Zamanı geldi

42 0 0
                                    

Ne yaptığımı bilmiyordum. Belimde duran silaha dokundum. Ellerim titremeye başlamıştı. Hızlı adımlarla karanlık yolda ilerlemeye devam ettim. Başımda feci bir ağrı vardı ama biliyordum ki ya şimdi yapacaktım yada bir daha hiç...
Vardığımda son bir kez daha düşündüm. Evet yapacaktım içimden ya şimdi ya hiç diyerek kendimi ikna etmeye çalışıyordum. Kalabalık masalarda süslü kadınlar ve şık adamlar yemeklerini yerken gelin ve damat ilk danslarını yapıyorlardı. Damat gelini belinden tutmuştu , gelinin eli ise damadın omuzundaydı. Dikkatli bakıldığında birbirlerini kavrayışları ve bakışları birbirine ne kadar aşık olduklarını gösteriyordu.
Gelin uzunca kuyruğu olan straplez bir gelinlik giyiyordu. Saçlarını rüzgara hafif dağılmış bukleleriyle ortaya koyuyordu.
Gözlerim dolmaya başlamıştı. Hemen kendimi toparlayarak silkelendim ve duygusal havadan kurtuldum.
Zamanı geldiğinde olduğum yerden çıkıp tam damadın karşısında durdum. Beni gördüğü anın şokuyla bir kaç adım sendeledi ardından kendini toparlamaya çalışarak konuştu "Rüya!"

Herkesin dikkati benim üzerimdeydi. Damat konuşmaya çalıştı ama sadece ağzını açmakla yetindi. İleri doğru bir kaç adım attıktan sonra tam karşısında durarak hafifçe sırıttım sinirle yüzü gerilen damat bir elini yumruk yapıp sıktığını gördüm. Gelin açıklama bekler bakışlarla bir damada bir bana bakıyordu.
Yüzümdeki sırıtışı silip ciddi bir ifade takınarak elimi silahın üzerine attım. İçimdeki küçücük bir ses hala yapmamamı söylerken artık çok geçti silahı.
Silahı damada doğrultup yüz ifadesini incelemeye başladım.
Sinir ve korkuyla kaşlarını çattı. Yaptığı yumruğu sıkmayı bırakıp gelinin elini tuttu. Gözlerini benden ayırmıyordu. Zar zor " ne istiyorsun? " dedi. Gözlerindeki eski sinirin yerini korku ve heyecan almıştı. Ellerinin titrediğini fark ettim. Ve kendimden emin bir şekilde cevap verdim ; " hayatımı "...
O an ne diyeceğini bilemez bir şekilde ağzını açtı ama yaşadığı şokun sersemliğiyle hiçbir şey diyemedi.
Ve ardından ukalaca bir sırıtışla "Gelini öpebilirsin" dedim.
Ardından büyük bir patlama sesi ve çığlıklar...

BağımlıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin