Noua viata

128 12 1
                                    

Hey...Eu sunt Mika.Sunt in clasa a 9a si am 15 ani.Mama si tata...nu mai sunt...tata era un demon..mama era un inger.Tata a plecat in iad dupa ce a permis lui Amaimon sa o ucida pe mama.Despre mine?Am inceput liceul de curand..In generala aveam doar un prieten..Yukine.Sunt fericita ca sunt cu el la liceu...Acum sunt inconjurata de oameni noi.Toti vor sa fim prieteni,dar simt ca doar Yukine ma poate intelege..El e singura mea familie,il iubesc exact ca pe fratele pe care nu l-am avut,dar asta avea sa se schimbe..cand am decis sa merg in padure in acea vineri...in inima padurii era el...cu un hanorac alb dar patat cu rosu...era sange.Avea in mana un cutit..ucisese pe cineva..era Toby...colegul meu...oare de ce l-ar fii ucis?
-De ce l-ai ucis?
S-a intors cu fata la mine...ochii ii sclipeau in timp ce pielea lui extrem de fina era acoperita de sange..
-Huh?De ce ?
M-am lipit de un copac de teama....Dar se vedea ca era trist...Plangea
-De ce plangi Yukine?
-Imi pare rau...dar...l-am auzit..vorbea cu tipii aia..vroiau sa te violeze...
-Nu plange *il imbratisez incet*inteleg...
-Mika?
-Huh?Ce este?
-Eu...
-Continua...
-Nu pot...
-Haide.. stiu ca poti!
-*ofteaza*Mika...umm...eu...
Hey!Sper sa va placa si pe viitor voi face capitole mai lungi ok?Promit!Pana data viitoare va pup!

Trecutul...chiar conteaza??Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum