Ahli exo yg lain dan hanna hanya terlopong mendgr kata hyojin 'aku tak hilang ingatan' and hanna sudah mengukir senyumannya ituu
"Hyemin even kau dgn aku dulu pernah kwn baik.. tpi tak mungkin aku maafkan kesalahan kau yg paling besar nii.. and aku tak dpt terima kau sebagai kawan baik aku lagii.. aku nk kau pegi dri sini and jgn pernah tunjuk muka kau depan aku lagii" kata kau yg hampir menangis..
"Whatever! Tapi kau ingat baekhyun akan jadi milik aku satu hari nnti bukan kau! Fhm? HAHAHAHA" ketawanya kedengaran agak menyeramkan..
Selepas hyemin hilang dri pandangan kau.. kau pusing belakang dan semua still terlopong.. hanna dh mengukir senyuman yg paling manis!
"Pehal terlopong? Tak pernah tgk aku gaduh? Dh pegi sana! Aku nk tidur"
kau dh jadi diri kau semula lepas kau kata kau tak hilang ingatan.. kau kembali ke tempat duduk yg disayangi.. kau landingkan kepala kau atas meja...
Hanna dtg dgn mengejut kejutkan kau.. kau mengosok2 mata kau
"Weh hyojin!!"
"Pehal kau?" Kata kau dgn agak kasar
"Pengetua panggil kau. Cepat"
"Aku? For what? Pasal tdi ke?" Tnya kau kehairanan
Baekhyun yg entah dri mana dtgnya terus menyampuk
"Taklahh pasal awak dgn saya!" Baekhyun bergurau. Kau mula terlopong.
"Otak kau baekhyun! Kaki nk kaki? Dh pegi sana aku nk keluar.. hanna ikut aku!" Kau tolak baekhyun dan menarik tgn hanna
Hanna hnya membuntuti kau ke pejabat pengetua...
"Yer saya hyojin.. ada apa2 ke?" Tanya hyojin
"Kamu pengawas tak boleh ke tunjuk contoh yg baik sikit depan murid biasa?" Kata pengetua
"Cikgu.. saya dh tunjuk contoh yg baik tpi ada jugak bangsat yg tak suka saya still mengata dekat saya dgn hanna... kalau cikgu jadi kami cikgu boleh bertahan ke?" Kata2 kau membuatkan puan pengetua tdi diam .
"Kamu bergaduh dgn hyemin.. kamu tahu yg ayah hyemin yg sumbangkan duit and all yg berkaitan dgn sekolah dekat sekolah kita.. kamu tahu kan tu?" Kata pengetua
"Sumbangkan dekat sekolah kita? Saya tgk tak ada apa2 pun yg berubah.. library? Still besar tuu... tu nama dia sumbang ke cikgu? Saya gaduh dgn hyemin sebb nk pertahankan maruah saya,kwan dan family saya cikgu. Sya bukan saja2 nkk gaduh ngan hyemin tu kalau hyemin tak mulakan dulu!" Kata2 kau membuatkan pengetua diam sekali lagi dan terlopong dgn kata2 kauu.. "saya dgn hanna minta diri dulu!" Kau dgn hanna terus keluar dri pejabat pengetua dan terus masuk ke kelas .
"Yeahhh aku dh jumpe hyojin yg dulu.. mcm ni lahh kwn aku!! Hahaha" kata hanna
"Yer lahh hanna.. aku dh jdi mcm dulu suka?" Kata kau sambil mencubit pipi hanna yg gebu plus bambam itu..
"Ofc lahh aku suka. Sbb kau dh kembali.. and kau akan jadi kwn baik aku smpai bila2!! If you have bullied with strangers I'll protect you till the end! Take note dear!" Kata hanna
"Yaya I'll protect you too.. and please be nice for me! Don't give me a shit if you don't want to see me angry and mad at you! Araseo?" Kata kau sambil mengukirkan senyuman paling manis yg kau ada .
"Hahaha.. okay okayy!" Kau dan hanna kembali ke tempat duduk.. tetiba baekhyun dan chanyeol tinggi melangit tu dtg tempat kau.. menganggu ketenteraman aku sungguh.
"Haa pehal?" Tnya kau pada chanyeol dan baekhyun yg bru nak duduk didepan kau
"Takk.. kitaorg just nk pastikan kau okay ke tak? Apa yg pengetua ckp kat kau?" Tnya baekhyun
"Its just nothing! And you should not to know! I hate pengetua! Seriusly! Asyik2 hyemin.. dh syg sgt dgn hyemin tu amik buat menantu tak pun buat anak sendiri! Aku tahu lahh kenapa bangsat kt luar sana tak suka aku.. apa yg hyemin ada?" Kau serabut kan rambut kau.
Baekhyun memegang tgn kau..
"Its okay hyo! Kitaorg semua ada disamping kau.. kitaorg tak benci kau.. kitaorg syg kau! Ingat tuu!" Kata baekhyun. Kau agak terharu. Belum ada lelaki yg boleh buat kau terharu dgn kata2nya..
"Hmm yer.. dh pegi sana! Aku nk tidur. Kacau org jer kan korang berdua nii!"
SKIP
Seminggu lepas tu.. kelas korang dpt berita buruk..
Cikgu masuk dgn riak muka yg agak sedih dan mengeluarkan kertas2 yg ada didalam fail..
"Annyeong kelas... saya nak bgitahu yg hri jumaat ni kamu ade kem diPulau Jeju selama seminggu.. saya tahu berita ni terlalu sedih untuk korang semua.. saya panggil nama kamu,kamu keluar okay?" Pelajar2 kelas 5SN1 tak suka pegi kem.. mereka lebih rela duduk dirumah terperap dlm bilik.
-KIM HANNA
-PARK HYOJIN
-BYUN BAEKHYUN
-PARK CHANYEOL
-DO KYUNG SOO
-KRIS
-LUHAN
-OH SEHUNcikgu sudah mengumumkan pelajar2 yg akan menyertai kem tersebut.. semua keluar dgn riak muka yg agak sedih..
"Saya tahu kamu semua tak suka pegi kem! Tapi ini adalah tahun terakhir kamu disekolah nii.. saya harap kamu boleh menyertai kem itu.. fhm?" Kata En. LEE
YOU ARE READING
I Love That Nerd Boy ❤
Randombaekhyun(exo) as baekhyun park hyojin(ulzzang) as you shin hye(actress) as your sister yoochun(jyj) as your brother byun jiyoung(ulzzang) as baekhyun sister and your friend But we also always make people hurt or make people angry with us -baekhyun...