Don si cu Kim se uita la TV si Cleo o striga insoapta pe Kim.
- Kim.
Kim raspunde si incep sa vorbeasca.
- Kim vasele.
- De ce?
- Ca vreau.
- 10 dolari.
- Ce , ieri ai cerut 5.
- Ei bine, pretul s-a scumpit , si plus, vreau sa ma uit la TV.Si Cleo ii da carpa. Kim incepe sa spele vasele.
- Cleo uite la rechinul acesta.
- Cum de puteti sa va uitati la asta?A doua zi....
Rikki si Emma inoata. Dupa ce ies din apa vorbesc cu Luis.
- Ghici cat putem sa ne tinem respiratia. Spuse Emma.
- Nu stiu , spuneti voi.
- 11 min.
-WoW.Apare Cleo .
- Cleo ,ghici cate min. isi pot tine Emma si Rikki respiratia. 11 min.
- Luis. Spuse Emma.
- Luis . Spuse Rikki.
- Si- a facut cine va tema la mate? Chiar nu ma pricep la ex. nr.6.Si tema la biologie trebuie predata joi.Schimba subiectul Cleo.Ele merg la scoala. Cleo se intalneste cu Bayron.
- Buna , Cleo.
- Mai lasa-ma.Bayron fuge dupa ea.
- Scuze , sunt putin suparata.
-Ok. Vreau sa iti spun ca broastele testoase au nascut. Dar o broscuta s-a prins intr-un navod cand mergea spre mare .
-Ooo , saracuta. Spuse Cleo.Dupa ore Emma si Rikki se plimba ca si sirene. Se plimba unde pescarii nu au voie sa pescuiasca. Dar barca lui lui tatal lui Cleo pescuia acolo. Nu mai ca nu era Don pe barca. Ci Edy , colegul lui Don. Emma si Rikki vad corabia si navodul nepermis. Dar deja o broasca testoasa era prinsa in navod. Emma si Rikki o scot iar broscuta e libera.
Intre timp..... la "Just net cafee".
Emma , Rikki si cu Cleo se intalnesc. Emma spune.
- Cleo, imi pare rau dar , inotam si am gasit o broasca testoasa prinsa intr-un navod ilegal. Nu mai spun ca pescuiau in zona interzisa si era barca tatalui tau.
- Ce ? Nu , tata nu -ar pescui in zona interzisa. Si nici cu navoade ilegale.
- Dar e adevarat.Cleo nu raspunde si pleaca. Apare Luis.
- Tatal tau a prins o broasca testoasa.
- Acum toata lumea stie ca tatal meu e un infractor.Cleo nu zice nimic si pleaca in apa sa vada daca e adevarat. Se duce in zona interzisa si vede barca tatalui sau.si vede un navod ilegal. Se duce la el si se prinde in navod
Emma si Rikki au fost anuntate de Luis ca Cleo este in apa. Rikki spune:
- In sfarsit , este si ea in apa.
Luis se balbaie. Incearca sa le spuna ca Cleo s-a dus in apa sa vada daca e adevarat ce i-a spus.
Fetele cand aud fug rebede in apa sa o i-a pe Cleo.
Cand ajung Cleo este cu ochii inchosi . Rikki si Emma o scot de acolo si merg la suprafata. Cleo spune:
- Fetelor ! Sa stiti ca am putut sa imi tin respiratia vreo 34 de minute.
-Wow! Cleo e super. Spuse Emma.Apoi toate 3 incep sa inoate.Seara Cleo este acasa cu mama, tatal si Kim acasa. Ei mananca peste. Don le povesteste cum la concediat pe Edi colegul lui. Kim spune:
-Wow , tata esti un super erou!
Cleo spune :
- Tata , broastele testoase iti vor multumii.A doua zi........
Cleo il suna pe Luis.
Conversatie telefonica.
-Luis vreau sa ne intalnim pe plaja.
-Ok.
Terminat conversatie telefonica.Cleo le suna pe fete.
Conversatie telefonica .
- Alo , fetelor!
- Alo , Cleo. Spuse Emma.
-Alo Cleo . Spuse Rikki.
- Vreau sa ne inlnim pe plaja. Spuse Cleo.
- Ok. Spuse Emma .
- Ok . Spuse Rikki.
Terminat conversatie telefonica.Dupa 30 de min. Luis spune.
-Oua de broasca.
-Da . Spuse Cleo.
-Sunt foarte frumoase.
- Da , sriu. Dar vreau sa iti mai arat ceva.
- Bine.
Cleo si cu Emma , Rikki alergau in apa si s-au transformat in sirene. Luis rade.Hey ce faceti ? Eu sincera sa fiu sunt bine. Sunt asa de fericita fiindca mai sunt 8 zile si inplines 9 ani.
Sa dati si commenturi.
* PwP*
CITEȘTI
H2O-Adauga apa.
De TodoEste vorba de 3 fete pe nume Rikki , Cleo şi Emma. O sa vedeti mai multe in carte.