6. osa

752 68 6
                                    

Lo:Tal pole mingit õigust Keiraga nii rääkida. Ta pole talle midagi teinud.
A:Ei ole jah. Ütles Gloriale, et ta hoiaks sust eemale või muidu peab ta lahkuma siit.
Lo:Keira poleks nii rääkinud.
A:Ta käitub meiega ka ülbelt.
Lo:Ma ei saa aru miks te Gloriat kaitsete. Ta jättis mu maha ja just enne pulmi. Ilma põhjuseta.
M:Mul oli põhjus. Sa petsid mind. Ja enne pulmi. Oodake korra.
Jooksin oma tuppa ja võtsin sealt pildi ja kirja, mille Rebecca saatis ning läksin tagasi alla.
M:Palun Louis. Siin on põhjus, miks lahkusin ja palun ära hakka eitama.
Andsin need Louisele ning ta hakkas lugema. Kui ta lõpetas, siis vajus ta pea alla.
M:See on ju tõsi.
Lo:Jah, aga...
M:Ei mingit aga. Sa petsid mind selle mõrraga.
Lo:Ära kutsu teda nii.
M:Kaitsed ka veel teda. Mina sind pole kunagi huvitanud. Kui kaua sa mind temaga petsid?
Igatahes mitu korda.
Lo:See pole enam tähtis. Palun vabandust.
M:Nüüd palud vabandust. Arvad et andestan. Ja ära muretse, ma kasvatan kaksikud ise üles. Küll ma hakkama saan. Sa ei pea mind aitama.
Lo:Ma olen nende isa. Ma olen kohustatud nende eest hoolitsema.
M:Kas sa siis sellele mõtlesid, kui mind petsid kui rase olin. Siis see sind ei morgendanud ju. Mida sa said temalt, mida sa minult ei saanud? Kas ma polnud piisavalt hea su jaoks või?
Lo:Lõpeta.
M:Lõpetangi.
Läksin kööki, võtsin sealt jäätist ning läksin oma tuppa.

Siin siis uus osa.

Kõik muutub (One Directioni fanfic) 2. raamatWhere stories live. Discover now