Yeni Okul

1K 44 10
                                    

Saat 8:30 'du  . Uyuyordum birazdan alarmın çalıcağını biliyordum ama çalmadı .

Emma : Astrid hadi kalk kızım okula geç kalıcaksın biliyorsun ilk günden geç kalınmaz .

(Ha bu arada Emma benim annemdir . Biz kısaca ona E: diyelim )

A: anne neden taşınırız ki eski okulumdaki arkadaşlarımı özledim .

E: tatlım talibim çıktı ya

A: Tabi yani Amerika ' dan Fransa ' ya  sırf senin işin için geliyoruz . dedi (gergin kızgın bir sesle )

E: Astrid kızım tamam çok haklısın ama biliyorsun abini babanı kaybettik zorundayız ben çalışamazsam evsiz kalırız

A: Pardon anne üzgünüm . ( üzgün bir sesle )

E: önemli değil kızım hadi yukarı çık sana aldığım okul formasını giy .

A: Tamam

Ha size söylemeyi unutmuşum. Benim adım Astrid Hofferson 15 yaşındayım Babam ve abim

araba kazasında öldüler sadece annemle biz kurtulmuştuk . O günden beri böyleyiz bir şekilde

geçiniyoruz .

Yukarı banyoya çıktım elimi yüzümü yıkadım . Sonra dişlerimi fırçalayıp saçlarımı yapıp yukarı çıktım.

Formamı giydim bana yakışıyor güzelmiş . Acaba okulumda bana yakışırmı bilmiyorum ...

Aşağı indim zaten nerede okuyacağımı biliyordum . Annemin yanağına bir öpücük kondurdum

ve okula doğru yürüyordum çantamdan kulaklığım ve telefonumu alıp müzik dinlemeye başladım.

Sevdiğim müziği dinlemeye başladım ( adı See You Again Wiz Khalifa  ft Charlie Puth ) öneririm .

Şarkıyı dinlerken okula geldiğimi farkettim  yukarı çıkıp müdürün odasına kayıt yaptırmaya gittim .

Müdür şişman kel ve ela gözlüydü . bana içeri girmemi söyledi . Bende girdim .

Merhaba Evladım benim adım Thomas White  ( Thomas ' ı T: diye yazıcam )

T: Evet evladım adın soyadın

A: Astrid Hofferson

T: Tamam Astrid  sen  9/ B ye git . Hocanın adı Mary Margaret Blanchard ( Once Upon A Time )

örnek aldım  .

A: Tamam ben sınıfıma gideyim . Sınıfımı buldum hocam siyah saçlı ama saçları erkek saçı gibi ten rengi açık renk gözleri yeşil renk ama bir yandan tatlı bir hocam vardı .

Arkadaşlar devamı yarın gelicektir



Yeni Hayatım  (HİCCSTRİD)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin