Capitolul 1

336 17 3
                                    

Bună , mă numesc Jae Hwa . Am 18 ani si invat la Liceul De Arte Din Seoul , dar copilăria mi-am petrecut-o in Busan de cand mă stiu.

Cea ce urăsc cel mai tare este faptul că am ajuns populară din cauza aspectului meu , așa că toți se prefac că-mi sunt prieteni , dar pot să-mi dau seama cine imi sunt cu adevărat prieteni , iar aceia sunt Jung Hyun și Kyung Mi .

Cu Kyung Mi mă cunosc de când aveam 7 ani , iar pe Jung Hyun l-am cunoscut in primul meu an de liceu. El a fost singurul baiat care m-a acceptat pentru ceea ce sunt , nu pentru cum arat .

Pentru cei ce nu mă cunosc , viata mea li se pare perfectă și mulți si-ar dori sa fie in locul meu , lucru pe care nu il inteleg , dar ceea ce stiu este ca nu a fost mereu asa .

Pe timpul când aveam numai 3 ani tatăl si mama mea au divorțat. Timp de un an nu-mi vazusem tatăl și am fost foarte tristă.

Acesta fusese doar un mic val , cel ce urma sa-și facă apariția avea să fie cumplit.

Numai după 2 ani de la divorț , mama a murit intr-un accident de mașină .

Eram distrusă ! Mă simțeam a nimănui . Eram speriată să nu sfârșesc intr-un orfelinat , dar bunica mea din partea mamei a avut mare grija de mine și ma crescut cum a putut ea mai bine , iar acum ii datorez tot ce sunt acum.

Totușii , incă mă simțeam nesigura pe mine , iar acesta fiind faptul pentru care nu aveam nici un prieten , până când am cunoscut un băiat mai mare cu 2 ani decât mine , care m-a facut să zâmbesc după mult timp .

Țin minte că aveam 7 ani cand l-am cunoscut , eram in clasa 1 , iar el in a 3-a . Am ținut foarte mult la el , imi era ca un frate .Ne petreceam mereu timpul impreuna deoarece bunicile noastre erau bune prietene , dar prin a 6-a ne-am certat si n-am mai ținut legatura de atunci .

Motivul a fost faptul ca el a decis sa-și continuie studiile la un liceu din Seoul iar pe mine m-a anuțat in ultima zi . A ales sa nu-mi spună deoarece nu vroia să ne petrecem ultimele zile împreuna gândindu-ne că nu o să ne mai vedem o vreme , dar eu nu am vrut să înțeleg , am crezut sau mai bine spus am sperat sa fim mereu împreună.

CE A FOST , A FOST ! Acum îmi trăiesc viata alături de prietenii mei si mi-am promis că nu voi mai plânge și o să zâmbesc indiferent de situație .

KyungMi : - Jae Hwa , trezeste-te ! O sa intarziem iar !
Jae Hwa : - Ok , Acum !!
Peste jumatate de ora eram gata sa plecam , cand imi suna telefonul .
Jae Hwa : - Hei , Neata !!
Jung Hyun : Neata . Cat trebuie sa va mai astept ?
Jae Hwa : - Acum am iesit din apartament . Ne intalnim ca de obicei in parcul de langa liceu.
Jung Hyun : Ok , grabiti-va . Pa.
Jae Hwa : - Bye , Bye !!
Peste un sfert de ora
Jung Hyun : - ...
Jae Hwa : - Bau !!!
Jung Hyun : - Aaa !! M-ai speriat !! Ce naiba crezi ca faci ?!
Jae Hwa : Hi hi !!
Kyung Mi : - Ha ha ha !! Nu credeam ca esti asa usor de speriat .
Jung Hyun : - Nu mai trageti de timp si hai sa ne grabim.
Jae Hwa : - Nu esti amuzant de loc ..
Jung Hyun : - Ce ?! Stai , unde fugi ?! O sa te prind !
Kyung Mi : - Va sta asa de bine impreuna !! :*
Jung Hyun&JaeHwa : - Nici sa nu te gandesti !!
Kyung Mi : - Ok , glumeam . Hai sa mergem .
Jae Hwa : - Ok !!
~ Dupa ore ~
Kyung Mi : - Hei.
Jung Hyun : - Salut.
Jae Hwa : - Hei !! Eu ma duc in oras sa fac cumparaturi. Astazi o sa invatam impreuna pentru examenele de sfarsit. Ce spuneti?
Jung Hyun : - Ok.
Jae Hwa : - Bine. Bye!!
Kyung Mi : - Pa .
Dupa ce am terminat cumparaturile , in drum spre casa sunt oprita de cineva.

Jungkook : - Hei , scuza-ma . Eu sunt Jungkook din BTS . Tu esti Jae Hwa ?

Jae Hwa : - Da ... De ce ?

Jungkook : - Poftim aceasta adresa ... Luni , in fata agentiei Big Hit .

Jae Hwa : - Stai de ce ? Ce se intampla ?

Jungkook : - Pai ... ( In acel moment imi suna telefonul. Era Jung Hyun)

Jae Hwa : - Scuze ... Trebuie sa plec ...

~ In fata blocului ~
Jae Hwa : - Ce ciudat ...
Kyung Mi : - Ce ai facut in tot timpul asta ?
Jae Hwa : - As fi venit mai repede , dar m-am intalnit cu cineva pe drum.
Jung Hyun : - Cu cine ?
Jae Hwa : - Nu stiu cine era , a spus ca este Jungkook din BTS orice ar fi asta ...
Kyung Mi : - Cred ca glumesti !! Nu pot sa cred !! Aaa !!
Jae Hwa : - Il cunosti ?!
Kyung Mi : - Stii trupa aceia de care tot iti vorbeam? El face parte din BTS!! Nu pot sa cred!! Si ce ti-a spus !???
Jae Hwa : - Pai ... Mi-a dat o adresa si mi-a spus sa vin luni in fata Agentiei Big Hit. Ce sa fac ? Sa ma duc ?
Kyung Mi : - Da!!
Jung Hyun : - Nu ! Cred ca este o idee proasta !! Cine stie ce pervers e ala , poate a mintit-o . Nu o sa te las sa te duci cu nici o exceptie !!
Kyung Mi : - Tu , ... cumva esti gelos ?! :))
Jung Hyun : - Nu !!
Jae Hwa : - Cred ... ca o sa ma duc !! Ce se poate intampla ? Baiatu' parea prea dragut si inocent sa fie rau... Daca iti este frica , poti sa ma insotesti . :")
Jung Hyun : - Poti sa te duci ... Dar daca se intampla ceva ma suni imediat !!
Jae Hwa : Ok!!
~ Este luni iar eu ma aflu in fata unei cladiri destul de mare. ~
Menegerul : - Buna , tu trebuie sa fi Jae Hwa ?
Jae Hwa : - Da...
Menegerul : - Ma bucur ca ai venit pana aici. Si... Ai 18 ani ?
Jae Hwa : - Da...
Menegerul : - Ti-ai dorii sa lucrezi aici ? Noi cautam un nou make up artist si m-am gandit ca tu ai fi perfecta .
Jae Hwa : ...
Menegerul : - Stiu ca este din scurt dar o sa fi platita bine .
Dupa terminarea liceului vei avea un loc de munca rezervat. Ce spui ?
Jae Hwa : Ok. Accept oferta.
Menegerul : Ma bucur . Incepi de maine .
Jae Hwa : - Va multumesc !! La revedere .
~ Inapoi acasa ~
Kyung Mi : - Deci , cum a fost ?! Ce ti-au spus ?!
Jae Hwa : - Pai...mi sa oferit un loc de munca ca make up artist al trupei.
Kyung Mi : - Si ai acceptat ?!
Jae Hwa : - Da , urmeaza sa merg maine sa ma prezint si probabil voi da si o proba .
Kyung Mi : - Super !! Sa mi prezinti si mie !!
Jae Hwa : Stai sa vad cum este.
~ A doua zi ~
Jae Hwa : - Buna ziua.
Menegerul : - Buna ziua , intra. O sa ii chem pe baieti imediat sa faceti cunostinta.
°°°
Menegerul : Baieti , aceasta o sa fie noua voastra make up artista .
Jae Hwa : - Buna , ma numesc Jae Hwa si am 18 ani.
R.M : Incantati sa te cunoastem. Eu sunt Kim Najoom , liderul trupei , ei sunt Suga , Jin , J-Hope , Kim Taehyung , Jungkook si Jimin Park , iar noi suntem BTS . Bine ai venit !
Menegerul: Bine , eu acum va las sa vorbiti , sa va cunoasteti mai bine . La revedere .
Jae Hwa : La revedere !!
~ Nici nu apuc bine sa-mi termin fraza ca cineva ma ia de mana si ma duce intr-o alta camera . Ma uit buimaca la baiatul din fata mea , il privesc inca o data cu atenti si imi dau seama ca acel baiat este Jimin , cel mai bun prieten din copilarie !! Nu-mi vine sa cred ca acest baiat atat de perfect si sexy este cel la care am tinut cel mai mult . ~
Jimin : - Jae Hwa ?! Esti chiar tu ?!
Jae Hwa : - Da , eu sunt !! Mi-a fost asa dor de tine !! ( spun eu lundu-l in brate , lasand sa-mi scape cateva lacrimi pe obraz )
Jimin : - Sper ca nu ma urasti !
Jae Hwa : - N-as putea sa te urasc !! Ma bucur ca te pot imbratisa din nou !!
Jimin : - Ma bucur atat de mult ca nu ma urasti...Acum ca ne-am regasit nu o sa te mai las sa pleci de langa mine !!

Am terminat primul capitol !! Sper sa va placa !! Scuzati greselile . Vreau pareri :") Ce ziceti ? E bun pentru inceput?
<3 Daca va place , o sa pun next cat mai repede cu putinta. :* <3

You're Only Mine Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum