Η Συναντηση

133 8 0
                                    

"Σκεψεις Αντζελας"

Αφου πηρα την Ροζα τηλεφωνο χτυπησε το κουδουνι σηκωνομαι και παω να ανοιξω. Ηταν ο Δημητρης αυτος που μισω οσο τιποτα αλλο.

"Τι θες εσυ εδω;"
Τον ρωταω

"Δεν ηρθα για εσενα ηλιθια. Η Ευα μου ειπε να ερθω και θα έρθει και αυτη σε λιγο"

Μου λεει. Η Ευα ειναι η αδερφη του και κολλητη μου.

"Αχα καλα περνα μεσα"

Του λεω. Παει και καθετε στον καναπε και απλωνει τις ποδαρες του.

"Σαν το σπιτι σου ρε"

"Ναι μωρο μου σε λιγο καιρο θα μενω και εγω σε αυτο το σπιτι"

Μου απανταει με ενα πονηρο χαμογελο. Παω να του απαντησω αλλα με διακοπτει το κουδουνι και ετσι φευγω απο το σαλονι και παω να ανοιξω την πορτα.

"Επ τι κανεις κοριτσι μου;"

Μου λεει η Ευα με ενα χαμογελο μεχρι τα αυτια.

"Περνα. Καλα ειμαι αν δεν ηταν εδω ο αδερφος σου θα ημουν ακομα πιο καλα"

Της λεω και αρχίζει να γελαει καθως παει και κάθεται αγκαλια στον αδερφο της. Μοιαζουν πολυ. Ειναι και οι δυο ξανθοι αλλα η Ευα τα βαφει οποτε καταλαβατε ξανθια βαμμενη δυο φορες βλαμμενη! Ναι συνεχιζω η Ευα εχει γκριζο γαλαζια ματια και ο Δημητρης γαλαζια εχουν υπεροχα χειλια και τελος παντων ειναι και οι δυο πολυ ομορφοι. Οσο και να αντιπαθω τον Δημήτρη παραδεχομαι πως ειναι πολυ ομορφος. Απο αυτες τις σκεψεις με εβγαλε η Ευα.

"Θα ερθει κανενας αλλος εκτος απο τον Γιωργο και την Ροζα;"

"Ναι"

Λεει ο Δημητρης

"Ποιος;"

Λεω εγω και η Ευα ταυτοχρονα

"Ενας φιλος μου ο Λαζαρος θα ερθει να μεινει σπιτι μας για λιγο μεχρι να βρει εδω σπιτι"

Λεει και η Ευα τον κοιταει με γουρλωμενα ματια.

"Ειναι ωραιος;"

Ρωταει η Ευα

"Κοιτα εγω τον θυμαμαι χοντρο με γκρι ματια και μαυρα μαλια δεν ξέρω αμα αλλαξε σημερα το απόγευμα θα έρθει σπιτι"

"Αααα"

Λεει η Ευα απογοητευμενη και μαζευεται στην αγκαλια του Δημητρη. Αχου την μωρε τι γλυκουλααα.

"Ευα;"

Της λεω και την κοιταω με ενα πονηρο χαμογελο.

"Τι;"

Μου λεει καπως θλιμμενα.

"Θες να γνωρισεις αγορι;"

"Ναι που ειναι το περιεργο"

Ρωταει. Παω να απαντησω αλλα με προλαβαινει ο αδερφος της.

"Το περιεργο αγαπη μου ειναι που θες να γνωρισεις αγορι μετα απο τοσο καιρο μετα εκεινο που συμβαινει"

Της λεει και την κοιταει στα ματια. Η Ευα εχει βουρκωσει και ο Δημητρης την σφιγγει στην αγκαλια του. Ειναι πολυ αγαπημενοι. Παιρνω τα ματια μου απο αυτους και κοιταω το ρολοι σε μιση ωρα έρχεται η Ροζα με τον Γιωργο. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!

ΣΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΟΙ ΔΥΟ ΠΡΩΤΟΙ  ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΤΖΕΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΕΙΝΑΙ Η ΕΥΑ ΜΕ ΤΟΝ ΛΑΖΑΡΟ ;).

Ξαφνικη ΑγαπηWhere stories live. Discover now