Hoofdstuk 8

55 2 0
                                    

Ik zat op mijn kamer na te denken. Nadat Jace de kamer heeft verlaten heb ik een beetje rond gekeken in de kamer en ben tot de conclusie gekomen dat het een erg grote kamer is hij is vooral in het wit grijs en blauw ingericht. Opeens begin ik me onrustig te voelen en loop naar de deur van de kamer die uitloopt op de gang. Als ik op de gang sta kijk ik rond en zie Jace staan ik loop op mijn tenen naar hem toe en spring dan op zijn rug. Hij schrikt niet eens maar draait me razendsnel om en kijkt me diep in de ogen aan. Ik zie hem glimlachen voordat hij me kust en me tegen de muur drukt hij begint me te strelen over mijn rug en ik voel hoe zijn handen naar voren toe mijn borsten gaan en er over strelen. Ik kreun zachtjes en ik voel hem glimlachen tegen mijn lippen. Ik voel hoe zijn lippen naar mijn mark zakken en hoe hij erop zuigt ik kreun harder en beweeg mijn lichaam dichter naar hem toe. Hij draagt me de slaapkamer in en legt me op zijn bed hij trekt zijn schirt uit en ik staar naar zijn goddelijk lichaam ik bijt op mijn onderlip en zie hoe hij zijn broek en onderbroek uittrekt. Voordat ik een angstig gevoel over me heen kan voelen kust hij me al en vergeet ik alles om me heen ik voel hoe hij mijn shirt en bh uittrekt en als ik naar hem kijk zie ik hoe hij naar mijn borsten staart net als ik me met mijn armen wil bedekken bukt hij zich naar voren en voel ik hoe zijn tong mijn tepel plaagt en ik kan een kreun niet onderdrukken ik voel hoe zijn andere hand mijn andere borst streelt en dan bijt hij zachtjes in mijn tepel en ik druk mijn onderlichaam tegen hem aan en voel hoe hij zijn handen naar onder verplaatst en zijn handen mijn broek en slipje verwijderen. Als al mijn kleren uit zijn komt hij over me heen hangen en kust me weer ik voel hoe zijn hand mijn onderlichaam streelt en hoe hij een vinger naar binnen brengt ik kreun hard en druk me omhoog naar hem toe hij brengt een tweede vinger bij me naar binnen en beweegt met zijn duim rondjes op mijn intieme knopje. Ik voel hoe ik naar een hoogtepunt word gebracht en dan komt mijn verlossing tegelijk duwt hij zijn mannelijk deel bij me naar binnen en ik slaak een kreetje van de pijn. Hij blijft stil liggen en kust zachtjes mijn lippen en brengt zijn vinger tussen ons in op mijn intieme knopje en draait er weer rondjes omheen en ik voel dat de pijn wegzakt en het genot terug komt hij begint weer te bewegen en ik begin te kreunen hij haalt zijn hand weg en begint steeds sneller te bewegen hij maakt steeds krachtigere stoten en dan voel ik opnieuw mijn hoogtepunt komen als ik eindelijk mijn hoogtepunt bereik voel ik hoe ook hij zijn hoogtepunt bereikt en zijn zaad diep in mij terecht komt. Hij laat zich op mij zakken en ik leg een hand op zijn rug en met mijn andere hand woel k zachtjes door zijn haren nadenkend dat ik net ontmaagd ben........

Lonely wolfWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu