" KABARCIKTAKİ KIZIL "

126 10 8
                                    

     "İsmi Elefteria olsun."

  Yaşlı melek sözlerine devam etti.

" Özgür olsun, hür olsun. Kendi kanatlarından başka kimsenin kanatlarının altına girmesin. Özgürlüğe uçsun."

Bebek gülücükler atmaya başladı. Dilek meleği, bebeği beşiğine geri koydu. 

Onun yerine enerji meleği kollarına aldı küçüğü. Gözleriyle ona odaklandı ve bebeğin gülücüklerinin ardından pozitif kabarcıkların çıkmasına izin verdi. 

" Olumsuz düşüncelerden uzak kal. Bulunduğun her yere, insanlara hayat ver."

Kabarcıklar daha da yoğunlaşmaya başladığında Gelecek Perisi büyük bir hızla bebeği eline aldı. Gözleri büyümüştü. 

" Görüyorum şuradaki en büyük kabarcık...Siz de görüyor musunuz?"

Etrafta periler başını iki yana salladı. Her biri neler olduğunu merak ediyordu.

" Bu tuhaf hem de çok tuhaf, bir yenidoğan meleğin geleceğinin çoğunu oradaki büyük kabarcık belirler. Ben bu bebeğin geleceğini göremiyorum. Gördüğüm tek şey kabarcığın yoğun bir kızıl renginde oluşu! Yüce Tanrı adına bu meleğin babasını çağırın!"

Hizmet melekleri gökyüzüne havalanarak uzaklaştılar. Bir zaman sonra geldiklerinde eli karnında acı çeken bebek meleğin annesini getirdiler.

" Bebeğin babası hiçbir yerde yok yüce perim."

Gelecek Perisi endişeyle yeni doğum yapan annenin yanına  koştu.

" Eleena sen neden bu kadar acı çekiyorsun?"

" Kalbim hiç bu kadar kavrulmamıştı. Tenim... yanıyor. Ben..ahh, bilmiyorum."

" Bir melek doğumdan sonra bir yenidoğan gibi acısız tertemiz olmalı." yaşlı melek bağırarak konuştu. Gelecek Perisi kavrulan anneye odaklanmaya çalıştı. 

Geleceği simsiyahtı. Sonra ise o siyahın ardındaki kırmızı gözü gördü. Her tarafı kızgın bir ateş sarmıştı. Eğer bu kadının geleceğinden bir an önce çıkmazsa ona da zarar geleceğini anladı. Nedenini bilmiyordu ama birisi onu kadının geleceğinden itiyordu. Ve dayanamayan Gelecek Perisi yere yığıldı.

                 KONU:                                                MELEKLER VE ŞEYTANLAR                                                                                                                                                           KABARCIKTAKİ KIZIL... 

"Uyanın! Lütfen uyanın!"

Dilek perileri Gelecek Perisi'nin etrafında toplanmış ağlayarak Gelecek Perisi'nin hayata dönmesi için Tanrı'dan hayat diliyorlardı. Sonunda bütün periler ellerini birleştirerek Gelecek Perisi'nin etrafında kocaman bir çember oluşturdular. Hepsi bir yandan sallanmaya başladılar. Her birinin ağzından büyülü sözcükler çıkıyordu.

" Tanrı'm! Onu  bize bağışla, onun ruhunu bize tekrar kavuştur. Alıp göklere yükseltme."

Etraftaki tüm mumlar son zerresine kadar şiddetle yanmaya başladı. Saniyeler sonra Gelecek Perisi'nin gözleri korkunç bir alevle açıldı. 

" Buraya son görevim için getirildim."

Sanki Gelecek Perisi'nin yerine başka birisi konuşuyordu.

" Bebeğin annesi de benimle birlikte gelecek."

Tüm periler bu alevli gözlerden korkarak Eleena'nın -bebeğin annesinin- önüne geçti ve onu korumaya çalıştı. 

" Hayır Eleena bir melek, onu sana vermeyeceğiz reenkarnasyon şeytanı!"

" Zamanınız azalıyor. O ruh burayı istiyor."

Melekler bu ruhun ne dediğini anlayamıyorlardı. 

" O kadın lanetli, doğan bu bebek ise bir..."

Gelecek Perisi'nin içine giren şey son kelimesini söyleyecekken perinin bedeninden çıkarak bir toz bulutu gibi ortadan kayboluverdi. 

Ve Perinin bedenini rahat bıraktı. Gelecek Perisi birden yattığı yerden zayıfça doğruldu ve öksürmeye başladı. 

" Neler oluyor"

Bütün periler şok içinde birbirlerine saklanmışlardı.

" Yüce Tanrı ben bugüne kadar ne böyle bir şey duydum ne de gördüm!"

Hepsi birden perinin yanına koştu. 

" Gelecek Perisi sen neler dedin öyle! Neler oldu sana!"

" Bilmiyorum, her taraf simsiyahtı sadece bir melek kanadı gördüm elime alacaktım ama birden kanat ateş almaya ve kül olmaya başladı. Gerisinde de uyandım işte."

Sonra hepsinin birden gözleri bebeğin annesi Eleena'ya dikildi. 

Eleena şu ana kadar yaşanan olaylar sırasında sakin görünüyordu. Ama şimdi tam tersiydi. Kız yerlerde kıvranmaya ve teni kızılımsı renge dönüşmeye başladı.

" Ahhh!!! Hayır!! Olamaz."

Kanatları kıvrıldı ve bedeninden ayrıldı. Kanatlarının düştüğü yeri birden ateş almaya başladı.

Gelecek Perisi bağırdı:

"İşte bu!! Bunu gördüm!! Böyle olacağını gördüm! Bu Eleena'nın kanatlarıydı!!"

Bütün melekler dehşete kapılmaya başladı. Eleena'nın kafasının tam üstünde kıpkırmızı boynuzlar çıkmaya başladı. Bu kızın canını çok yakıyordu.

" Ahh, hırr!"

Yaşlı peri konuştu, korkmuş görünüyordu:

" Gelecek Perisi'nin içine giren şeyin dediği gibi! Eleena dönüşüyor hem de bir iblise! O bir lanetli!"

Bütün melekler havalanarak bu iblisten kaçmaya ve bağırmaya başladılar. 

İblis artık Eleena' nın o yumuşak kalbi değildi. Kalbini kavurmuş yere fırlatmıştı. Son hızla bütün melekler diyarındaki melekleri öldürecekti.

" Hadi herkes buraya! Şehirde hiçbir melek kalmasın! Herkes sığınağa!!"

Yönetici melek herkese sesleniyor ve sığınakta saklanmaları gerektiğini söylüyordu.

Kısa bir zaman sonra iblisin bulamayacağı bir yere yerleştiler. Ve tüm şehrin melekleri bütün güçlerini kullanıp sihirli sözcükleri yüksek sesle söylemeye başladılar. Bu sözcükleri duyan iblis şehrin ortasında kıvranarak çığlıklar atmaya başladı. Melekler onu etkisi altına alıyordu. Hepsi bir sığınaktan çıkarak kıvranan iblisin etrafını sardılar. Kısa bir zaman sonra dayanamayan iblis parçalara ayrıldı ve orada can verdi. Melekler iblisin ayrılan parçalarını yok etmek için kutsal suya attılar. Suyun biraz buhar çıkarmasından sonra şehir büyük bir felaketten kurtulmuştu. Ama meleklerin bir şeytanı yok etmeleri diğer şeytanların kulağına giderse ağır bir bedeli de vardı. Ya da türler arası bir savaşın habercisiydi. 

Büyük endişe duyan melekler bir yandan üzüntü bir yandan korku yaşıyordu. Eleena lanetli olamayacak kadar iyimserdi. Ama onun lanetli olduğu gerçeği bu küçük kız çocuğunun nasıl olabileceği ihtimaline karşı sorular oluşturuyordu. Sonuçta bu yenidoğan bir lanetli meleğin çocuğuydu.

Ama Gelecek Perisi'nin cevaplanmamış bir sorusu daha vardı!

" Bu bebeğin babası yani Eleena'nın birlikte olduğu melek kimdi?" 

Orası ayrı bir çıkmazdı.

İlk bölümde kafanız karışmış olabilir. Her gelen bölümün bu taşları yerine oturtacağından emin olabilirsiniz. 

BÜŞRA ILGAZ

MELEKLER VE ŞEYTANLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin