Ch 6 : Pregnant & Broke Up ..

12.3K 339 93
                                    

- Roc's Pov -

I Got Into My Own Hotel Room . I Sat There . My Buzz Was Killed . I Didnt Even Feel Drunk . I Felt Regret . My Heart Ached . I Fucked Up . It Was Only Some Head , But I Cheated On Yn .

She Has Been Hurt So Much In The Past ... She Will Be Home Monday Morning . I Cant Keep This A Secret . I Do Not Want To Tell Her Over The Phone .. I Need To Tell Her In Person .

I Ran Out Fast As Hell. I Fucked Up.. And To Top It All Off.. It Was That BITCH . MY EX CAMILLE FROM HIGH SCHOOL. Why The FUCK DID PRINCE HIRE HER AS A STRIPPER .?

God Damnit .. My Heart Aches..

Only Real Men Cry Right ? A Tear Fell From My Eye As I Was Mentally Preparing My Self For The Fact That I Was Going To Lose Someone I Truly Love .. Ray Is Gonna Kill Me For Hurting His Little Sister ... F-M-L

~~~~~~~

- Shay's Pov -

All Of Us Went Out To Gamble.. Except Yn .. Damn.. She Cant Gamble Because She Is 20 & Not 21 :/ I Felt Bad Leaving Her . But She Said She Wasnt Feeling Well.. And She Said That She Was Tired., but Her Ass Slept All day ! Man , Aint No Body Got TIME FOR THAT . I Kinda Feel Bad Afor Leavin Her .. But Hell Its 25 Of Us Girls . We Wanna Have Fun ! We Walked Our Way To A Night Club .. And Even If Yn Came Along, She Cant Drink ' Legally ' Because She Is 20 & Not 21. Aint That Some Bull Shit ?! Well.. She Can Sit At The Hotel And Drink ..

~~~~~~~

- Ray's Pov -

So These Niggahs Still Enjoyin These Strippers . Hell, I Got A Wedding Comin Up And I Am Not About To Throw All My Money At Some Hoes. Shit . Where Is MY NIGGAH ROC ?! Thats My HYPE NIGGAH . We In The Same Boat . We Already Said We Wasnt Gonna Throw All Our Money At These Hoes . I Called Him & He Didnt Answer .. Where Tf Is He ?

~~~~~~~

- Your Pov -

All The Girls Had Gone Out . I Wasnt Having Much Fun .. I Knew I Wouldnt Have Fun Because We Got On This Party Bus To Get Here .. Las Vegas Is All About Clubbin , Drinkin & Gamblin .

Well I Am Under 21 , So I Cant Drink . Im Under 21 So I Can't Gamble. Im Not Even Tripping Tho .

I Am Not Feeling Good. Lately I Been SO EXHAUSTED . & I Feel Sick To My Stomach . I Only Took 3 Shots Tonight , I Barely Drank.

I Cleaned Up The Hotel Room . Damn These Girls Tore This SUITE UP !

When I Got Done Cleaning, I Lied Down On One Of The Beds And Texted Roc

( Mrs_Spiffy ) ; Rocky Poo 💕💕

( Spiffy_Tho ) ; My Lovee ! 💜

( Mrs_Spiffy ) ; Are You Having Fun ?

( Spiffy_Tho ) ; Sure Am ! & You ?

( Mrs_Spiffy ) ; Kinda. Im Not Feeling So Good. And Everyone Went To Gamble & Drink . My Ass Under 21 So I Cant Go ..

( Spiffy_Tho ) ; Awwh That Sucks ! Im Sorry Bae 3

( Mrs_Spiffy ) ; Aha . It Is Alright . Well I Will Let You Get Back To Partying .. I Am Gonna Knock Out. 💤

( Spiffy_Tho ) ; Alright Ma . I Love You & Miss You Already ! 💜 Good Night My Love. 💜👋 ✌

( Mrs_Spiffy ) ; I Love You More ! & I Miss You Dearly Also :) Ugh Its Gonna Be Hard For Me To Sleep Alone Tonight . Good Night Mr.Spiffy 💕👋💤

Forever ( How To Love Sequel )Where stories live. Discover now