HİKAYEM

1.2K 76 21
                                    

Merhaba ben Emma Helım siyah saçlı mavi gözlü uzun zayıfım. Hayatım 17 yaşıma kadar normaldi . Fakat 17 yaşımdan sonra her şey değişmeye başladı . Zaten kolumdaki doğum izi gün geçtikçe bir taca benziyordu . Ve bu benim aslında hoşuma gitsede biraz olsun tedirgin ediyordu. Hiç eğitim almadan bu kadar iyi dövüşmek normal değildi.

Ailem zengin ve soyluydu ama bize (ben ve erkek kardeşim luck 'a) şımarık olmamayı ve elindekinin değerini bilmeyi öğretmeyi başarmıştı . Ailem tatili çok sever. Her yıl tatil yapardık . Halimden memnundum ve onlar çok seviyordum .

Annem Francesca , fransız ve soyluydu . Temiz titiz ve kontrol düşkünü . Bizim için hep en iyisini isterdi . kıvırcık sarı saçlı ve yeşil gözlüydü . Annemi çok severdim . O da beni çok severdi.

Erkek kardeşim LUCK ve ben ingiltere de doğduk. (Ama şu an Amerika da yaşıyoruz .) Onu çok seviyorum . Bende 3 yaş küçük . ben onu ne dayaklardan kurtardım .Hiç yerinde durmuyor ki . Saçları doğduğunda sap sarıydı büyüdükçe rengi açıldı . Gözleri mavi .

Babam Antonio ,ispanyoldu . Cömert cana yakın bir iş adamıydı . İşinde oldukça iyiydi . Kumral ve mavi gözlüydü. Ancak babam bizden bir şey saklıyordu . Odasında kilitli bir kasa vardı . Ailemiz bize izinsiz kimsenin eşyasına dokunmamamızı öğretmişti .

Dokunsakda kilitliydi . Babam anahtarını hep saklardı. Aslında ben anahtarın yerini biliyorum . Bir gece kaslı bir adam kulağıma fısıldamıştı . Onu hayatımda ilk kez görmüştüm, ama rüyama gördüğüme göre daha önce görmüştüm hatırlamıyordum .

-EMMA !

-Efendim anne .

-Baban ve ben müzeye gidiyoruz. Uslu olun .

-Tamam

Odamdan aşağı indim . Evimiz iki katlıydı . Canım sıkıldı biraz televizyon izledim . Kapı çaldı gelen Luck'tu birlikte salona geçtik film bitti son dakika haberleri başladı . Duyduklarıma inanamadım . Annemlerin gittiği müzede yangın çıkmış , çoğu ceset kül olmuş . Soluğu hastanede aldık , ancak anne ve babamın cesedi bulunamamış . Luck ile eve döndük ağlıyorduk . Artık luck a benim bakmam gerekiyordu . Günlerce ağladım . Ama kendimi toplamam ve Luck a sahip çıkmam lazım.

- Emma

- efendim luck

- gelir misin

- tamam

Yanına gittim annemlerin odasındaydı .

-Ne oldu

-babamın kasasını açalım mı ?

-bilmem

-lütfen çok merak ediyorum

-aslında bende merak ediyorum

-ama anahtar yok tabi

-ben yerini biliyorum,arka bahçede erik ağacının yanında gömülü

-sen nerden biliyorsun

-boşver , uzun hikaye

Arka bahçeden anahtarı aldık içeri geldik tam açıcak iken kapı çaldı tam zamanında . Sanki biri bizi izliyor gibi korktuk . Aşağı indik ,kapıyı açtım gözlerime inanamadım rüyamda anahtarın yerini söyleyen adamdı.

-ssen kimsin

-geç kalmamışım daha kutuyu açmamışsınız

luck a döndüm

-luck içeri git

-ama abla

-içeri dedim

-sen kimsin

-ben dallas . Ülkemin sana ihtiyacı var . Sen seçilmiş kişisin.
Elim kolumdaki ize gitti .
-omzundaki iz bunun kanıtı sen büyücüsün ve bizlerin tek ve son umudusun.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 18, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Tanrıçanın AteşiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin