- Αντε ρε Δεσποινα ακομα να σηκωθεις? ακουστηκε η μαμα μ ενω εμπενε στο δωματιο.
- Τωρα ρε μαμα ασε να κοιμηθω πεντε λεπτα ακομα ουτως η αλλως κυριακη ειναι.
- Ναι αγαπη μου κυριακη ειναι αλλα σημερα πρεπει να πας τα πραγματα σου στο σπιτι της Μαριας. Το ξεχασες?
Και ναι λοιπον απο οτι καταλαβατε εγω απο σημερα θα μενω μαζι με την κολλητη μ και τον αδελφο της το Σαββα που ΔΕΝ χονευω ΚΑΘΟΛΟΥ. Καπως ετσι λοιπον αρχισα να ετοιμαζομαι μεχρι να ερθει ο μαλακοποιτουρας (ο Σαββας) να παρει τα πραγματα μου.
ΜΕΡΙΑ ΜΑΡΙΑΣ ΚΑΙ ΣΑΒΒΑ
-Ρε βλαμμενο ακομα κοιμασε? Ειπε η Μαρια φανερα τσατισμενη.
-Μμμμ...
-Μουξινος... ΣΗΚΩ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΗΝ ΔΕΣΠΟΙΝΑ!!!
-Ας ερθει μονη της τα ποδια για αυτο τα εχει
-Δεν θα το ξαναπω η θα σηκωθεις η θα αρχισω να τσιριζω.
Ο Σαββας με τα χιλια ζορια σηκωθηκε και πηγε στο σπιτι της Δεσποινας.
Μερια Σαββα και Δεσποινας
-Τουυυτ Τουυυτ. Ακουστηκε ενας σπαστηκος ηχος.
- ΜΑΜΑ ΦΕΥΓΩΩΩΩ φωναξα
-Ενταξει παιδι μ να προσεχετε ακουστηκε η μαμα μου απο μεσα
-Τι θα γινει θα ερθεις καμια ωρα?
-Νευρακια,νευρακια? Παλι περιοδο εχεις εσυ? ειπα καθω εβγενα εξω με πεντε βαλιτσες πισω μου...
-Που θα τα βαλω ολα αυτα,με την μηχανη ηρθα
-Ξερεις εσυ που να τα βαλεις... :')
-Ανεβα μην σου αστραψω καμια και σ πω εγω. ειπε νευριασμενα ενω προσπαθουσε να δεσει της βαλιτσες στην μηχανη.
Μετα απο κανα τεταρτο φτασαμε στο σπιτι τους και τον αφησα πισω να φερει τις βαλιτσες. Ο Σαββας μες τα νευρα ανοιξε,μπηκαμε μεσα με τα πραγματα και κοπανησε την πορτα πισω του.
- Επιτελους που ειστε τοση ωρα?ειπε η Μαρια
-Ρωτα την κατσικα απο δω εγω παω για μπανιο ειπε ο Σαββας και ανεβηκε τις σκαλες.
- Πολυ ανηποφορος ο αδελφος σου απορω πως θα αντεξω τοσες μερες εδω μεσα ειπε η Δεσποινα.
-Οπος ανεχω κι εγω της απανησε η μαρια. Εχω ηρεμιστηκα στο πρωτο συρταρι του μπανιου σε περιπτωση αναγκης προσθεσε και σκασανε και οι δυο στα γελια.
-Που ειναι το δωματιο μου?ρωτησε η Δεσποινα
-Τριτη πορτα αριστερα της απαντησε η Μαρια.
Και καθως η Δεσποινα μετρουσε της πορτες εφτασε στην τριτη πορτα δεξια. καθως ανοιξε ειδε το Σαββα με μια πετσετα...
-ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ τσιριξε η Δεσποινα και αμεσως η Μαρια ανεβηκε πανω.
-Τι εγινε εδω αναρωτηθηκε η Μαρια
-Η ανωμαλη η φιλη σου μπηκε μεσα στο δωματιο
-Ρε Δεσποινακι μ δεν σ ειπα τριτη πορτα...
- Δεξια!!! πεταχτηκε η Δεσποινα
-ΑΡΙΣΤΕΡΑ ρε τουβλο ΑΡΙΣΤΕΡΑ. Το βαζουμε λιγο να δουλεψει που και που δεν κανει κακο!!! ειπε ο Σαββας θυμωμενος
-Εντεξει ανθροπος ειμαι μπερδευτηκα,πως κανεις ετσι δεν θα σε φαμε κιολας!!! Αιντε με τον καθε ********!!! Ειπε η Δεσποινα και εφυγε στεναχωρημενη στο δωματιο της και κοπανησε την πορτα.
5 ΛΕΠΤΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ
Τοκ τοκ τοκ ακουει την πορτα να χτυπαει αλλα δεν δινει σημασια και κανει πως κοιματε... Τοτε ανοιγει η πορτα και μπαινει μεσα ο/η.....
ESTÁS LEYENDO
Μια κοντρα Μια αγαπη
Novela JuvenilΓεια σας αυτη ειναι η πρωτη ιστορια που γραφω. Ελπιζω να σας αρεσει!!!Μια περιγραφη της ιστοριας μας. Η Μαρια με την Δεσποινα ειναι δυο 16χρονες κολλητες που γνωριζονται απο μικρες και δεν δημιουργουν φασαρια. Ο Δημητρης με τον Σαββα ειναι δυο 18χρο...