Arkadaşlar hikayemi devam ettiriyorum.Uzun bir aradan sonra inşallah uzun yazabilirim.İyi okumalar
Okula gitmedim.Çünkü okulun son 3 günüydü.Evde pijamalarımla oturup,elimde cips ve colamla,Teen Wolf izliyordum.Sonra odamın kapısı çaldı.Kim o diye bağırdım.Benim dedi.Tanıdık bir sesti.Kesinlikle annem diye homurdandım.''Gir'' dedim,cırtlak bir ses tonuyla.Annem ''Telefonunu kanepenin altında unutmuşsun'' dedi.
Bende gözlerimi devirerek,''Anne bilerek bıraktım dedim.
Annem sağ kaşını havaya kaldırıp,''Başka yer bulamadınmı yavrucum''dedi.
Bende Teen Wolf'un en heyecanlı yerindeyken ''Hı hıı'' diyip geçtim.
Annemde gözlerini devirip,telefonu masanın üzerine fırlattı.Tam kapıdan çıkarken,''Anne telefonu fırlatacak yer bulamadınmı, o nutella kaplığına bişey olduysa,beni Teen Wolf setine götürüp,oradaki herkesle fotoğraf çektirip, iki kasa nutella alıp,bana orada nutella şeklinde ev yaptırıp,beni Teen Wolf dizisinde rol almamı sağlarsan ancak kurtulabilirsin.Dediğimde gözlerini açıp'" Teen Wolf kim?'' diye soru sorduğunda,gözlerimi açıp,''Anne sen hangi devirdi kaldın?''dedim.Annem off diyip dışarı çıktı.
---------------
Okulun son günüydü yani karne alıncaktı.Ben alarmdan yarım saat önce kalkmıştım.Sakın yanlış anlamayın,işte heyecandanda,mutluluktan değil yani, kim ne aldı dedikodusunu yapmak için heyecanlıydım.
Hemen ayağa kalktım.Banyoya gittim.Duş aldım.Saçımı kurutup saçıma fön çektim.Sonra odama gittim.Altıma bir tane buz mavisi renginde yırtık bir pantolon giydim.Üstüme beyaz sade bir kısa kollu bluz giydim.Hemen bluzu pantolonumun içine koydum.Üzerime bir tane siyah uzun bir hırka geçirdim.Kafamada bir tane siyah bere taktım.Altıma ayakkabı olarak siyah bir Puma ayakkabı giydim paçalarımı katladım.Kendimi bir süzdüm.Giderim vardı .Hemen dişarı çıktım arabaya bindim.Okula vardık.Karnemi alıp eve gittim.
-----------
Telefonumu elime aldım.Birden Kaplığıma baktım.Kaplığım kırılmıştı.Anneme ''Anne hazırlan Amerika'ya gidiyoruz'' dedim.Acaba Elif Amerika'ya gidicekmiydi?
Arkadaşlarıyla durumu nasıl gidiyor?
Hepsi yeni bölümde
Bölümün sonu.288 kelime kıymetini bilin..Ne kadar fazla voteye o kadar uzun yazarım.
İyi günler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dost Dediğin Nedir Ki?
AventuraHani dostlar vardır. Bunaldığınızda yanınızda hissettiginiz ,Ve kimi zaman da bulduğunuz. Hani dostlar vardır, iki eli kanda olsa bile, ihtiyac duyduğunuzda koşarak gelen. Hani dostlar vardır, kederinizi kederi bilen. Hani dostlar vardır, üzemezsini...