Taehyung'un sesini duyunca geri çöpe attım. Yanıma geldi. "Kook ben çöpü götürüyorum" ben bişey diyemeden alıp götürdü. Bende önüme dönüp hazırlamaya devam ettim. Bir rahatsız hissediyordum.Arkamı döndüğümde suga hyung iie karşılaştım. "Sen niye hazırlıyorsun?" "Bugün ben hazırlayayım dedim" kafasını tamam diye salladı.
Herşeyi hazırlayıp masaya yerleştirdim. Herkes sırasıyla geldi. Kapı çaldığında Jimin açtı. Taehyung'u görünce kapatma zahmetinde bulunmadan hemen yanımıza geldi.
Taehyung da gelip oturdu yemeğe başladık. "Hım.. kook lezzetli olmuş" sadece güldüm. Taehyung yemiyordu. Dirseğimle koluna vurdum anında bana baktı.
"Niye yemiyorsun?" "Canım istemiyor" bir tane ekmek alıp içine bal sürdüm. Ve Taehyung'a verdim. Gülerek elimden aldı ve ağzına attı. Bir tane daha yapıp verdim. Jimin kolumu dürttü. Ona baktıgımda 'ne yapıyorsun' bakışı var bende 'sanane' bakışı attım.
Jimin'in Ağzından
Jungkook resmen karşımda ....
Jungkook'u deliler gibi seviyordum ama onun zekası almıyordu buna. Jungkook yemeğini yeyip kalktı. Ardından da Taehyung bunlar bişey karıstırıyorlardı kesin.Hepimiz odada oturmuş film izliyorduk. Jungkook'un bana baktığını hissettim ve bende ona baktım. Ona karşı dudaklarımı yaladım. Gözleri direk dudaklarıma kaymıştı.
Sonra hemen kafasını cevirdi. Taehyung, Jungkook yanında oturuyordu ve buda benim sinirlerimi bozuyordu. Jungkook ayağa kalktı bende ardından kalktım. Kolundan tuttum.
"Bak jimin bidaha öyle bişey yaparsan seni affetmem bunu bil" deyip kolunu çekti. bende içeriye geri oturdum. Hoseok bugünlerde benle çok uğraşıyordu o da zaten hemen yanı başımda oturmuştu.
Bana bakıp gülümsedi bende ona yalancı bir gülümseme attım. Bir zaman sonra fark ettim de hâlâ Jungkook gelmemişti. Sanki Taehyung ile aynı anda fark etmisiz gibi ayağa kalkıp gitti.
Bende izlemeye devam ettim Jungkook olmayınca sıkıcı oluyordu. Bende ayağa kalkıp odama gittim. Uykum agır basınca yatağa kendimi attım. Tam mayışmışken dudağımda bişey hissettim.
Gözümü açtığımda hoseok'un dudaklarıydı. Hemen erkekliğine bir tane geçirdim. Eliyle orasını tutup yere egildi. Jungkook'un durumunu simdi anlıyorum. Odadan çıktı hoseok. Jungkook beni hic sevmiyor.
Ama onu bırakmak istemiyorum, bırakmıyacamda ne olursa olsun " İntikamım cok kotu olcak kookie" asla seni bırakmıyacagım bebeğim...
Jungkook'un yanına gittiğimde uyuyordu. Taehyung da telefonla oynuyordu. Jungkook'un yanına gidip alnını öptüm. Neden bu kadar güzel kokuyordu ki resmen kokusu uyuşturucu gibiydi bağımlılık yapıyordu.
Taehyung'a fazla belli etmeden bu sefer de dudağına bir buse kondurdum. Dudağımı yaladım. Dudaklarının tadı da güzeldi. Odadan çıkıp kendi odama girdim. Hoseok uyumuştu galiba.
Bende yatağa yatıp uyımaya çalıştım yanımda keşke Jungkook olsaydı. Hoseok yerine, cidden sevmiyordum bu çocuğu. Gözümü kapattım neden bu gruba dahil olmuştuk ki sanki.
Jungkook belki de beni sevebilirdi yani ihtimal vardı. Bir ayak sesi geldi ve bir el sacımda "seni sevdiğm icin cok üzgünüm Jimin" biraz oksadıktan sonra gitti. Bu lanet olası Hoseok beni mi seviyordu yani..
Vote ve yorumlarınızı bekliyorummm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saxophone ♬ Vkook ♬
Fanfiction"Beni unut Taehyung senin karşına seni çok seven birisi çıkıcak sende onu sev olur mu?"