Adel:
Už jsou to dva týdny a nikdo mě nepozval na ples.
Lily už James pozval asi 100x. A Kate pozval Remus jo začali spolu chodit.
A já že by se aspoň někdo zeptal ne. Nikdo se na mě ani nepodívá ani Peter nemám ho ráda, ale když ani on tak z toho mám vážně depku.
Asi nikam nepůjdu sama bych tam nikdy nešla to bych se propadla hanbou, ale nechávám to ba sobě znát, udržuju si proslulou Malfoyovskou ledovou masku. Rodiče mi daly vážně dost málo rád který by byly dobrý ale 2-3 rady které mi daly, bych vám dat mohla takže za:1.Udržuj si pořád ledovou
masku
2.Velké holky nepláčouTyhle jsou dobré rady kterými se i řídím ještě pár jich je, ale tyhle dvě jsou pro mě každo denní chleba.
I když jsem spadla z košťete a měla otevřenou zlomeninu stehení kosti a vykloubeny rameno, jsem nebrečela a nedala si proniknout maskou bolestný skleb.
Mezitím jsem došla do Velký síně na večeři. Šla jsem sama a v ruce jako vždy knihu. Lil se zase někde hadala s Jamesem, ale já vím že ho v hlouby duše miluje a Kate tak ta se zase někde cismá s Remem.
Došla jsem našemu stolu nemám hlad a tak jsem si otevřela ^Bezbarvý Cukuru Tazaki a jeho léta putování^
Líbí se mi že Haruki Murakami ty knihy píše tak skutečně s citem, že se dokážu vžít do tý postavy. Haruki Murakami má v sobě něco co neumím popsat, je to tak skuteční a smutný. Jako celý můj život.Sirius:
Zase jsem šel sám na večeři. A už dýl v sobě něco nového a neznámého cítím.
James se hádá s Lil, Remus si někde kontroluje mandle s Kate a s Petrem si nemám co říct no to jsem vlastně neměl nikdy. A Adel ta šla už před chvílý a ani si nikoho nevšímala, připadá mi poslední dobou smutná a taky jsem asi jediný kdo si toho všiml.Nikdo si jí moc nevšímá protože Kate si musí nechat skontrolovat mandle a bůch ví co ještě dělají s Remusem a Lil ta se čím dál víc hádá s Jamesem. A čte ještě víc než před tím a má ze všeho samý vynikající a když je někde sama což pro ní není těžký tak se jí barva vlasů na oranžovou možná se divíte jak to vím, ale pár krát jsem ji viděl ale nikdy nebrečela nikdy..
Poprvý jsem jí tak viděl tak před týdnem:
Byl jsem zrovna proměněný ve psa a běhal po zakázáným lesu, a když jsem doběhl na mýtinu v nejhlubší části lesa jsem jí viděl. Je to krásná menší mýtina obklopená stromy a keři. A na levý straně je jezírko u kterýho je pár velkých kamenů pokrýtých mechem seděla tam na tom malým vlasy měla oranžový a nohy si machala ve studený křišťálové vodě ta voda je tak čistá že vypadá jak křistál a okolo ní poletovalo stovky barevných malých ptáčků.
Došel jsem k ní v podobě psa který připomínal Smrtonoše. A ona mě pohladila po hlavě a zašeptala:"Ahoj Smrtonošku, je to tu krásný, viď? Tak klidný a tichý."lehce jsem zamával ocasem a dal si hlavu do jejího klína a ona mě dál drbalaza uchem a koukala do dálky, usmívala se tak nádherně. A v tu chvíly jsem to ucítil poprvý, líbilo se mi že když mě tam viděla jak psa tak neutekla, ale ještě mě k sobě přivzala.
Nad tou vzpiminkou se musím pousmát, do jdu mezitím do velký síně a tam jí vidím se světle fialovými vlasy jak jinak než že si četla. Přisedl jsem si. "Co to dneska čteš?" Jen zvedla přední desku abych si přečetl jméno "Bezbarvý Cukuru Tazaki a jeho léta putování..o čem to je?"podívala se na mě a zvedla jedno obočí a hluboce se mi zadívala do očí a pak zas pohled nasměřovala ke knize. "A s kým jdeš na ples?""S nikým.""A proč?""Protože jsem měsíček na hnoji... proč asi? Nikdo mě nepozval."zvedla hlavu a podívala se na mě a její výraz se nezměnil jen ty oči měla tam jiskru smutku.Další kapitola, dneska jsem se rozjela tohle je druhá nebo třetí kapitola kterou jsem dnes vydala???
;)Tady máte Siriuse na obrázku
Doufàm že se kaputola líbí :)
ČTEŠ
..Sestra Luciuse Malfoye..
Fiksi PenggemarCo kdyby měl Malfoy sestru.. Co by s ní bylo, jaká by byla?? To se dozvíte, když budete číst tento příběh... ¤¤¤