Part 1 ( καφετερεια κτλπ)

89 7 0
                                    

Απεναντι απο το σχολειο υπαρχει μια καφετερεια που πολλες φορες τα παιδια συχναζουν εκει μετα το σχολειο. Πηγαμε λοιπον με τα κοριτσια μιας και σε 2 μερες κλεινει το σχολειο και κατσαμε σε ενα τραπεζι στο βαθος.Δεν ειχαμε και μαθηματα για το σπιτι παρα μονο μια εκθεση οποτε ολα κομπλε.Παραγκηλαμε και αρχισαμε να απολαμβαναμε τον καφε μας. Ξαφνικα η Perrie εβγαλε μια τσιριχτη φωνη μα ευτυχως την εκοψε γρηγορα. Ηταν αυτοι.. παλι..!! Ξερω οτι ηταν ολοι υπεροχα παιδια ισως σε γρήγορες ματιες αλλα εμενα μου ειχε κολλησει στο νου ο Ααρον....
Τι ωραιο ονομα, ματια που ηταν καστανοπρασινα, καστανο ωραιο μαλλι και κάτι χειλαρεςς αχ.. ξερω δεν πρεπει να κολλησω.. ισως ειναι και νωρις... αλλα νομιζω αρχιζω να νιωθω αυτο το κάτι... μου το προκαλει...!!
Νομιζα θα καθοταν καπου μακρια μα ηρθαν σε εμας.. ομγ.
Α- Γεια σας κοριτσια
Ειπε με αυτην την γλυκια του φωνη.. αχ Εβελιν σκασε..
Ηρθε και εκατσε διπλα μου.
Φιλε ποναω. Εχω αγχωθει και ποναει η κοιλια μου...
Ο Liam εκατσε διπλα στην Jade και ο Zayn διπλα στην Parrie... ομως την θεση του Harry επιασε ο Luke ενας 20χρονος που ειχε μεινει και ηταν στην παρεα τους..
Η Αφρο το εκμεταλευτηκε για να εκδηκηθει τον κακο τροπο του Harry..
ο Luke της την επεφτε ανοιχτα.
Εκεινη εδειχνε ανταποδοση. Της αρεσε φαινοταν. Ο Zayn δεν πολυμιλουσε στην Pezz απλα την γαργαλουσε που και που.
Ο Liam αγκαλιαζε την Jade και την φιλουσε στο λαιμο και εγω ημουν απλα κομπλαρισμενη. Φευγοντας τα αγορια μας φωναξαν να δουμε ταινια το απογευμα σπιτι του Zayn.
Εγω και η Αφρο ειπαμε ενταξει και μετα μας ειπαν να ειμαστε εκει στις 7:00 και οτι εμενα διπλα στο σχολειο.
Ειχε παει 4:00 Οποτε πηγαμε σπιτι μας.Μαζι μου ηρθε η Jade και κατσαμε σπιτι μου. Καναμε μαζι την εκθεση και αρχισαμε να μιλαμε. Καναμε "+1 και στελνω" στο φβ και περιμεναμε να κάνουν. Σε μια στιγμη ειδα οτι ο Ααρον μου εκανε και γελουσα σαν χαζη. Μιλουσαμε βεβαια λιγο προστυχα.Μα... γουσταρα καθε τι που ελεγε και εκανε. Ηξερα οτι εκανε μονο φασεις αλλά ειχα ηδη κολλήσει.
Ειχε παει κι ολας 6:00 εβαλα εβαλα μια σαλοπετα με κοντη μπλουζα και air force και φυγαμε.
Γυρο στις 7:00 ημασταν ολες σπιτι του. Ειδαμε ενα θριλλερ ευτυχως εγω πλεον δεν τα πολυφοβαμαι. Καθομασταν οπως στην καφετερεια.
Ηθελα ομως να δω τι θα κανει ο Ααρον. Οπότε άρχισα να τρομαζω με μια σκηνη. Αυτός εγυρε και με αγκαλιασε. Ημουν πολυ χαρουμενη εκεινα τα λεπτα...ομως..οταν τελιωσε η ταινια ο Ααρον εφυγε με τον Νοκτι σε ενα μπαρ που ειχα twerk παρτυ. Αμεσως με εβγαλε απο την αγκαλια του...
Α- Αντε κοντι εχω να φασωθω και με 2 κοπελες
.ειπε...!
Εγω τον χαιρετησα και πηγα στην τουαλετα. Εβαλα τα κλαματα οσο εκεινοι εβλεπαν και ενα αλλο θριλλερ τους ειπα οτι δεν ειχα ορεξη για αλλο και οτι θα καθομουν μεσα..!
Η αληθεια ειναι οτι δεν σταματησα να κλαιω απο την ωρα που πηγα μεσα. Ηταν τοσο μαλακας μα και τοσο υπεροχος... πφφ..
Ηξερα οτι ποτε δεν θα γινοταν κατι αλλα ηδη τον ειχα αγαπησει.

*start Aaron's prov*

Α- Δεν ξέρω τι θελω..
Κ- Ουτε εγω!! Κολλατο
Α- Ωραια..
Σκευτομαι τοσο να την φασωσω αλλα βλεπω οτι δεν ειναι ετσι.
Δεν ειναι σαν τις αλλες. Θελει αγαπη στοργη και σχεση. Οχι μια απλη φαση.
Θα εκανα κατι αλλα ο χαρακτηρας που εχω τωρα.. θα την πληγωσω.. και δεν θελω. Ειναι μοναδικη.

*End Aaron's prov*

Βγηκα απο το μπανιο γυρο στις 11:30 και ετοιμαστηκα να φυγω..
ολοι ρωτησαν γιατι εφευγα απο τωρα μα κανεις δεν καταλαβε πως εκλαιγα ευτυχως..
Ειπα οτι και καλα νυσταζω και εφυγα. Εκατσα στο παρκο εκει κοντα και συνεχησα να κλαιω..
Κατα τις 12:00 πηγαινα σιγα σιγα σπιτι μου
Ανοιξα το κιν στο δρομο και ειχα μήνυμα του.
Ηταν ενα "εισαι καλα μικρη;❤"
"Ναι.. ❤..εσ;" ειπα και δεν απαντησε.. πηγα σπιτι και εκατσα φβ γυρο στις 3:00 απαντησε
"Μια χαρα❤" εγω του ειπα καληνύχτα και βγηκα να κοιμηθω..αγκαλιασα το αρκουδακι μου την Τινκερ και κοιμηθηκα.
Την αλλγ μερα ηρθε η Perrie να παμε σχολειο εβαλα μια ζακετα γιατι εκανε ψυχρα και κατεβηκα κατω με την τσαντα στο ενα χερι.Δεν μιλουσα σε κανεναν. Ημουν χάλια.Οταν κατι με εκανε να "σπασω" μεσα μου. Με πηρε αγκαλια στο δειαλημμα. Ηταν σαν να με προκαλουσε. Ημουν χαλια. Πήγα κατω στο μπανιο του σχολειου. Εχασα την ωρα των Γερμανικων κλαιγοντας στις τουαλετες. Ευτυχως καναμε μονο παιχνιδια στον πινακα γιατι ηταν τελευταια μερα Γερμανικα.
Η κυρια μου μιλησε στο δειαλημμα και εγω της ειπα οτι ειχα δυνατο πονοκοιλο και εκατσα κατω.
Ηταν τελευταια ωρα και ειχαμε γυμναστικη ειπα οτι πονουσε το ποδι μου και εκατσα στο κινητο.Μετα απο λιγο χτυπησε το κουδουνι και φυγαμε, τον ειδα να πηγαινει σπιτι του ηταν τοσο υπερ..σκασε πια Εβελιν. Δεν πρεπει.... Τα κορίτσια δεν ειχαν καποια νεα με τους αλλους περα απο το οτι η Jade θα φασωνοταν με τον φιλο του Liam τον Niall για να του την σπασει. Τελικα τα εφτιαξαν την επομενη μερα και ή Jade μας παραμελουσε λιγο. Δεν με πειραζε ομως γιατι ηθελα να ειμαι μονη αυτες τις μερες. Αυριο ηταν η γιορτη. Εγω φασωθηκα με ενα παιδι ακυρο που ηξερα λιγο απλα για εκτονοση.
Με περιμενε μια βαρετη μερα αυριο στην Γιορτη τελους...

Teen LifeWhere stories live. Discover now