part5

57 8 6
                                    

Και ναι.. ηταν ο Ααρον! Ευτυχως..
Ε- Ρε Ααρον γαμωτο με τρομαξες..
Α- Συγγνωμη..
Ε- Τι κανεις τετοια ωρα εδω;;
Α- Εσυ τι κανεις δηλαδη;;
Ε- Καλη ερωτηση
Α- Χωρις απαντηση ομως.
Ε- Ημουν με την κολλητη μου ομως πηγε στο ξενοδοχείο γιατι δεν ηταν καλα
Α- Δεν πηγες μαζι της;
Ε- Ειχε απλα.. πονοκοιλο.
Α- Ενταξει.. λοιπονν εγω καθομουν στο βραχο μεχρι που ακουσα την φωνη σου
Ε- Ακουστηκα τοσο;
Α- Ενα απλοο "Τα λεμεε" ακουσα. Αλλα αμεσως ξεχωρησα την φωνη σου.
Ε- Γιατι δεν εισαι με τους αλλους;;
Α- Δε..δεν θελω.Εσενα βασικα ηθελα να μιλησω.
Ε- Εγινε κατι;
Α- Να...μετα το ολο θεμα που εγινε με πηρε τηλέφωνο ο πατερας μου.Μου ειπε οτι βρηκε μια δουλεια για μικρη σεζον στο Ντουμπάι... δεν ρωτησα τι δουλεια. Απλα μου ειπε οτι φευγουμε αυριο και γυρναω δυο μερες πριν ανοιξουν τα σχολεια. Σκέτη φρίκη...
Ε- Ομγ..παντα ηθελα να παω εκει.. τυχερουληηη..
Α- Εμ θαα χασω σχεδον ολοκληρο καλοκαιρι μακρια απο εσεν..εσας.
Ε- Ειναι και αυτο. Οι αλλοι το ξερουν;;
Α- Οχι θα τους στειλω μήνυμα αυριο λιγο πριν φυγωω... εσενα ομως..
Ε- Τι εμενα;
Α- Ηθελε να σε χαιρετησω προσωπικά.
Ε- Γιατι;
Α- Εισαι πιο συμαντική..
Ε- Οι φιλοι σου ειναι..
Α- Εμμ δεν.. τελος παντων αυτο ηθελα να πωω.Οκευ μικρη; Μην με ξεχασεις.
Ε- Μικρη;;
Δεν ξεχνιεσαι...
Α- Τι γλυκο και ναι μικρη ετσι λεμε εμεις οι αλήτες....
*Ειπε και αρχησαμε μαζι να γελαμε*
Ξαφνικα ενιωθα το κινητο μου να γλυστραει απο την τσεπη μου. Μιλουσαμε αρκετη ωρα μεχρι να πεσει και οταν επεσε ανοιξε και...
Ε- Ομγ ειναι 5:30;;;
Α- Ειμαι μαλακας.. ποτε περασαν; Αλλες φορες ημουν σκυπε επεζα LOL και κανονιζα φασεις με γκομενες.
Ε- Εε αμα σου λειπει τοσο μπες φβ και αρχισε.
*Ειπα με θυμωμενο βλεμα*
Α- Μπααα προτιμώ να κάθομαι μαζι σου.
Ηταν τοσο γλυκος... δεν ξερω αληθεια αν νιωθει κατι για εμενα. Μα το ελπιζω..

*Aaron's POV*

Ειναι τοσο γλυκια. Νευριαζει ευκολα μολις αναφερω αλλες...
Θελω τοσο να την παρω αγκαλια.
Μα της αξιζει καποιος καλυτερος.
Δεν ειμαι για σοβαρες σχεσεις εγω.. δεν πρεπει να ειμαι.. ειμαι αλητης.

*End Aaron's POV*

Α- Φευγω εγω πρεπει να ετοιμαστω..
Ειπε και μου εδωσε ενα φιλι στο μαγουλο.
Σηκωθηκα και εγω για το δικο μου ξενοδοχείο μιας και ειναι λιγο διαφορετικές κατευθύνσεις με το δικο του.
Αλήθεια με θεωρει πιο σημαντικη;;
Πως; Γιατι;
Ποτε δεν θα καταλαβω.
Ασε που..τι; Δεν θα τον δω μεχρι να ανοιξουν τα σχολεία;;
Πως θα αντεξω;;
Ημουν ξαπλωμένη στο κρεβατι δεν καταλαβα ποτε με πηρε ο υπνος ξυπνησα 2:30 και ειδα ολα τα κοριτσια να κοιμουντε!!
Σηκωθηκα και πηγα στο μπανιο.
Τα μαλλια μου πετουσαν και ετσι μπηκα να λουστω. Οταν βγηκα τα κορίτσια ακομα κοιμόντουσαν.Εκανα μια πλεξούδα εβαλα αθλητικό σορτσάκι και ενα μαυρο τιραντακι και πήγα στο μινι μαρκετ εκει διπλα να παρω κατι να πιω και να φαω.
Α- Μικρη τι συμπτωση;!
Ε- Ακομα εδω;;
Α- Ηρθα να παρω κατι να εχω να πινω στο δρομο
Ε- Εγω για πρωινό ολες κοιμούνται.
Α- Καλωςς τα λεμε..
*Ειπε και με αγκαλιασε*
Ε- Καλο ταξίδι βλακαμα
Α- Ευχαριστω μικρή
*φώναξε μιας Και ειχε αρχίσει να απομακρινετε πολυ..*
Δεν ξερω γιατι αλλα τα κοριτσια ακομα κοιμούνται.. θα νομιζα οτι ειχαν πεθανει αλλα το δυνατο τους ρουχαλιτο δεν με εκανε ουτε να το υποψιαστω.
Εκατσα στο κινητό και μπηκα φβ.
Οταν τελιωσα το κρουασαν είχα ηδη σηκωθει να το πεταξω μεχρι που ακουσα ήχο απο μήνυμα..
Θεε μουυυυ ας ειναι αυτος.. ελεγα φοναχτα.
A"Εστειλα στους αλλους οτι φευγω σε μερικές ωρες εχω πτηση αντιο σγπ τα λεμε το Σεπτέμβριο μιας και μου ειπαν εκει να μην ασχολουμε τοσο με αυτο για να ξεκολλησω λιγο. Σκατα ξερω... αλλα δεν μπορω να κανω κατι... βββ❤❤"
Ε" Ομγ.. τοσο φρίκη και εγω σαγαπωω παρα πολυυ ββ καλα να περασεις"
Ημουν τοσο χαλια μα και χαρούμενη ταυτόχρονα. Βαριομουν ομως.. ετσι πηγα και ξαπλωσα.Η ώρα ηταν 5:00 και οταν σηκωθηκα ηταν 9:00 τις ξυπνησα ολες και κατα τις 1:30 πηγαμε για ποτο κλασσικα η Jade που φασωνοταν με τον Liam εκατσε μαζι του. Η Αφρο τσακωθηκε με τον Hazz και φασωθηκε με τον Adam για να του την σπασει. Ο Hazz ομως ζητησε απο μια τσουλα στο μπαρ να του παρει πιπα. Αυτα τα εμαθα στο δρομο γιατι εγιναν χτες που δεν ημουν μαζι τους. Η Jade μας εγραφε για τον Liam αλλα εγω δεν ειχα προβλημα. Η Αφρο καθοταν με τον Adam ολο το βραδυ γιατι ο Hazz ηρθε στο μπαρ με 2 ξανθιες.
Εγω καθησα σε ενα καναπεδακι διπλα στην Perrie που ηταν μελαγχολική.
Ε- Τι εχεις;;
Ρ- Τωρα θα ειναι μαζι και θα κανουν σεξ.
Ε- Ασε τον Zayn γαμωτο..
Ρ- Δεν μπορω...
Δεν προλαβα να απαντησω και ξεπρόβαλε ο Zayn μες τα νευρα.
Ζ- Το ήξερα οτι ηταν ξεπετα μα τωρα νιώθω τοσο...ειναι πουτανα, σκυλα, μαλακο οτι και να πω λιγο...
L- Τι εγινε φιλε;;;
Ζ- Πηγε και έκανε σεξ με αλλον και ειχε το θράσος να μου πει οτι δεν πρεπει να παραπονιέμαι γιατι δεν ειχαμε σοβαρη σχεση.
Την μισω..
Ad(am)- Εε σιγα ρε φιλε τοσες υπαρχουν.
Ζ- Το ξερω...
Ρ- Ποποοο βαριεμαι..
Ζ- Θες να χορεψουμε;;
Ρ- Εμμ δεν χορευω ωραια..
Ζ- Σιγα...ελα.
Ρ- Οπως θες, εγω προειδοποίησα
Ημουν μονη πια στον καναπε να περιμένω μπας και μου στειλει μύνημα.
Περνουσαν οι ωρες μεχρι που πηγε 3:20
J- Αντιο μωρο μουυυ τα λεμε αυριοο
Ενιωσα την Jade να έρχεται κατα πανω μουυυ.
J- Δεν μπορεις να φανταστεις...
Ε- Τι;
J- Χτες καμια ωρα πριν ερθω ειπαμε με τον Liam να ειμαστε •Friends with benefits• εγω όμως επειδη νιώθω πολλα για αυτον και ηθελα να δεθει λιγο μαζι μου.Ναα... του ειπα.. να ολοκληροσουμε...
Ε- Πας καλα; Θα σε θεωρήσει ευκολη!!
J- Δεν ξερω.. παντως μου ειπε οτι οταν το κανουμε μπορει να το παμε σε σχεση.
Ε- Πφφ τι να σου πωω...
J- Αχχ τονν θελωωω...
Αφ- Κοριτσιααα..τωρα που εφυγε ο Adam πρεπει να σας πω...
Η μια ξανθια απο τις 2 που ειναι μαζι ο Harry ειναι η Τζινα. Ο Hazz νιωθει πολλα για αυτην και φασωνοταν με εμενα για να την ξεπερασει. Μου το ειπε ο Adam ομως λεει οτι του αρεσα πολυυ για αυτο συνεχησε και οτι τωρα που αυτη του ζητησε να τα ξαναφτιαξουν εκεινος δεχτηκε γιατι δεν ηθελε να κολλησει μαζι μου αλλα ηθελε ακομα αυτην.
Ε- Εμμ.. εισαι σιγουρη οτι λεει αλήθεια;;
Αφ- Ναι και η Τζινα δεν ξερει για εμενα απλα τον ηθελε πισω και ο Harry με σύστησε ως κολλητη του. Τοσο χαλια..
j- Ειναι φρικτο.. εγω και ο Liam θα το κανουμε αχχ
Ε- Χαχαχαχ το πες..
Λοιπον Αφρο πες του Adam να φασωνεστε και να βλεπεις πως θα αντιδρα ο αλλος.
Αφ- Χμμμ κοιτα αυτο του ειπα. Το κακο ομως δεν το μαθατε ακομα...
J,Ε- Τι;;;
Αφ- Οταν εφυγε για λιγο η Τζίνα ο Harry με πήρε καπου μονοι μας και με φασωσε μου επιασε τον κωλο και μου ειπε οτι την αλλη την αγαπάει απλα εγω ειμαι καλυτερη σε ολα.
Ε- Μην τον αφηνεις να σε χρεισημοποιει...
Τελος παντων παω σπιτι νυσταξα...
Αρχισα λοιπον να πηγαινω στο ξενοδοχείο μεχρι που δεχτηκα ενα τηλεφονημα.
Ηταν ο Ααρον μου ειπε οτι τον αφησαν να εχει το κινητο μεχρι να φτάσουν Ντουμπάι. Μιλουσαμε μεχρι που εφτασαν.. τοσο πολυ..
λέγαμε ομως ακυρα. Τιποτα για εμας.
Χαρηκα ομως που τον ακουσα.
Περνούσαν οι μερες βαρετα.
Ειχε παει πια Ιουλιος...
Οταν ελαβα ενα τηλέφωνο παλι απο τον Ααρον..
Ομως αυτη την φορα δεν θα μου αρεσε αυτο που θα ακουγα.

Teen LifeWhere stories live. Discover now