Emma, face scufundari,iar Cleo o conometreaza.
- in 15 minute ai facut 15 scufundari. (Cleo).
-Wow , super tare!(Emma).Dupa terminarea orelor de înot.
Cleo doreste sa se duca acasa si trece pe langa barca lui Zein.
- Cleo , vino aici cred ca mii s-a stricat barca.( Zein).
-Casa stii eu nu ma pricep la barci.(Cleo).
- O nu ,nu trebuie sa faci decat sa-mi dai ustensilile. (Zein).
-Ok.(Cleo).Cleo se urca în barca. Iar Zein ii da drumu barcii. Cleo se sperie. Striga dupa ajutor.
-Ajutor, ajutor!!
Rikki sare in barca si incepe sa o conduca.Cleo si Rikki incep sa vorbeasca.
-Tu esti Rikki ? Întreaba Cleo.
-Da , eu sunt . Tu cine esti ?
- Cleo. Stii mereu am vrut sa te cunosc dar nu eram pregatita.
- Pai , acum ma cunosti.Iar ele merg pana gand o gasesc pe Emma. Cleo o striga Emma.
-Emm vrei sa urci?
-Ai permis?
- Ce esti cumva maicamea? ( Rikki).Emma nu zice nimic si urca in barca. Rikki conduce pana la insula Mako. Si raman acolo deoarece nu mai au combustibil. Se dau gos din barca iar Emma spune.
-Uite unde ne-ai adus Rikki! Bine ca
am telefonul la mine.
-Emm e mereu pregatita. Spune Cleo.
-O nu , din pacate nu am semnal . Spune Emma.Emma , Rikki si cu Cleo merg pana sus.Au ajuns la stanci. Iar intre stanci este o groapa. Cleo cade in groapa . Emma striga:
-Cleo, esti bine.
-Da, sunt bine , sunt bine!
-Ok osa cobor jos . Tine Rikki.Iar Rikki sare si ea.
-Ce faci? Intreaba Emma.
-Am venit si eu ce crezi ca puteam face? (Rikki)
-Tu trebuia sa ne arunci o franghie sau ceva. (Emma)
-Dar de unde!?(Rikki)
-Incetati nu va mai certati .( Cleo)
-Bine(Emma)
-Bine(Rikki)Fetele ajung la piscina lunii. Apoi se face luna plina iar casa scape trebuie sa inoate. Emma se baga ,Rikki se baga dar Cleo nu . Cleo nu stie sa inoate . Emma si cu Rikki o incurajau iar Cleo s-a bagat in apa .apa incepuse sa scoata bulbuci. Se transformau in sirene . Dar nau apucat sa vada.
A doua zi.
Cleo facea baie si s-a transformat in sirena. Emma a mers la mare si inota iar fix dupa 10 secunde s-a facut sirena. Rikki se plimba si au stropit-o si s-a transformat in sirena.
Apoi toate s-au intalnit.-Vii s-a intamplat si voua acelasi lucru? ( Emma)
-Da.(Rikki)
-Da.(Cleo)Hei ce faceti. Sunt Julia si sunt fata care scrie Doua lumi. Va iubesc . Daca am greseli spuneti-mi. Am o intrebare.De cine va place mai mult Emma ,Cleo sau Rikki? Mi-e imi place foarte mult de toate.
*PwP*
CITEȘTI
H2O-Adauga apa.
De TodoEste vorba de 3 fete pe nume Rikki , Cleo şi Emma. O sa vedeti mai multe in carte.