Ora 20:12. Atat era ceasul. Ma scol repede si ma imbrac in blugi cu tur si un maiou negru. Imi iau baschetii negri. Geaca de piele si sapca. Fac un dus si ma imbrac. Tus si rimel si strugurel. Sar pe geam si ma duc sa.mi iau masina,Bugatti Veyron Super Sport negru. Bag cheile si ma duc la clubul din Centru,in care ma asteptau toti. Intru si mirosul de bautura si tutun. Ma duc la masa lor si ma asez.
-A fost Derek la liceu.spun si oftez.
-Ce ti.a facut?spune Harry.
-Era sa ma violeze.spun si ma uit altundeva.
-Era?spune Niall.
-M.a salvat un baiat.spun si zambesc la gandul lui Luke.
-Mirosi a baiat.spune Liam si ma miroase.
-Ti.a dat tricoul lui?spune Louis si zambeste.
-Mda..spun si aproape rosesc.
-Cum il cheama?intreaba John.
-Luke.spun.
-Baieti. Scularea. Mergem la un baiat acasa.spune Liam si se ridica.
-Stai ce?!spun.
-Un baiat a facut.o pe draga noastra Lisse sa roseasca.spune Louis.
-Haideti.spune Harry.
Am mers cu Harry,cu masina mea. Isi tot tinea mana pe piciorul meu.
-Harold,daca iti mai ti mana acolo,s.ar putea sa ti.o rup si sa ti.o BAG IN CUR.spun tipand ultimele 3 cuvinte.
-Condu si taci.spune calm.
Ajungand la casa lui Luke bat eu la usa. Iese el doar in boxeri frecandu.se la ochi. Vazandu.ma cu ei in spatele meu isi face ochii mari.
-Baieti,el e Luke.spun aratand spre Luke.
Toti il luara in brate. Imbratisare de grup.
-Baieti! Il omorati!spun si vad ca nu ma aud.
Le trag cate un sut in fund si abia atunci cand le mai zic odata ma aud.
-Cine sunt ei?spune Luke parand socat.
-Ei sunt Liam,Niall,Harry,Louis,Justin,Damon si John. Si eu sunt Lisse.spun eu zambind.
-Eu sunt Luke.spune.
-Incantati.spun baietii.
-Nu vreau sa par nesimtit,dar de ce ati venit?spune Luke.
-Ai salvat.o pe mica si draguta Lisse a noastra.spune John.
I.am tras un cot in burta.
-Pai cu placere.spune Luke si ma ia in brate. Mica si draguta ce esti tu.spune si zambeste.
-Si ti.am luat un cadou.spune Justin. Tine ochii inchisi.
Il iau de mana si il duc spre cadoul lui. Cand deschide ochii se uita la cadou si ma ia in brate si ma saruta pe buze apoi se repezeste la noua lui motocicleta.
-Multumesc multumesc!spune si iar ma ia in brate si ma invarte.
La baieti se duce si da mana cu ei.
-Ce zici de o tura?spune Damon.
-Bine.spune Luke.
-Asa? In boxeri?intreb.
-Da.spune Luke.
-Ma duc sa.mi iau motocicleta si vin. Stati pe aici.spun si plec la masina.
$$$$
Imi las masina si imi iau motocicleta si plec spre locul ala. Ajung si ii vad la o cafea. Baietii? Cafea? Merg repede si miros cafeaua ca apoi sa beau din ea.
-Ce e in ea? Droguri?spun si miros toate cafelele.
-Esti gata?spune Luke.
-Da. S.o facem.spun si ma urc pe motocicleta. LUKE STAI!strig apoi scot un pistol. Tine asta.ii intind pistolul.
Ne urcam si incepem sa conducem. Singuri. Pe strada. Fain. Dintr.o data simt o durere in spate si am zburat de pe motocicleta. Luke coboara si veni sa ma ajute.
-Adu un pistol si fugi spre ceilalti. Voi fi bine.spun eu incet.
-Nu! Voi sta cu tine!spune el.
-DA' CE MAI STAI?! DU.TE SI ADU.MI PISTOLUL ALA!tip eu.
-Gata. Ti.l aduc.spune si se ridica de pe iarba.
Mi.l aduce si apoi ii fac semn sa conduca pana la baieti. Dupa cateva minute se aud niste sunete de motoare. Dar nu motoare bune. Incerc sa ma ridic dar cad inapoi.
-Ooo. Dar ce avem noi aici? Papusica noastra?
Okaaaay. Alt capitol plictisitor. ❤️❤️😏 Next la 3 păreri
(In poza Luke)