İzin Yok

24 1 1
                                    

Sati bayılınca elim ayağına dolandı ne yapacağımı şaşırdım en son Aşkım kaldırıp sedyeye bırakıyordu . Bende orda duran koltukara oturup beklemeye başladım neyi bekliyoruz konuda bilmiyorum ya neyse Aşkım gelip ayak ucuma diz çöktü ve
- Gecicek bitanem hepsi gecicek sağlıklı olucak sakın kendini suçlama olacağı varmış diye düşün asla sen suçlu degilsin sen onu uyardın o inmedi tamam sil artık goz yaşlarını bak beni de uzuyosun Mete benimde kardeşim gibi yeter hadi topla kendini bak dün gecede uyumamissin zaten uyu biraz .
+Aşkım nasıl uyuyim ya nasıl o çocuk benim yüzümden yoğun bakımda Sati benim yüzümden bayıldı başka odada sen benim yüzümden burda uykusuz kaldın .
-Ayşin yeter kendini suçlama dedim sana sacmalamayi kes tamamı Mete domuz gibidir bi bok olmaz o hayvana .
+O kadar emin olma derim.
-Sen bırak şimdi Meteyi uyu biraz oldumu meleğim .
İçimden melekler insanları korur ben komaya sokuyorum diye düşünsenmde sustum Aşkımin da morali bozuktu ama bana teselli vermeye çalışıyordu .
+Tamam susarim ama uyumami isteme benden .
-Tamam meleğim .
Aradan 3-4 saat geçti sabah ezanı az önce okunmuştu Mete hala içerde Sati ayilmış sabaha karşı serum tüpü ve çubuğuyla yanımıza gelmiş biz koltukta Aşkimla ,benim kafam onun omzunda onun kafası benim kafamın üstünde bi vaziyette sabahı getirdik . Saat 8'e doğru gelirken sabah nöbeti başlayan doktor geldi ve Metenin saat 12 ye kadar o odada kalacağını sonra özel odaya alinicagini durumunun çokta kötü olmadığını 2 gün sonra taburcu olacağını bizim anlayabileceğimiz bi dille anlattı ve gitti .
-Kızlar ben bi lavaboya gidicem elimi yüzümü yıkayıp gelicem .
+Tamam bitanem git sen . Sati kuşum bizde gidelimmi elini yüzünü yıka ferahlarsin bak durumu iyiymis 2 gün sonra cikicaz buradan .
~Tamam Kanka gidelim .
Elimizi yüzümüzü yıkadik tam çıkarken telefon çaldı ve açtım annem aramıştı hayret dün doğum günümü kutlamak için aradı niye arıyoki şimdi .
+Alo anne
-Ayşin burda kötü şeyler oldu ilk uçakla gelmeniz gerekiyor.
+Anne noldu sanami bisey oldu soylesene .
-Yok ben iyiyimde İlyas enisten kötü biraz .
+ Anne burda da durumlar çok güzel değil bizim biseyimiz yok ama bi arkadaşımız trfik kazası geçirdi Satiye şimdi mi soyliyim .
-Ayşin ne yaptınız ne işler karıştırıyorsunuz ben bilmem en geç yarın burda olmanız gerekiyor.
+Tamam anne bisey yaptığımız yok abartma sende söylerim ben neyse kapatiyorum şimdi .
- Tamam hadi gorusuruz burda iyi yolculuklar .
Deyip kapatti telefonu annem .Bu şimdi gelmemeliydi çok kötü oldu bu Satiye nasıl soyliyicem ben bunu .
- Uf ya uf hepmi bizi bulur ,diye soylenirken Sati ,
+Kanka duydum sorun yok gideriz uçakla .
- Kanka nesi varmış bilmiyorum annem sadece hastanede dedi üzme kendini önemli bisey değildir biliyosun bak Meteye araba çarptı ama hala domuz gibi.
+Kanka yok ya biseyi yoktur babamın biliyorum zaten yeni karısı yine abartip hastaneye yatırmıştır .
Dedi hafif gulumseyip , e barı Aşkıma haber verelim . Dedim ve yoğun bakım koridorunun önüne gittik ben Aşkima olumsuz anlamda kafa sallayıp sarıldım .
-Ne oldu meleğim bi sorun mu var.
+ Yok demek istesemde maalesef var Satinin babası rahatsızlanmış en geç yarın İstanbula donmemiz gerek o yüzden ilk uçağa bilet alicaz .
- Geri geliceksiniz dimi Mete çok merak eder Satiyi ben seni özlerim hem .
Dedi ve dudagima ufak ama anlamlı bi öpücük bırakıp ,
-Dudaklarım benden daha çok özler .Dedi fısıltıyla .
