sevgilime ne oldu

199 3 0
                                    

Gozlerim birden doldu. Aleynam bu hale nasil gelmisti. Yuzu sismisti. Dudagi patlak ve gozleri mordu. Kollarinda cizikler,kesikler ve her zamanki gibi morfinin biraktigi igne delikleri vardi. Ona soyle bir baktim. Ve kollarimi actim. Kosarak bana sarildi. Ve aglamaya basladik saclarini oksuyordum. Kulagina
"Sakin ol prenses" diye fisildiyordum.
Onu bu hale tek bir kisi getirmis olamazdi. Hemen onu odama goturdum.
Basinin dondugunu anlamistim. Ona sakince
"Dus almak istermisin?" diye sordum kafasini evet anlaminda salladi. Onu banyoya goturdum. Nazikce ustunu cikartim ve kuvettin suyla dolmasini beklerken bir agrikesici verdim. Su dolunca kapattim. İlik ve hatta hafifte sicakti. Yavasca icine girmesine yardim ettim. Hareketleri agirdi. Nede olsa vucudunun her yerinde morluklar vardi. İcim aciya aciya yaralarini temizledim. Saclarini yikadim. Onu suda bekletirken odamdan birkac parca kiyafet getirdim.havlulara sarip kuruladiktan sonra yavasca giyinmesine izin verdim. Hazir oldugunda saclarini kurutum. Ona bir anne gibi yaklasiyordum. Onu seviyordum. Ve farkindaydim ondan baskasini sevmek istemiyordum. Kuruyan saclari ellerimde kadife hissi veriyordu. Daha sonra onu yavasca odama goturdum. Yataga uzanmasina izin verdim ve hemen mutfaga gidip hazir corba hazirladim. Domates corbasi olunca akan sular dururdu. Corbayi odama goturdum. Kapiyi acinca onun uyuya kaldigini gordum. Yanina gidip yanagina bir opucuk kondurdum. Onu izlerken bir yandan da corbayi iciyordum cok gecmeden bir ses duydum kavga sesi gibiydi. Heranin sesine benziyordu corbayi bitirip hemen mutfaga kostum hera ve ilker kavga ediyorlardi. Cok komikti cunku biraz bagiriyor daha sonrada opusup yigismeye basliyorlardi. Yanlarina gidip ses cikarmamalarini soylesemde ise yaramiyordu. Bende odama gitmeye karar verdim. Aleynanin bana biraktigi yatak bosluguna kivrildim onun o guzelligine bakarak tum geceyi gecirmeyi diledim.
Tam uykuya dalmistim ki annemlerin geldigini duydum.ama yalniz degillerdi.Annemin babamin sesini bastirmaya calismasi normal degildi. babam bagiriyordu ve karsisindakilerde ona bagiriyordu. Ne oldugunu anlamak icin salona gectim. Annem beni gorur gormez.
"Melissa misafirlerimizi tanistirayim sana. Aleyna'nin ailesi" babasi oldugunu tahmin ettigim pislige dondum ve dislerimi sıkarak;
"Derhal evimi terk et!"diye bagirdim. Cunku Aleynama zarar veren hicbir mahlukat evimde barinamazdi.
Yuzume dahil bakmadan babama
" Kizimi verin gideyim. Evden kactigi icin kizmayacagim biz aramizda anlasiriz."
"Ne anlasmasi lan orospu cocugu! Kizi oldururcesine dovuyorsun! Kizini dusunsen bu gun onu dovmezdin su anki halde olmazdi degil mi?"diye bagirdim. Cok gurultu yapmis olmaliyim ki Aleyna uyanmisti. Odadan cikti ve yanima geldi.
Buyuk bir cesaretle
" burda ne isin var?" diye sordu babasi ensesindeki titreyen kaslariyla uzerine yurudu annesi babasini sakinlestirmeye calissada ise yaramiyordu.Elini sertce havaya kaldirdi, bir adim daha yaklasti.
Arkasinda oldugumu hissetti ve elimi tutup sag tarafa yani acik olan apartman kapisindan disari cikti. Rasgele havadaki tokat benim koluma denk gelmistim. Aman allahim bu nasil bir acidir. Bu guclu serefsizin her gun Aleynayi bu gucle dovmesi igrenc birseydi. Merdivenleri kosarak indir. Nereye gittigimizi bilmiyorduk sadece kosuyorduk. Ayaklarimiz ciplakti ve bu gecenin en soguk saatlerinde biz ince birer tshirt ve pijamayla kosuyorduk. Tum gucumuzle tikansakta durmadan kosuyorduk. En sonunda nerdeyse bizim evden 8 kilometre otedeki parka geldik burasi eski bir okulun parkiydi. Okul seneler once kullanimi birakilmisti. Aleyna yavasca beni iceri soktu. Kapilar gicirdiyordu giristeki kirik el fenerini aldi,sakince pillerini duzeltti ve calistirdi. Once ilk soldan sonra sagdan ve sonra ucuncu soldan saparak yatakanelere ulastik. Orda onu durdurdum ve sordum.
"Burda ne isimiz var? Ne diye beni buraya getirdin?"
"Merak etme paralarimi alip burdan cikicaz. En yakin bara gidip icmem lazim daha sonra birseyler buluruz" diyip isine devam etti. Kagit paralarini pijamanin cebine soktuktan sonra divanin altindan siyah ince bir sirt cantasi cikardi. Hersey cok duzenli ve temuz gorunuyordu gorunuse bakilirsa her gun buraya geliyordu.
"Burayi nerden biliyorsun?"
"Annem burda okumus. Bende evden kactigimda buraya siginirdim."dedi. Ve cantayi sirtina takti. Tekrar kolidora ciktigimizda duvarda asili birkac fotograf dikkatimi cekmisti. Bu fotograflar Aleynanin cektigi resimlerdi. Bunlar arkadaslarimiz, dostlarimiz, aile bireylerimiz, eski sevgililerimizdi. Ama tum o fotograf karmasasinin tam ortasinda benim uyurken cekildigim fotograf vardi. Bu bize gelip odev yaptigimiz aksam cekilmisti, belliydi.yanina bir postitle yazi yazilmisti ama okuyamiyordum. Cok karmasik gorunuyordu. En sonunda duvardan soktum ve cebime koydum. Okuldan cikinca yakinlardan gecen taksiye bizi meydana goturmesinj istedik. 15 dakika sonra meydanda indik nerdeyse her yer kapaliydi etrafta serseri tipler, hayat kadinlari, neseli transeksuel kadinlar vardi. Bizde en bilindik ve sabaha kadar acik olan LGBT barina girdik.Orda bara ilerlemeye calisirken herkes bize bakiyordu. Kimi bize guluyor kimide dostca gulumsuyordu hatta bazilari sarilip yavsiyordu.
Bara vardigimizda birer bira soyledik. Aleyna birasini 3 dakikada bitirdi. Ve tuvalete gidecegini soyleyip gitti. O an en iyi an olarak dusundum. Cebimden kagidi cikardim ve barin altinda yanan led isiklara tuttum. Orda yazan seyi hayatim boyunca sevecegimi sandigim biri yazmisti.
Yazida;

Melissa 19.03.2018 de saat 5 sularinda bir barda oldurulecektir.

Hersey acik ve netti o cantada benim sonum varditamda bu gunu. Tarihimda nasil olebilirdim ki. Tam bunlari dusunurken omuzumu tutan soguk bir el yavasca agzima bastirilan ikinci el bir ile hareketsiz kalmistim.
Bana
"Oyun bitti!" dedigi anda gozlerimden yaslar bosalmaya baslamisti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 20, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YANLIŞ KİŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin