Çok yavaş öpüyordu. Sanki dikkat ediyordu canımın yanmamasına. Tabiki de karşılık vermiyordum. Abim olarak gördüğüm kişi şimdi beni öpüyordu çünkü.Onu ittim. Ve elimle dudağımı sildim. "Sen...sen ne yaptığını zannediyorsun jimin hyung" "Bak kook bana hyung dememeni söylemiştim, bu... bu şey içinde özür dilerim birden oldu beni affedicek misin?" Çok masum bakıyordu.
Hemen affetmiyecektim. Odadan çıktım. Sıcak bi duş veya soğuk bir duş iyi gelebilirdi.
Odaya girdiğimde Taehyung uyuyordu. Hemen giysilerimi alıp banyoya girdim.
Taehyung'un Ağzından
Jungkook'un beni takip ettiğini biliyordum ama neden? Yurda geldiğimizde kapıyı Jimin açmıştı. İkimizi görünce somurttu.
Ve kolundan tuttuğu gibi Jungkook'u götürdü. Jungkook sevmiyorsa bile Jimin seviyordu Jungkook'u. Bağırma sesleri geldi, galiba kavga ediyorlardı. Kapının önüne geldim. Tam açacakken sesleri kesildi.
Sesleri kesilince rahatladım. Ve odama girdim. Uykum çok fazla geliyordu. Üzerimi dahi değiştirmeden hemen yattım. Birkaç dakika sonra odaya birisi girdi.
Jungkook olmayıldı. Banyo kapısını kapattı. Banyoya yapıcak olmalı. Bende dayanamayıp uyudum.
♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪
"Taehyung taehyung" gözümü açamıyordum. En sonda bi gözümü açtım. "Sonunda... hadi yemek yicez" "Yemicem ben, uykum geliyo" jungkook ne olduğunu anlamadan alnımı öptü yada sadece dudaklarını bastırdı.
"Aman tanrım Taehyung sen yanıyorsun" beni kolumdan tuttu. Gözümü açamıyordum. Biraz yürüdükten sonra bir yere oturttu beni , ve buz gibi su gelmeye başladı.
"Kook.. nolur... dur... üşüyorumm" "Olmaz Taehyung bekle " bi zaman sonra kendime geldim. Ayağa kalkıp. Jungkook'a sarıldım. "Herşey için teşekkürler" elbisem ıslak olduğu için Jungkook'un ki de ıslanmıştı.
T-sörtümü çıkarttığım an Jungkook arkasına döndü. Utanmıştı. "Jungkook sende çıkart sepete koy" utana sıkıla çıkarttı t-sörtünü.
Odaya girdiğimizde Jimin Jungkook'un yatağına oturmuştu. Bizi görünce gözlerini büyüttü. Jungkook üzerine bişey geçirip hemen Jimin'in yanına oturdu.
Bende bişeyler aldım. Onlar yemek yemişlerdi. Sadece ben ve jungkook yemek yememiştik.
"Kook ben yemek yicem sende gelicek misin?" "Olurrr" Jungkook ayağa kalktı ama jimin kolundan tuttu. Jungkook ondan kurtulup yanıma geldi.
Jimin gerçekten de Jungkook'u seviyordu. Abi kardeş gibi değil. O Jungkook'a aşık olmuştu.
♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪
"Taehyung bana saksafon çalar mısın?" bu nerden çıktı ya. "Üzgünüm ama hayır Jungkook" " Neden" "Boşver" "Taehyung bana anlatır mısın?" Ona baktım.
Gercekten de duymak mı istiyordu. Ama anlatamazdım, yapamazdım. "Üzgünüm jungkook" deyip mutfaktan çıktım. Dışarıya çıktım bütün havayı içme çektim.
Onu gerçekten de özlüyordum. Neden ölmüştü ki ben daha ona saksafon çalıcaktım. Biraz daha oturduktan sonra kalktım.
Odaya girdiğimde Jungkook öylece oturmuştu. Benim geldiğimi fark etmemişti galiba. "Kook bişeyin mi var öyle dalgınsın" ilk başta korktu.
Sonra da "yok bişeyim" deyip yatağa yattı. Bende ışığı kapattım. Öğlen uyuduğum için şimdi uykum gelmiyordu. Ayağa kalkıp dolaba yöneldim.
Fotoğrafları çıkarttım. Unutucaktım onu. Fotoğrafları parçalayıp çöpe attım. Rahatladığımı hissettim.
Sanki o fotoğraflar bana ağırlık yapıyormuş gibi. Yatağa yatmadan Jungkook'a baktım. "İyi geceler Jungkook" gözümü kapattım. Ve uykuya kucak açtım.
Jungkook'un Ağzından
Bugün erken uyanıp kahvaltıyı hazırlamaya karar verdim. Birden bi kırılma sesi geldi.
Namjoon hyung yine bişey kırmış olmalı kıkırdadım. Kırılan şeyi alıp çöpe attı. Arada da 'Neden ya neden?' Diye mırıldanıyordu.
Atmadan önce ordaki fotoğraflar dikkatimi çekti Namjoon hyung gidince çöpü açıp fotoğraflara baktım. Taehyung ve yanında ki bir kız...
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum. Geçen bölüm bir dakika gecikmişti :( üzgünüm....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saxophone ♬ Vkook ♬
Fanfiction"Beni unut Taehyung senin karşına seni çok seven birisi çıkıcak sende onu sev olur mu?"