Bugün en güzel gunumdu sanırım aslında dün çünkü saat çoktan 12' yi geçmişti .Biz hala sokaklarda surtuyoz neden ?çünkü Mete beyin ısrarları. Bize kalsa çimene oturur sohbet ederdik ama işte aşık adamla uğraşmak zor yanı zor .
-Mete annem bak bugün benim doğum gunumdu artık 18yasinda olduğuma gore yasli sayılırım hadi artık eve gidelim .
+Hayır daha erken gezeleim biraz daha nolcak yani .
-Ebenin a.. Neyse susuyorum . Yorulan bitek benmiyim yaa .
~Evet bitanem bitek sen yoruldun .
-Aşkım sus bebeğim sus kuzum sus tamam sus .
~Tamam meleğim susuyorum .
→ Yeter artık tartismaniz bittiyse yuruyun hatta yurumeyin ben çok yoruldum geberiyom oturun şuraya .
-İşte benim kuzenim yaa ...
Kaç saatir hem yuruyoruz hem konusuyoruz en sonunda oturduk.
-Gençler bütün gece oturucakmiyiz ya böyle ben sıkıldım .
+Napalim yenge ne istiyon .
-Ne biliyim ya can sıkıntısı gitsin yeter .
~Aşkım sen benim yanımda sıkıldınmı yoksa ,deyip dudak buzen bi Aşkım karşısında siz ne yapardınız tabiki burnunu ısırdınız .Ki bende öyle yaptım .
~Bebeğim bu burnunu ısırma olayını sana yasaklıyorum sadece yalnızken yap olurmu .
- Niyeki bitanem ,dedim ve Aşkım kulağıma eğilip :
~Çünkü tahrik oluyorum .
Demesi üzerine tokati yapıştırdım malak yaa özürlü katıksız mal süzme salak .
-Aşkım !!!
~efendim aşkım .
-Uff senin adını kim koydu yaa hep biz zararlı çıkıyoruz .
~Ee aşkım biz zaten çıkıyoruz .
Bu salakca espiri üzerine Mete ve Sati aynı anda" ıyyyy" deyince bende ,
-Gerçekten ıyy Aşkım yaa bunu kendimden beklerdim .
Bunu denen üzerine sarı kahkaha atıp ,
→Gerçekten bende Ayşinden beklerdim lan ahahahaah.
-Sus kız kuzen bozuntusu senin beni savunman lazım .
~ Ya harbinden bende sıkılmaya başladım ne yapsak acaba .
Diyen Aşkım sayesinde aklıma çok parlak bi fikir geldi .
-Market arabası calalim sonra birbirimizi surelim bence süper olur .
→Benim dahi kuzenim saat gecenin 2'si bu saate nerde açık market bulup araba çalıp surcez zekiii.
-Kanka çok malsin lan yeminle biz dün akşam bissuru abur cubur alıp tasiyamadigimiz için market arabasını eve tasimadikmi .
+Yuh artik yarım saattir susuyorum konuscam . NEDEN ? .
-Ya taşımaya üşendim baktım araba var içine oturdum Satide yokuş aşağı beni sürdü işte eğlenceli oluyo yani .
~ Hadi gidip sizden alalım o zaman .
Dedik ve bize gittik arabayı alıp sırayla birbirimzi surduk yokuş aşağı biz erkekleri yokuş yukarı onlar bizi surdu falan eglendik baya en azından biz çünkü yokuş yukarı cikmak pek kolay olmuyor en azından icinde birisi varken .
Satinin Mete hayvan gibi eş değiştirelim demesi üzerine
+Ya Sati aşk olsun nerem ağır kas var kas ondandır o .
→Ya sus konuşma gördük kası yukarı çıkarken nerdeyse sıçıcaktın be.
-Ya harbiden yetti be baslarim tartismaniza hadi bin şuraya ben sürcem seni ,dedim ve Meteyi arabaya bindirdim sonra yokuş aşağı sürmeye başladım elim terlemeye başladı ve metrenin arabası yavaş yavaş kaydı durdurmaya çalıştım ama durmadı hemen Meteye bağırdım -Mete Kanka in çabuk arabadan .
+Niye çok eğlenceli vuhuuu .
-Mete elim kayıyo in atla arabadan çakılıcaksın yoksa .
+Kanka bana bisey olmaz vuhuuu.
-Mete in araba geliyo METEEE!!!!
dedim ve yokuşun tam aşağısına gelince Meteye araba çarptı yere savruldu hemen yanına kostum arkamdan Sati ve Aşkım geldi hemen Metenin yanına kostuk Aşkım ambulansı ararken biz Satiyle beraber Meteyi uyandırmaya çalışıyoduk ben çoktan ağlamaya başladım Satiye döndüğümde oda ağlıyordu 10 dakika sonra ambulans geldi üçümuzde bindik ben en sonunda konuşmaya başladım
-Hepsi benim suçum ben dedim oynayalim diye benim elim yüzünden araba çarptı hepsi benim sucum ,dedim ve tekrar ağlamaya başladım .
Sonra Sati konuştu
→ Ayşin sacmalama ben dedim eş değiştirelim diye kendini suçlama.
~ Kızlar hiçbiri sizin suçunuz değil kendinizi hırpalamayin .
Dedi ama oda üzüldü belli oluyo gözleri dolmuş
Ambulans sonunda durduğunda indik ve hemen hastaneye kostuk içeri girdiğimizde Meteyi hemen yoğun bakıma aldılar . Bu arada çarpan adamda geldi ve hastane işlemlerini halletmenize yardımcı oldu sonuçta biz daha 18-19 yasında çocuklarız Mete ve Aşkım 19 ben daha yeni 18 Sati desen iki ay sonra 18 uff biz nerde kimin ahını aldık acaba diye dusunurken Sati hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı ben hemen onun yanına koştum . Bayılmıştır.