JUSTİN'İN AZINDAN
Yavaş yavaş uyanıyodu güzelim.Onu benim evime getirmiştim. İlk başta kahkaha attı sonra dişlerimi gösterince soğuk bedenime bayıldı. O bayılınca içimden bişey kopardılar sanki. Ona bişey olucak,kendimi kaybedip ona saldırıcam diye ödüm kopuyor. Eğer ona benim yüzümden bişey olursa kendimi asla affetmem. Bende yaşıyamam. O o benim buz kesmiş kalbimi ısıtıyo sanki bi an olsun gerçekten yaşıyo gibi hissediyorum. Biliyorum ölüyüm ama yaşamak istiyorum. Uyandığında beni karşısında görmesin ayılsın diye bende bu sırada duşa girmeye karar verdim tshirtümü çıkardım o sırada onun sesini duydum.
Justin diyodu. İlk benim ismimi söylemişti. Arkamı döndüğünde konuşmaya başladı.
-Bak justin. Vampirsin ve bu beni ürkütüyo. Yani bana saldırabilirsin,zarar verebilirsin. Sonuçta ben bi insanım.
Anlamıştım bu konuşma aşkımın ayrılık konuşmasıydı. Konuşurken gözünden yaş dökülmeye başladı.Evet artık hıçkırıklara boğuldu. Başarmıştım,yine üzmüştüm onu. Öylesine ağlıyodu ki son derece mutlu birini bile ağlatabilirdi. Yanağımda bi an ıslaklık hissettim. Elimi yüzüme götürdüğümde ağladığımı fark ettim. Ama bu imkansız gibi bişeydi. Vampirler ağlıyamaz. Benim ağladığımı fark edince o da şaşırmıştı. Yanıma geldi ve elini yüzüme koydu.
-Ju-justin sen nasıl ağlarsın. Yani bildiğim kadarıyla vampirler ağlıyamaz. Yanılıyomuyum.
Her ne kadar bana kızgın olsada beni düşünüyordu.
-Bu imkansızdı aşkım.Ama sen benim imkansızlıklarımı gideriyosun.SENİ SEVİYORUM.
-Justin bende seni seviyorum ama bunu benden nasıl saklarsın?!
Bağırmaya başladı. Bana çok kızgındı. Ama ben ona deliler gibi aşığım. Belki saçma gelebilir. Daha yeni tanıştık ama ben ilk defa bu kadar vuruldum.EMİLY'NİN AZINDAN
O kadar üzmüştüm ki onu. Vampir olmasına rağmen ağlamıştı. Düşünün artık. Dediklerime vericek cevabı yoktu.Çünkü biliyodu haklı olduğumu.Bana o kadar masum bakıyodu ki.Doğru düzgün sinirlenemiyorum bile.Onu seviyorum hemde çok.
-LANET OLSUN JUSTİN.SENİ SEVİYORUM LANET OLSUNN.
Hemen boynuna atladım. Kokusunu doya doya içime çektim. Bu koku daha hiç biyerde yok. O da bana sıkıca sarıldı. Demek bir vampire aşık olmak böyle oluyodu.VAMPİR AŞKI BÖYLE OLUYODU.MULTİDEKİ:EM VE JUSTİN'İN SARILMA ANI....
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