Ben hafif tebessüm ettim ve sarıldım kafamı boynuna gomdum elimide bana ait olan en sevdiğim yerine kalbine koydum ve yüzüne baktım .
+ Ben en çok burayı ozlicem bitanem .
Dedim boynunu optum ,oda anlımı optu ve sevdiğim kadın dedi .
+Sevdiğim adam ...
8 saat sonra ...
Havaalanında Sati ben ve Aşkım son çağrıyı bekliyoruz. Sati 9171627252 kez Aşkıma Metenin durumunu soruyo .
- Aşkım odaya aldılar dimi, iyi dimi durumu , gözlerini açtımı ?
+Sati kardeşim yakamı birakirmisin lütfen bak rica ediyorum çok iyi durumu öküz gibi hatta kaslari falan hala yerinde gözlerini acti hatta gözlerini açınca ilk "kumral belam nerde" diye sordu .
-Gerçekten mi ,diye aniran bi Sati ve son cagirisi yapılan bi uçak harika (!)
+ Meleğim gel buraya ,dedi ve beni kolumdan tutup kendine çekti sonra sarıldı .
~ Aşkım nefes alamıyorum .
Deyince kollarını gevsetti ama bırakmadı bende ına satılmaya devam ettim sonra bena omuzlarımdan tutup baktı ve ellerini yavaş yavaş beline indirdi sonra yavaş ama tutkulu bi şekilde öpmeye başladı bende karşılık verdim . Sonra anlını anlıma dayadı ve elimi kalbine götürdü .
+ Bir hafta bi gün yada bi saat fark etmez seni gormediği her saniye bu kalp bu kadar hızlı atamiyicak .
dedi ve anlimi optu bende yanaginı optum ve .
~ Seni seviyorum herşeyim. dedim en en en son çağrıda yapıldı ve biz küçük valizlerlerimizle uçağa bindik .Nasıl olsa bir hafta kalıp geri gelicektik . Kaç gündür uyumadigim için biraz kestiryim dedim .Yarım saat sonra falan uçak indi ve biz hemen bizim eve gittik zaten Teyzem hastanededir diye acele etmedik . Sonunda eve varınca kapıyı annem açtı önce beni neffessiz bırakana kadar bir piton yılanı edasıyla sıktı sonra Sati içinde aynı işlemi uyguladı ve eve soktu bizi biz hemen koltuklara yattik anneme neler yaptığımızı anlattık annemden bisey saklamadığım için Aşkımı falan herşeyi anlattım neyse Sati Meteyi anlattı araba kazasını söyledik sonra annem bizi baya bi fırçaladı kızım siz salakmısınız o saate dışarda ne işiniz var market arabasıyla birbirinizi tepiyosunuz diye ben tam anne benim suçum diyicektim ki Sati yastık attı annem ilk anlamadı sonra Sati durumu toparlamak için EE teyze kızında aşık oldu dedi . Bir saat kadar konuştuk falan sonra hastaneye geçtik gider gitmez teyzemin kollarına sarıldık oda bize sarıldı falan bağa bi onunla da konuştuk Satinin babasının durumu tahmin ettiğimizden birazcık daha kötü olduğu için moraller dustu sonra annem ortamı dağıtmak için candy crush'ta 538.bölüme geçmiş onu söyledi falan biraz gulduk .
Aradan 2-3 saat geçti ve biz hala hastane koltuklarındayız şuan saat 10-11 gibi falan benim hala uykum var Satinin de var belli, hepimiz şu iki gündür falan baya bi yorulduk burda teyzemler ayvalikta biz ayvalik deyince aklıma Aşkım geldi saate baktım 23:23 anlamına baktım sana deli gibi aşık çıktı .Fısıltıyla bende sana aşığım canımın en dibi dedim .Ve aklıma aramak gibi dahice bi fikir geldi ,aradım bende 3.çalışta açtı
- Bitanem nasıl oldu Mete iyimi Sati kendi kendine konuşup duruyo .
+İyi ya domuz gibi işte az önce niye Satinin babası hasta olum git düzelt adamı diye beni tekmeledi sonra yemeği üzerine döküldü falan salak olunca öyle oluyo, neyse sen napıyosun meleğim .
- Haha iyi bende napiyim kuzum enistemle ilgileniyoruz durumu sandigimizdan biraz daha kotuymus daha fazla burda kalmamız gerekebilir .
+Hadi ya olmadı bu şimdi ne kadar daha fazla mesela .
- 1 hafta daha mesela üzgünüm ama yapicak biseyimiz yok napalim bizimde şansımıza ben şimdiden özledim .
+Sorma ya dudaklarım kurudu ikidebir su iciyorum da yangın tüpü olmadan bu alevler sönmez .
-Pislik iki dakika ciddi olamiyosun dimi ,dedim şakayla karisik bi ciddiyetle ,oda
+ A pislik dedin ozlemisim bak ilk günlerde öyle diyodun dimi ,dedi gülerek bende gülerek ,
- Evet ama hakediyodun napiyim ,dedim biraz daha konuştuk ve kapattık Satinin yanına gittim babasının yanına girmişti bende camdan onları izledim ,her ne yaşandıysa yaşandı yinede Sati babasını çok sevmeye devam etti ben öyle olamadim babamdan nefret ettim hiç düşmanın yokken tek düşmanın kendi öz babamdı çok trajikomik bence içimde tek bisey ukte kaldı oda yaşarken ona neden bana hiç sarilmadin diğer kızlar gibi neden hiç saçlarımı oksamadin diyememek oldu bende mezarında bagirmistim neden kahramanın olmadın neden ilk aşkım sen olmadın diye bagirmistim . Bunlar aklıma gelince gözümden bi damla yaş dustu hemen sildim Satide o sırada çıktı .
6 gün sonra
Satiyle eve geldik bi banyo yapması gerekiyordu ben ayvalikta ayrılmadan öncede yapmıştım eve geldiğim zamanlarda da ama o 1 haftadır pasaklı geziyo saçlarını sallasa Komili diye ses çıkar o derece neyse şuan o banyoda bende onu bekliyorum sonra ben yapicam heh oda çıktı işte sonunda neyse o giyinirken bende dusumu aliyim dedim ama Sati .
-Kanka ben seni beklemiyicem gidiyorum sen gelirsin istersen tamam .
+ Peki kuzucum sen git ben gelirim sonra dikkatli git .
Dedim ve gönderdim tam banyoya gidicegim sırada telefonum çaldı çalan melodiden Aşkımin aradığını anladım sen sevdamısın çalıyordu . Telefonu açtım konuştuk biraz ve tam telefonu kapatırken .
-Meleğim biz İstanbul'dayız, dedi .
+NE ASKİM CİDDİMİSİN SEN OHAA !!!
-Kulagimi patlattın nasıl sesin var kızım senin dogucak çocuklarımıza aciyorum valla bağırırken kulak zarlarını patlatırsın kızlarımızın .
+ Oha ne çocuğu daha evlenmedik ayrıca niye hepsi kız oluyo ben ilk erkek dogurcam sonra kızım olcak .
-Ahah oda olur meleğim yeterki sağlıklı olsun .
+Aynen aynen canlarım yaa benim kuzucuklarım... Ne diyorum ben ya ne demek İstanbul 'dayız neresinde tam olarak .
-Havaalanında Metenin bavulunun gelmesini bekliyoruz .
+Bavulmu oha kalıcakmısınız ?
-Yok bitanem ya Mete salağı ben kıyafet değiştirmeden duramam dedi ondan salak ya hani o,o yüzden kalmicaz yanı sizi alıp donücez o kadar .
+ Hmm ama İlyas eniştem daha tam düzelmedi Sati onu bırakıp gelmez bende Satiyi bırakıp gelemem . O yüzden ya siz kalıcaksınız birlikte dönücez yada eli boş dönüceksiniz .
- Asla sensiz dönmem ben oraya ,ya birlikte ya hiç bebeğim .
Dedi ben güldüm Mete Satiyi görmeyi çok istiyormuş onlar direk hastaneye gecicek bende duş alıp gidicem .
Sonunda hastaneye geldim Satinin yanına çıktım bakındım Meteler daha gelmemiş bende bisey söylemedim tabiki Satiyle oturduk bekliyoruz hala sonra koridorun başında Meteyi gordum kolu alçıdaydı bi kez daha üzüldüm sonuçta onu bu hale ben getirdim . Mete telefonu çıkartıp birşeyler yapmaya başladı ben çaktırmadan izliyodum Sati bana dönük olduğu için şuanda goremiyodu Meteyi sonra Satinin telefonu çalmaya başladı ( multide )
Sati arayana dahi bakmadan söyleniyordu telefon hala çalarken o Meteyi göremediğinden şikayet ediyordu ve Mete yaklaşmaya başladı telefon susunca Mete kendi telefonundan şarkıyı açtı Sati telefonuna baktı ama çalmıyodu sonra Mete şarkıyı söylemeye başladı .

