kantindeki kargasa

379 5 0
                                    

Dersler cok cabuk geciyordu ya da ben uyudugum icin fark etmiyordum ogle tenefusunde kantine gittik. Melissa kolumdan tutugu gibi beni siraya soktu. Neymis efendim kola alcakmisiz onun aradigi baskaydi. O sirafa Emreyi gordugu icin heycanlanmisti. Hemen
"Melos sacim duzgun mu?"diye sordu. Kafa sallayip onu onayladim hizlica yuruyup Emrenin hemen arkasina gecti arkasini donen emreyle carpistilar. Emre
" aa Melissa kusura bakma seni goremedim." Diyerek gulumsedi. Birtek ben miydim yuzundeki picligi goren ? Melissayi ilk gunden beri elinde oynatan bir cocuktu Melissa ondan daha iyilerini hak ediyordu. Kolumu siktigini fark ettim heycanlanmisti melos. Neyseki cevap verdi
"O onemli d d degil Emre." Bu kiz cok tuhaf yaa.
O an Aleynayi gordum. O guzel kisa saclarini elliyle arkaya itip dudagini isiriyordu. Bana baktigini fark ettim. Elimi yavasca vucudumda gezdirdim.bundan hoslandigini biliyordum.bana dogru yaklasti ve birden elini belime doladi oylesine derin ve coskulu opusuyorduk ki. Dursun istemedigim bu guzel saniyeler beni delirtiyordu. Bir yandan kalcalarimi sikarken bir yandan da alt  dudagimi isiriyordu o an insanlarin bize bakmasini umursamiyordum sadece onunla yasadigim bu mukkemel ani surdurmek istiyordum. O an tanidik bir ses geliyordu kulagima. Bohuk bir ses bana "uyan melos" diyordu. Afallamistim ve uyandigimi hissetim. Hepsi bir ruyaydi uyandigimda sinifin bos oldugunu sadece melosun basimda oldugunu fark ettim.kafami kasiyip basimi siktim biraz sonra "melos saat kac ?" Diye sordum.
"Saat 15:00 okul bitti.hadi disarda Erdem bekliyor." Ya bu cocuk hic pes etmiyor muydu?kafami sallayip tamam dedim. Gercekten bunalmistim artik. Cantami alip disari cikmistim. Kapida motorsikletiyle erdem duruyordu. Saclari uzun kupeleri ise goze baticak sekilde fazlaydi. Sarilip selam dedim. Salak sey opmeye kalkisti beni kendimi geri cektim. Napiyim erkeklerden hoslanmamak sucmuydu. Helede tolgadan sonra. Tolga ilk lise yilalrimda zorla onun olmani istemisti. Tanriya sukurler olsun ben ondan kacmanin yolunu bulmustum. Yuzune tukurmek isime yaramisti...
Erdemin arkasina oturup beni nil kafeye goturmesini istedim. Nil kafe bizim nargile icip keyif yaptigimiz tek yerdi.oraya gidince elmali bir nargile soyledik. Malum yas 18 serbest hayat bizimki. Zaman boylelikle gecti. Ben nargilenin dumaninda onu dusunmeye baslamisken erdem dolan gozleriyle beni izliyordu. Ahh ahh kalbimi calan kiz nerdesin simdi?

Multimedyadaki Melostur

YANLIŞ KİŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin