Ora 19:02. La jumate trebuia sa plec. Imi iau lenjeria intima neagra,blugii negri rupti,un maiou negru. Dupa dus ma imbrac si ma machiez. Tus,rimel si luciu. Ma incalt in tenisi negri si deschid cutia din podeaua de sub pat. Imi iau cheile de la motocicleta parcata in curtea vecinului. Nu intrebati. Sar pe geam si fug spre motocicleta. Sar gardu' si I.au motocicleta si o tulesc. Traficu' era aglomerat. La semafor ma strecor printre masini si ma opresc in fata semaforului.
-Annelisse?spune o voce de baiat.
-Luke? Intreb socata.
Cand se facu verde eu pornisem cu cea mai mare viteza. Facusem cea mai mare greseala. L.am lasat sa ma vada.
========
-Ma duc sa o pregatesc.spun spre John.
-Bine. Mergem la Start.spune si apoi pleaca.
John Black. Sefu meu. 20 de ani.
Nu intelegi,hă? Suntem la curse. De data asta particip cu motocicleta. O pregatesc apoi ma urc pe ea ca sa ajung la Start.
-Esti gata?ma intreaba Harry.
Harry Styles. De treaba,frumos,soacra si o sa ii fur ochii verzi si glopitele.
-Da.raspund serioasa.
-START!
Incep sa conduc cu cea mai mare viteza. Eram a doua. Il depasesc si continui sa conduc. Curbele erau cele mai usoare. Mai aveam putin si ajungeam. Pun mai multa presiune si conduc si mai repede. Ajungand fac un drift si cobor. John vine alergand spre mine.
-Locul unu.spune zambind. Ca intotdeauna.
-Ia zi. Cat e ceasu'?
-20:54.spune uitandu.se la ceasul lui de aur.
-Okay.spun.
-Hai in club.spune si se duce la amicii mei.
O sa merg.
-MERGEM IN CLUB.striga el. Liam,Niall,Harry,Louis,Justin si Damon MA AUZITI?
-Frate,lasa.i ca vin. Daca nu,scot antileria grea. Pumnul asta.spun ridicand pumnul drept sus.
-Asa soro.spun dand sa ma imbratiseze.
-Nu.mi zi soro. Uă nu ma imbratisa. LIAAAAAAAAM.
Liam Payne. 'Fratele meu mai mare'.
-Unde arde?spune el alarmat.
-Nu ma lasa in pace!spun eu ducandu.ma langa el.
-Tu sa.mi lasi fata in pace! Ai auzit? Lasa.mi fata in pace!spune luandu.ma in brate.
-Gata man. Nu te inerva.spune John serios dar razand pe sub mustati.
-Uă. Este enerva. Nu inerva.spun eu corectandu.l.
-Ehhh.spune el neinteresat.
-Sa luam printesa pe suuuuus.striga Niall.
Niall Horan. Baiat dragut. Irlandez. Blond vopsit. Am fost acum 1 an impreuna cu el.
-Nu face-.AAAA.strig eu.
Nenorocitii astia m.au luat pe sus.
-Unde ma duceti?strig eu.
-La motocicleta.spune Louis.
Louis Tomlinson. Frate de farse
Ochi albastri. Dragut. Frumos.-A. Atunci...MERGETI MAI REPEDE. Da' ce aveti cu pamantu?
Ma dau jos fix pe motocicleta.
-Baieti! A venit Derek si gasca.spune speriat Scott.
Derek Black. Dusmanul nostru. Fratele lui John.
-Scoate.ti pistoalele.spune John.
Toti se repezira la motociclete si deschise şaua. Acolo eu aveam 2 pistoale,gloante,3 RedBull-uri,doua telefoane,bani si acadele. Scoasem un pistol si verificasem cate gloante aveam.
-Urcati.va pe motociclete si plecati la locul secret.spune John serios.
-Ne urcam toti. Si plecam toti.spun eu uitandu.ma la John.
-Bine Lissa.spune el serios.
Ma uit la telefon si era 21:58. Ne urcam pe biciclete si plecam spre locul nostru secret. Va intrebati ce vrea acel Derek? Ei bine,a zis ca ma vrea in echipa lui si daca nu vreau ii va omori pe cei dragi mie. Nu vrea nimic de la garajurile noastre sau alte cacaturi. Ma vrea pe mine.
&&&&
Ajunsa la locul secret,stam cam vreo doua ore si plecam spre case. Ora 23:13.
%%%%%%
Am parcat motocicleta si m.am cocotat pe geam. M.am imbracat in pijamale cu pinguini si m.am demachiat. Seara nu dorm aici de obicei.
Laaaa muuuuulti ani Niallllll! ♥♥♥
Next.ul va aparea maine.