Kimileri kaybolur unutulur hatta sesi bu şehirde
Bir gidenle, bir kalanın bilinir hikayesi
Kimileri hayattan mutlu sonlar çalar bu şehirde
Kiminin de bizim gibi yarım kalır hikayesi

Bir hüzün şehri ayırdı bizi
Ve bu son olmayacak
Gözyaşıyla beslediği
Her aşk ölümü tadacak

Ne dualar kurtarır bizi artık ne de zaman
Unutabilmek gerek bazen ağlamadan
Ne yeni bir aşk avutur bizi ne de geçmişin izi
Kabullenmek gerek bazen yenilgiyi

Bir hüzün şehri ayırdı bizi
Ve bu son olmayacak
Gözyaşıyla beslediği
Her aşk ölümü tadacak

Şarkıyı bitirince Sati ağlamaya başlamıştı bile gidip Metenin boynuna atladı tabi çocuğun koluna sictigim için o pek sarılamadı ama neyse işte en sonunda Mete konuştu
- Bak kumral belam bu ne kadar böyle devam eder bilmiyorum ama ben sana fena tutuldum ne kacabiliyorum ne saklanabiiyorum gel birbirimizin olalım her aşk bir gün ölümü tatsin ama bizimkisi tatmasın ne dersin .
+ Ulan salak ben sen yoğun bakımdayken bu sesi duyamassam diye geberip gidicektim sen bana bunları söylüyorsun tabiki kabul unutma "ne yenı bir aşk avutur bizi nede gecmisin izi" .
Onlar birbirine sarılırken bizde Aşkımla birlikte kantine gidiyorduk kahve alıp sandalyelerden birine oturduk evet masa değil çünkü masada oturulmaz her neyse . Aşkım konuşmaya başladı .
- Ee meleğim neler yaptınız kendini çok yormadin dimi uykunu falan aldın bak eğer anlamadiysan bozuşuruz .
+Merak etme bitanem uyudum senin olmadığın bu şehirde ne kadar uyku tutarsa işte .
-Evet meleğim ya bende çok özledim seni gülüşünü, kokunu, bagirmani , ellerini ,saçlarını...
Yaklaştı ve çenemden tuttu ve
- Dudaklarını ,dedi fısıltıyla demesiyle birlikte dudaklarıma yapışması bir oldu tutkulu bir şekilde öpüştük ve ayrıldığımızda karşımızda bir adet el ele tutuşan Sati ve Mete vardı . İlk konuşan Mete oldu
- Eee ne zaman gidiyoruz ayvaliğa oralar çok ozledi sizi .
Herkes bir an birbirine bakti Satinin yüzü düştü sanırım söylememişlerdi Mete' ye ben tam konuşmak için ağzımı açtım daha bir hafta kalicaz diyicektim ama bi ses benimkini bastırdı
+ Hayır ! Gidemezsiniz . İzin yok !

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 24, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

aşk mı o ney?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin