Αφου εφυγε η Ευα εγω δεν ειχα καλο προαισθημα σκεφτομουν διαφορα. Παντα οταν η Ευα ηταν ετσι δεν εβγαινε σε καλο. Απο αυτες τις σκεψεις με εβγαλε ο Γιωργος.
"Τι σκεφτεσαι;"
"Την Ευα"
"Γιατι;"
"Εε εχω τους λογους μου"
"Καλα"
"Παιδια εγω πρεπει να παω σπιτι γιατι θα ερθει ο Λαζαρος" λεει ο Δημητρης
"ΩΡΑΙΑ" λεει η Αντζελα χαρουμενη και σηκωνεται απο τον καναπε αλλα καταλαβε οτι εκανε βλακεια και ξανα εκατσε κατω
"Αντε γεια σας παιδια" λεει και φευγει
"Λοιπον επειδη θα βγουμε παμε πανω να ετοιμαστουμε" λεει η Αντζελα
"Ολοι μαζι;" ρωταω
"Οχι ρε εμεις μαζι και ο Γιωργος στο δωματιο σας" λεει η Αντζελα
"Αα κριμα" πεταγεται ο βλακας
"Χαχαχα" γελαω εγω ειρωνικα και ανεβαινουμε πανω
Σκεψεις Δημητρη(απο εδω και περα ακουστε το τραγουδι)
Πηγα σπιτι και ανεβηκα στο δωματιο της Ευας. Την ακουγα που αγκουγε τραγουδια και εκλαιγε ειμαι σιγουρος πως κοιταει και την φωτογραφια. Χτυπαω την πορτα και μπαινω μεσα ειναι ξαπλωμενη με μαζενενα τα ποδια της. Αχ γαμωτο δεν μπορω να την βλεπω ετσι το μισω οταν την βλεπω ετσι. Παω και ξαπλωνω διπλα της παιρνω την φωτογραφια και την ακουμπαω στο κομοδινο διπλα μου αυτη γυριζει και χωνετε στην αγκαλια μου.
"Δημητρη;"
"Ναι ξερω σου λειπει" της απανταω και ξανα ξεσπαει σε κλαματα την σφιγγω πιο πολυ στην αγκαλια μου."καποια μερα πρεπει να το ξεπερασεις ναι ειναι δυσκολο αλλα πρεπει να συνεχισεις την ζωη σου"
"Το ξερω" απανταει με δυσκολια
"Μπορω να δω τα χερια σου;" την ρωταω ενω ξερω οτι εχει κανει την ιδια βλακεια
"Ναι" λεει και μου τα δειχνει και γουρλωνω τα ματια μου δεν το πιστευω εχει μονο τις παλιες βαθιες χαρακες της χαμογελαω και την αγκαλιαζω πολυ σφιχτα.
"Αποφασισες να βαλεις μυαλο;"
"Ναι" μου λεει και μου χαμογελαει
"Μπραβο το κοριτσι μου" την λεω και την φιλαω στο μαγουλο και γελαει."λοιπον ντυσου γιατι θα βγουμε με τα παιδια και θα ερθει και ο Λαζαρος οποτε να εισαι κουκλα"
KAMU SEDANG MEMBACA
Ξαφνικη Αγαπη
RomansaΟ ερωτας χτυπαει ξαφνικα την πορτα της 17χρονης Ροζας ! Ενα ειναι το προβλημα. Ερωτευεται το λαθος ατομο, τον παιδικο και συγχρονος καλυτερο της φιλο Γιωργο! ο Γιωργος αραγε νιωθει το ιδιο ή την βλεπει απλως σαν φιλη; Θα το ρισκαρουν για να ζησουν μ...