Ne Söyliceksin

5 0 0
                                    

Çok merak etmistim.
Ömer bana ne söyleyebilirdiki.
Tüm dikkatini bana toplamis o kocaman kapkara gözleriyle bana bakiyordu.
Ben dedi Asel ben seni se..
Daha sozu bitmemistiki ada yanimiza gelmisti.
Ömer konusmasina ara vermisti bende adanin gelisini dikkate almadan ömere dönerek evet ömer seni dinliyorum dedim.
Ömer;
Neyse daha sonra konusuruz Yok bisey unuttum zaten ne dicegimi dedi.
Peki aklina gelince soylersin dedim.
Surati asilmisti ilk defa ömerin gözleri bu kadar çaresizce bakiyordu bana.
Ada elindeki icecekleri bize uzatarak muhabbete dahil oldu .
Hadi cabuk icin sunlarida derse girip azar isitelim dedi.
Gülümsemistik adayla birlikte
Ardindan hizli adimlarla ömer bisey demeden yanimizdan uzaklasmisti.

Ne oluyordu bu cocuga hic boyle yapmazdi diye kendi kendime konusurken adanin sesiyle kendime geldim ne oluyo bu ömere sanki ona güldükte yanimizdan kalkip gidiyo cocuk gibi davraniyo dedi.
Bi ögretmen oliyim ilk onu gelistiricem dedi ada ahh ada hic degismiceksin sen dimii.

Hizlica derse girdik.
Her zamanki gibi dersi dinlemedim bütün gün ömerin soylicegi seyi dusundum durdum.
Ne soyliyebilirdiki bana yoksa ömer birine asik olmustuda bunu mu benimle paylasicakti....


Seni Sevmekten VazgecmeyecegimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin