Ma trezesc din somn din cauza ceasului. Ma scol luandu.mi papuceii pufosi. Ma duc spre dulap si.mi aleg o fusta si o camasa. Telefonul imi suna.
-Alo?
-Schimbare de planuri. Te imbraci cum te imbraci tu. Derek a aflat.
-Stai ce?
-Trebuie sa te imbraci ca tine azi. Pa.
-John!
Bib-bib-bib.
-Nesimtit aurolac.injur eu in soapta.
-MAMA! Merg azi pe jos!strig eu spre mama.
-Bine scumpo.striga si ea.
Pun hainele pregatite in dulap apoi scot niste colanti negri,o bluza larga cu o cruce si niste tocuri cu tinte. Imi iau lenjeria intima tot neagra. Fug sa fac un dus si ma imbrac. Parul mi.l pieptan si il las pe spate. Ma dau cu rimel si tus si aplic un strugurel. Imi iau ghiozdanul si mi.l pun pe spate. Imi iau geaca de piele. Scot pistolul de sub un tablou de pe perete si niste bani si sar geamul. Faza asta cu Derek la scoala nu s.a mai intamplat niciodata. Fug spre motocicleta si il salut pe Ashton. Bag cheile si pornesc spre scoala. Pe drum aud niste impuscaturi si bag viteza. Ajungand la scoala,parchez mototcicleta si ma dau jos. Toata lumea era cu gura deschisa. Pornesc rapid si ma uit la baiatul care mi.a pus piedica vazandu.l cum saliveste. Zambesc si ma duc la dulap. Numarul 69 e cel mai fain. Natalia vazand ca salivesc toti vine spre mine.
Natalia Norkman. Curva scolii. "Regina" tuturor.
-Cine te crezi?!tipa ea spre mine.
-Ma cred eu.spun calm.
Eu nu ma pot controla dar trebuie sa o fac.
-Si cine esti tu ma rog?!tipa iar la mine.
-Draguta,vezi sa nu.ti rupi vreo unghie.spun eu zambind fals.
-Nu mi le rup. Mai bine ai sta departe de baieti. Curvo.spune zambind si vad ca rujul ei de papusa Barbie ii este pe dinti.
Ma abtin sa nu.i trag vreun pumn. Ma duc langa ea la ureche.
-Ai grija. Nu stii cine sunt eu. Si stergeti rujul de pe dinti.spun zambind invingator.
TRR TRR
Clopotel handicapat. Imi iau cartile si plec spre clasa. Ma pun in ultima banca intr.un colt. Luke vine si se pune langa mine.
-Annelisse?spune.
-Nope.spun.
-Buna ziua copii. Astazi veti face sport in loc de limba Germana.spune directoarea.
Ma duc prima in vestiar si caut niste haine negre. Gasind un tricou si o pereche de pantaloni scurti negri,imi dau maioul jos ramanand in sutienul negru. Usa se deschise si pe ea intrand cineva. Simteam o respiratie de gheata pe gat. Vrand sa ma intorc acele buze incep sa suga parti ale gatului.
-Ce face papusa?spune soptind eu dandu.mi seama cine e. Derek.
Incep sa ma panichez si incerc sa.mi scot pistolul din pantaloni. Ma intoarce si ma izbeste de un dulap. Vrand sa ma sarute ii pun pistolul la stomac.
-Mai inceara ceva si esti mort.
Imi arunca pistolul si imi desface sutienul. Eu scot un tipat si usa se izbeste de perete pe ea intrand Luke. A luat pistolul si impusca pe nesuferit in umar. Eu incercand sa ma acopar si sa nu plang.
-Uite ia asta si sa plecam.spune si imi da tricoul lui.
Era imbracat in pantaloni cu tur si un tricou negru. Incerc sa imi inchid sutienul si el vine langa mine.
-Lasa.ma sa te ajut.spune.
Degetele lui se simt asa de fain pe piele. Adica mna...era cald. Imi inchise capsele si imi intinse tricoul. Era frumos no comment. Il iau pe mine si ma uit cat de lung e.
-Haide.spune si ma ia de mana.
Imi iau pistolul de jos si mi.l bag in buzunar,cu banii si telefonul din dulap.
-Unde?intreb.
-Oriunde.spune si se uita pe coridor sa nu fie nimeni. Haide.
Iesim si incepem sa fugim.
-Mergem cu motocicleta mea.spun.
Ce s.a intamplat cu Derek? A ramas intr.un dulap din vestiare.
-Tu conduci?ma intreaba Luke.
-Dap.ii raspund.
Ma uit la ochisorii lui de catelus plouat si oftez.
-Vrei sa conduci tu?il intreb cu spranceana sus.
-Da. Mersi.spune si ma imbratiseaza.
Patratelele lui se simteau asa de fain. Ne urcam pe motocicleta si ca sa fie mai şmen il tineam imbratisat pe la spate.
-DA! WOHO!striga el bucuros conducand.
Asta chiar s.a intamplat sau...?
Am mers in parc si apoi la magazine sa ii luam un tricou lui si mie niste haine. Toate dar toate fetele se holbau la el. Am plecat dupa ce a mai condus el acasa la el. Am plecat dupa ce mi.a dat un pupic pe obraz. Il asteptau niste baieti. Erau prietenii lui. Ma intristez la cuvantul 'prieteni'. Eu nu am. Inafara de prietenii mei de la curse. Parchez masina si ma urc sa ma schimb si sa sun pe cineva sa.mi dea temele. Dupa ce am terminat temele m.am bagat la somn.