Dün gece bi harikaydı tüm saçmalıklara rağmen eglenceliydi bence . Şimdiyse Satinin dun gece yaptıklarını merak etmesi yüzünden sorguya çekiliyorum .
-ya Ayşin anlat ne yaptım diyorum .
+Kanka aslında pek bisey yapmadın sızdın sonra Mete seni arabaya kadar taşıdı .
- he tamam o zaman sorun yo. ... Bi dakika Mete beni taşıdı öylemi . Ay bi dakka kendime geliyim .
+Malak gibi davranmayı kes evet taşıdı bidee bil bakalaim k.ilk aşkıyla sevgili oldu .
-Ohaaa ciddimisin kutlarım canım bitanem çok sevindim ,dedi ve sarıldı harbinden yaa biz sevgiliyiz artık süper bisey bu hemen Aşkımı aramak lazım .
+evet kankacim biraz öyle oldu ama benim şimdi Askimla biraz vakit gecirimem lazım o yüzden kendine iyi bak.
-tamam keyfinize bakin selam soyle .
+tamam .
Küçük vedalasmamizi yaptıktan sonra sofradan kalkıp hemen odama geçtim ve Aşkımı aradım
+alo
-alo
+naber
-iyilik baristikmi sonunda
+neden bahsediyorsun dün akşam barıştıkya zaten .
-aa... Şey ben dün akşam karaoke bardaydim bi yanlışın olmasın .
+hayır Aşkım yok yanlışın falan yok sen sarhostun ve biz baristik inanmıyorum sana .
dedim ve telefonu kapattim salak yaa geri zekalı yemin ederim şimdi hicbisey hatırlamıyo mu ? Uff .
Ertesi gün
Dünden beri gözüme bi damla uyku girmedi nasıl hatırlamaz yaa böyle bi sacmalaik yok .