Shout Out To My Fans , On Wattpad Straight Commentin ! * Trinidad James Voice *
I Would Like To Start Off Sayin I Am Grateful For All The Support I Received On This Story , As Well As My Others .. I Have The Picture Perfect Ending For This Story ..
I Have A New Story Out , ' Used To Be ( Prodigy Love Story ) ' .. However , It Is Not A Your Name (Yn) Story .. The Main Girl Is Andrea (Me) ... Check It Out ? Basically , Its Is About An 18 Year Old Raising Her Daughter Alone .. I Have A Purpose For Writing It , Which Will Teach A Life Lesson At The End Of The Story .. Not Your Typical Story Tho ..
After This Story , I Will Be Working On ' Used To Be ' I Hope To Finish This Story By The End Of June Beginning Of July..
SHOUT OUT TO @Devin_Misfits For Helping Me With This Chapter , PLEASE CHECK HER OUT ! FAN THIS BITCCH NOWWWW !
Shout Out To My Niggah @Desvibes ! She Came Up With The Cutest Baby Name For A Girl ( In My Opinion ) & She Is Awesome , So Fan Her ?
Anyways , On With The Story !
==============
- Roc's Pov -
> Before Picking Up Dontae , I Stopped By A Jewelry Store ..
Clerk; How May I Help You Today Sir ?
Roc; I Am Looking For An Engagement Ring ..
Clerk; What Do You Have In Mind ? Maybe A Half Carat Ring ?
Roc; Tf No ..
Clerk; You Want To Go SMALLER ?
Roc; I Want A 4 Carat Ring ..
Clerk; Sir , You Can Afford That ?
Roc; * Looks At Him Crazy * You Must Not Know Who I Am ..
Clerk; I Know You Are A Black Man Who Can Not Afford A Ring .. Sir , Dont Worry .. We Have Some Nice , Affordable Half Carat Rings ..
Roc; * Hops Over The Counter & Slaps Him * NIGGAH ME BEIN BLACK HAS NOTHING TO DO WITH THIS ! I AM ROC MUTHA FUCKIN ROYAL * Picks Him Up By His Shirt * I AM A RAPPER .
Clerk; * o.O * Sir .. Please Put Me Down ..
Roc; * Drops Him *
Clerk; So How About A 4 Carat Ring Sir ? * Fixing His Shirt *
Roc; Fuck You And Your Racist Ass .. * Walks Out *
~~~~~~~~~~~
- Your Pov -
I Was Sitting At Home .. I Was Exhausted But I Knew I Had To Call My Girls Up .. I Decided To Call Up Shay ..
You; * Calls Shay *
Shay; * Answers * Wassup Yn ?
You; Wassup .. What You Doin ?
Shay; Nothin , Chillin With Ja'cylynn , Prod , & Prince .. Why Wassup ?
You; I Have News.. Big News ..
Shay; What Kind Of News ? Good ? Bad ?
You; Good ..
Shay; Tell Me !
You; I Wanna Tell You All At The Same Time ..
Shay; Alright .. How About We Come Over For Dinner ?
You; good With Me .. Make Sure You Tell Ja'cylynn .. Yall BETTER COME .
Shay; We Will Be There For Sure ...
YOU ARE READING
Forever ( How To Love Sequel )
Fanfiction4 Years Has Currently Passed Since Roc, Ray , Prince , Prod , Babydoll , Beauty , & Yn Have Graduated High School . As They Are Getting Older And Maturing , They Realize Nothing Is The Same.. Relationships Are Getting Stronger , While Others Are O...