Merhaba arkadaşlar.Bu kitabi yazmaya başlarken aklima birden geldi.Bende yazayim dedim.Okurken oy verip veya yorum atarsaniz cidden cok mutlu olacagim.Belki bilen vardır.1 ay onceye kadar Aşk,Nefret,Çirkin diye bir kitabim vardi.Maalesef yanlislikla sildim:D.Biraz komik geliyor ama emek vermistim.Hem gulup hem üzülüyorum.Neyse benim tek istegim begendiyseniz oy vermeniz ve kitabim hakkinda begenseniz de begenmeseniz de yorum yapmaniz dusuncelerinizi dile getirmeniz,tabii uygun bir dille.Teşekkürler, iyi okumalar!Multimedya Berfu.
Sabah canım kardeşim Eren'in metal müziği ile uyandim.Hangi salak sabah metal dinler ki.Tabii ki benim mukemmel(!) kardesim.Ereeen diye koşuşturarak bir hışım odasına daldım.
"Gerizekali niye sabah sabah şarkı açıyorsun hemde metal?!"
"Tabii ki seni gıcık etmek için bir de dinlemeyi seviyorum."
"Kahvaltıda görüşürüz canım kardeşim."diyerek yalandan bir gülümseme gönderdim.
Sabah mutlu uyanmak varken neden ben.Ben Saniye Aksoy.Tamam tamam şaka yaptim tabiki de adim Saniye değil.Ben Berfu Ela Aksoy.Daha cok Berfuyu kullaniyorum daha cok hosuma gidiyor ama adımın anlamını bilmiyorum tam olarak öğrenmem gerek sonuçta çoğu kişi merak ediyor. 18 yaşındayım üniversiteye yeni başlayacağım.Tabii canım ikizim de öyle.Annem bizi tanıdığı için hangimizin daha önce çıktığını söylemedi.Abilik ablalik taslamayalim diye.Zeki kadin tabi.Ayni benim gibi.Ehehe.Neyse bir an önce hazirlanayim.Ilk gun oldugu icin çok heyecanliyim.Altima bir kot şort giyip üstüne dar bir gömlek giyip icine gecirdim.Ayakkabi olarak çok az topuklu bir ayakkabi sectim.Kızıl turuncu arası renkteki saçlarıma duz maşa yaptim,siyah bir eyeliner cektim parlatici surdum ve hazirim.Aslinda gercek saçlarım sari gibi ama ben kızıl ve turuncu karışımını cok sevdigim icin bu sene boyattim.Belki eski haline bir daha boyarim.Ama mavi gozlerime ve beyaz tenime cok yakisiyor bence simdiki sac rengim.Aşağı indigimde benim dışında herkesin kahvaltiya başladığını gördüm.Yani Annem Beren, babam Erkan cok sevgili ikizim Eren-diğer adı Mert- ve lise 3 e geçen en sevdiğim kardeşim Nehir Ada.Bir kız kardeşim olduğu için çok mutluyum aslında.Bence oda benim gibi bi ablasi oldugu icin mutludur:D.Benimde ablam olaydi iyiydi ya.Neyse kahvaltimizi yapıp Erenle okula geçtik.Üniversitemiz kampusü hersey cok guzeldi.Ben mimarlik ve tasarim fakultesini bulmaya calisirken eren muhendislik fakultesini ariyordu.Sanırım ikimizinki yan yanaydı. Ben derse girdigimde profesör icerdeydi.Acaba lise gibi bi telas yasamam gerekiyor muydu.Neyse.Hemen ortalarda bir yer buldum ve oturdum.Tanisma fasli vardi.Bana gelince.
"Ben Berfu Ela Aksoy."dedim
"Hangi liseden mezunsun Berfu?"
"Beşiktaş Anadolu Lisesinden"
Arkalardan biri ha ha ezik burslu musun diye laf atti.Ben durur muyum.
"Evet yari bursluyum canim ama neden biliyor musun?Senin gibi tamamen baba parasiyla okumamak icin yoksa bende bilirdim baba parasiyla okumayi."Bazi yerlerden oo sesi geldi.Bende zafer gulusuyle yerime oturdum.
Arkadan biri durtunce dondum.Cok tatli bi kiz bana"Selam ben Tuğçe."dedi icten gulumsemesiyle."Bende Berfu Ela ama Berfuyu kullaniyorum."diyerek gulumsedim.Ilk gun oldugu icin ders yoktu.Bende bundan faydalanarak Tugceye veda edip eve gittim.Ve bir seyler cizmeye basladim.Evde cizim yuzme televizyon derken saatin kac oldugunu fark etmemiştim.Saat 10 olmustu.Nasil bu kadar zaman gecti ya diyerek kitap okumaya basladim.Sonrada uyuyakalmisim.
Bu bolum bir nevi tanisma gibiydi.O yuzden heyecan yoktu:D.Ilerki bolumlerde insallah faha uzun yazabilirim.Oy ve yorum yaparsaniz cidden cok mutlu olacagim.Gorusmek uzere:D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unutulmaz Aşk
RomanceKüçüklük aşkları,unutulmaz derler. Onlarda da öyle oldu.8 yasindan 18 yaşına kadar unutulmayan bir aşk.Birbirleriyle tekrar buluştukları üniversite.Birbirlerinden haberdar olmayan iki aşık.