a intamplat ceva ?? ..
Jae Hwa : - Jung Hyung mi s-a confesat ...
Kyung Mi : - Chiar a facut-o ??!!
Jae Hwa : - Stiai despre asta ??!
Kyung Mi : - Mi-am dat seama ca te place chiar dupa o luna dupa ce ne-am imprietenit ... dar nu eram sigura .. Si ce o sa faci ??
Jae Hwa : - Nu stiu .. iar apoi a venit si Jimin si totul a lut-o razna ..
Kyung Mi : Ce ??! Jimin ??! Din BTS ??!! Ce cauta el acolo ???!!
Jae Hwa : - Aa .. cu toate nebuniile astea care mi s-au intamplat in ultimul timp am si uitat sa-ti zic .. Jimin din BTS este prietenul meu de care ti-am zis odata .. cel din Busan , din scoala generala ..
Kyung Mi : Whaaattt ??? Cred ca glumesti fata mea !!! Acum imi zici ??? Si ce ti-a zis ?? Tu inca il mai placi ?? Crezi ca te-ai putea indragosti de Jung Hyung ?? Ce o sa faci fata mea ?? .. treaba-i cam complicata ..
Jae Hwa : - Jung Hyun imi este foarte drag .. si chiar il iubesc .. dar ca un prieten .. nu cred ca as putea simti mai mult pentru el .. iar lucrurile cu Jimin sunt foarte confuze ... Ohh .. Kyung Mi , ce o sa ma fac ?? Nu vreau sa-l ranesc pe Jung Hyun ..
Kyung Mi : - Spune-i adevarul .. va intelege .. ce e mult e mult .. daca nu se poate , sa nu te simti fortata si sa te afunzi si mai mult intr-o situatie si mai neclara .. acum odihneste-te .. maine ai de lucru .. totul o sa se rezolve .. plus .. sunt aici sa te ajut ..
Jae Hwa : Aaww .. prietena mea , ce m-as face eu fara tine !!
Kyung Mi : - Sa stii ca esti norocoasa sa ma ai ..
Jae Hwa : - Asa-i !!! ... Prietene pentru totdeauna!! ❤❤
A doua zi ma trezesc simtindu-ma mai bine .. ce-i drept , sfaturile lui Kyung Mi m-au ajutat foarte mult ,iar acum o sa merg la lucru o sa imi vad de treburile mele si dupa o sa clarific totul cu Jung Hyun , iar cu Jimin tot confuze raman lucrurile .. n-am timp sa rezolv 2 probleme deodata asa ca o sa ma axez doar pe ce am de facut .
Menegerul : - In legatura cu rezultatele acelor analize ... va veni cineva sa le aduca iar tu trebuie sa le iei si sa i le prezinti directorului .. inteles ?
Jae Hwa : Da domnule ..
Rezultatele imi sunt aduse si ma grabesc sa i le aduc directorului .. sincer sunt putin nervoasa deoarece e prima oara cand o sa il vad .
Jae Hwa : - Buna ziua domnule director ( ma uit la fata lui si simt ca acest chip bland si totusi serios imi pare cunoscut de undeva .. )
Directorul : - Ah .. tu esti Jae Hwa .. ce tanara frumoasa si incantatoare .. acum ca ma gandesc este prima oara cand ne intalnim .. ai venit pentru rezultate nu ?
Jae Hwa : Da domnule director ..
Daca ma scuzati acum voi pleca .. ( si asa imi fac iesirea )
Directorul : Dr. Lee Byung-woo compara rezultatele ...
Dr. Lee : Mda ... fara indoiala este acelasi adn ..
Directorul : Asta inseamna ....
Dr. Lee : Da ...Domnisoara Jae Hwa este fica dumneavoastra .. asa cum ati presupus ..
Mi-am vazut de treaba mea , am incercat sa ma comport normal , chiar am vorbit cu Jimin , desigur , evitand evenimentul de ieri , iar acum mi-am terminat tura si sunt gata sa clarific lucrurile cu Jung Hyun ..
Jae Hwa : Alo , Jung Hyun , poti veni sa vorbim .. vreau sa clarific totul ..
Jung Hyun : Ok .. vin acum ...
.........
Jae Hwa : Ah .. Jung Hyun .. ai ajuns .. Uite , tin la tine foarte mult , dar ca la un prieten si chiar nu vreau sa te pierd .. imi pare rau ca nu-i ceea ce vroiai sa auzi .. dar nu vreau sa te amagesc ..
Jung Hyun : Stai calma ... intr-un fel ma asteptam la asta .. dar nimic nu schimba faptul ca suntem prieteni nu ?
Jae Hwa : Normal .. tot prietenul meu pretios ramai .. ( l-am luat in brate incercand sa-l fac sa se simta mai bine ..
Jung Hyun : Ma bucur ca suntem ok .. sincer .. mereu mi-a fost frica sa nu te pierd
Sfarsitul capitolului acesta .. sper ca va placut si voi incerca sa postez si urmatorul .. sincer mi-am dezinstalat wattpad si am uitat de cartea asta si dupa ce l-am instalat iar , am zis sa fac si cap asta .. Sper ca a fost interesant si nu uitati sa ma sustineti si pe mine cu o steluta si un com cu o parere daca se poate ^^ Va pup .. Vacanta placuta incontinuare :")
CITEȘTI
You're Only Mine
RandomJae Hwa Park - 18 ani Kyung Mi - 18 ani -Cea mai buna prietena Jung Hyun - 18 ani -Cel mai bun prieten Sper sa va placa . Asta e prima data cand scriu o carte. :* <3