Άτιτλο κεφάλαιο 2

97 17 1
                                    

Ξαφνικα χτυπησε η πορτα μπαινει μεσα ο Σαββας και βλεπει την Δεσποινα να κλαιει...

Δ(εσποινα)-Σου ειπα εγω να μπεις? λεει ενω κλαιει

Σ(αββας)-Δεν απαντησες και ειπα να μπω

Δ-Ωραια ετσι οπως μπηκες βγαινεις!!!

Σ-Εγω φταιω που ενδιαφερθηκα

Δ-Μπα τωρα θυμηθηκες να ενδιαφερθεις? Οταν με εβριζες ηταν καλα ε?? Βγαις εξω απο το δωματιο μου ΤΩΡΑ!!! του ειπε η Δεσποινα και εκεινος βγηκε κοπανοντας την πορτα πισω του.

Μερια Μαριας

Εκει που καθοταν και ακουγε φωνες απο πανω χτυπησε το κουδουνι και καθως πηγε να ανοιξει ειδε στην πορτα τον Δημητρη.

Μ(αρια)-Βρε καλως το παιδι το δικο μας, πως κι απο δω?

Δημ(ητρης)-Επ,κουκλα τι γινετε?

Μ-Καλα εδω περνα μεσα. του ειπε η Μαρια και ο Δημητρης περασε

Καθως καθοντουσαν στον καναπε και μιλουσαν ειδαν τον Σαββα να κατεβενει θυμωμενος της σκαλες

Δημ-Τι εγινε ρε μαλακα μεχρι εξω ακουγοσασταν

Σ-Ασε με μωρε με την καθε κομπλεξικη που ερχετε και καθετε μεσα στο σπιτι μας και νομιζει οτι ειναι και καποια!!! Ειπε με νευρα ο Σαββας.

Καθως πηγε να κατσει στον καναπε ακουσαν καποιον να κλαιει απο την σκαλα και οταν γυρησαν ειδαν την Δεσποινα να τρεχει στο δωματιο της.

Σκεψης Δεσποινας 

Μολις εφυγε ο Σαββας ξεσπασα σε κλαματα. Γιατι,γιατι να μ μιλησει ετσι καταλαθος μπηκα στο δωματιο του και αυτος ηρθε εδω για να μ την πει? Ουτε ενα συγνωμη δεν μου ζητησε, η μαλλον δεν τον αφησα να μ πει.Φφφ σκατα τα εκανα λεω να παω να του πω συγνωμη αλλα γιατι αυτος με ειπε τουβλο... Με αυτες τις σκεψεις με επιασε πονοκεφαλος και αποφασησα να κανω το πρωτο βημα και σαν μικροτερη να του ζητησω εγω συγνωμη. Μετα απο πεντε λεπτα καθως κατεβενα τις σκαλες τον ακουσα να με λεει κομπλεξικη... Ωστε αυτο πιστευε για μενα τοσο καιρο... Δεν αντεξα και εβαλα ΞΑΝΑ τα κλαματα. Μπηκα στο δωματιο μ και μετα απο μερικα δευτερολεπτα χτυπησε η πορτα...

Ωπ κοπηκε....Ποιος λετε να ειναι και ποιος θελετε να ειναι??? Αυτααα. Φιλακια πολλα!!! <3 

Μια κοντρα Μια αγαπηDonde viven las historias. Descúbrelo ahora