Hoofdstuk 3: Logeren met de Squad

281 23 20
                                    

Link's p.o.v.
Fijn dit. Nu zit ik vast geboeid aan een fan en die idioten zijn het sleuteltje vergeten. Dit is echt de nare mannen. Alle fans zijn al weg. Alleen Britt staat er nog. Maar ja dat is gewoon een stalker. 'Kunnen we hem niet gewoon los knippen met een tang ofzo' zei Harm. 'Nee, weet je hoe duur dat ding was. Laten we hem maar gewoon heel houden' zei Jeremy. 'Dan moet ze maar mee naar het huisje. Daar ligt de sleutel' zei Joost. Ik knikte. 'Dat moet dan maar'

Nika's p.o.v,
'Dan moet ze maar mee naar het huisje. Daar ligt de sleutel' zei Joost. Ik geloofde mijn oren niet. Mee naar hun huisje! 'Dat moet dan maar' zei Link. 'Ik wil de pret niet bederven maar ik red het niet om helemaal naar Mol te rijden en dan nog terug naar Utrecht. Ik heb vanavond een afspraak' zei mijn vader. Shit. Dat is waar ook. 'Je hebt niet toevallig logeer spullen bij je of wel?' Vroeg Jeremy. Mijn mond viel open. 'Ja dat heeft ze. Ze zou eigelijk na Antwerpen bij haar oma gaan logeren' zei mijn vader. 'Nou, dan blijf je gewoon logeren en brengen wij je morgen weer thuis' zei Jeremy. Howly whut. Ik, Nika, mag zometeen bij de Squad gaan logeren? Deze dag word echt steeds beter.

We liepen naar de parkeergarage. Toevallig stonden onze auto's dicht bij elkaar dus konden we makkelijk mijn tas over verhuizen. Ik gaf mijn vader en kus en hij reed weg. We liepen nog even door de stad. We werden door iedereen raar aan gekeken. Maar dat is ook niet zo gek als je twee mensen ziet lopen die aan elkaar geboeid zijn. We gingen weer terug naar de auto. Alleen stonden we daar voor het volgende probleem. Link moest rijden, alleen zat hij aan mij vast geboeid. Gelukkig zat zijn rechter hand aan mijn linker hand vast geboeid, dus kon hij wel auto rijden. Ik klom over de stoel heen en ging in de bijrijders stoel zitten. 'Maar waar moet ik nu zitten?' Vroeg Joost. 'Nou achterin' zei Link. 'Met mijn lange benen?' Ik moest lachen. 'Je mag ook lopen' zei Jeremy. Joost ging pissed in de auto zitten. 'Dit is echt de nare mannen' Harm en Jeremy stapte ook in. Het auto rijden was zwaarder dan verwacht. Ik moest mijn arm de hele tijd omhoog houden. Eenmaal aangekomen op het park moesten Link en ik de auto weer uitklimmen. Toen dat ook eindelijk was gelukt liepen we naar het huisje. Nummer 336. Harm gaf het bordje een kus. 'Harm, wtf' zei ik. 'Nee, aanbid de 336' zei hij. We liepen naar binnen. Link en ik gingen op de bank zitten en de rest ging zoeken naar het sleuteltje. 'Hoe heet je eigelijk?' Vroeg Link. 'Nika' zei ik. 'Best wel slecht dat ik dat nu pas vraag aangezien je al bijna twee uur aan me vast zit' zei Link. Ik moest lachen. 'Ja. Dat is inderdaad best wel slecht van je'

Link's p.o.v.
Nika. Dat is een leuke naam. Joost kwam naar beneden gerent met een sleuteltje. 'Ik heb hem' zei hij. Hij liep naar ons toe en maakt ons los. 'Oke en nu snel naar de wc' zei ik terwijl ik naar de wc rende. Gelukkig zijn we snel los anders was dit echt ongemakkelijk geworden.

Nika's p.o.v.
Link rende naar de wc. 'Joost. Waar moet ik slapen vannacht?' Vroeg ik. 'Oow ja. Dat is nog iets. We hebben vier bedden en een wieg. En ik denk niet dat je in de wieg wilt slapen of wel?' Ik schudde mijn hoofd. 'Ik kan wel gewoon op de bank slapen'

Het was inmiddels al avond. We waren met zijn alle gaan poolen en daarna hadden we poker gespeeld. Ik snap er nog steeds niets van. Maar goed. We zaten allemaal op de bank. Ik zat naast Jeremy die net de Sims aan het spelen was. Maar nu zat hij te staren naar zijn achtergrond. Harm was een spelletje aan het doen op de ds, Link die zat een spelletje te spelen op zijn telefoon en Joost zat al een half uur op de wc. 'Ik ga naar bed' zei Harm. 'Ja ik ga ook maar eens' zei Jeremy en ze liepen naar boven. 'Weltrusten' zei ik. Joost kwam eindelijk de wc uit. 'Morgen moeten we wel nog langs Milan en Jill' zei hij tegen Link. 'Oow ja. Maar moeten we haar dan eerst afzetten of meenemen?' Zei Link. 'Vind je het een probleem om mee te gaan?' Vroeg Joost. 'Ben je gek ofzo. Natuurlijk vind ik het niet erg. Ik ben nog steeds een fan' zei ik.

Link's p.o.v.
Joost en ik waren ook naar bed gegaan. 'Ik vind het best gezellig met Nika' zei Joost. 'Hoe oud is ze eigelijk?' Vroeg ik. 'Geen idee. Jaar of vijftien' zei hij. Ik vind haar best wel een leuk meisje. Alleen is ze zo jong. Waarom moeten alle meisjes die ik leuk vind zo jong zijn. 'Maar gast ik ga slapen' zei Joost. 'Ja ik ook. Trusten' zei ik

Age is just a number ~ de squad fanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu