Bu hayatta sadece aşk yok. Şu 'biri bana aşık olsun,sevin beni' triplerinden acil çıkmalıyız. Arkadaşlık aşktan daha önemli değil mi? Yanında arkadaşın yoksa sevgilinin kırdığı kalbi kim toplar? Yeni sevgilin mi?
Arkadaşlık bence aileden sonraki en önemli şey. Aşk mı geliyor yoksa onda da?
Aşk da önemli tabi! Önemsiz veya kötü birşey değil. Harika birşey! Onu gördüğündeki o his, sana baktığını gördüğündeki diğer his... Paha biçilmez! Ama arkadaşlığın yanında aşk biraz sönük kalıyor.
Kalmalıda! Şimdi gidip en yakın arkadaşınıza seni seviyorum deseniz belki ' bi git amk,bende aşkım :*,kanka lez/gay misin? Dkkssj' gibi cevaplar alcaksınız. Ama sizde biliyorsunuz arkadaşınız sizi seviyor...
Tabi arkadaşlar da kusursuz değil! Bazıları sadece arkanı dönüp önden yürümeni bekler. Sırtından bıçaklayabilmek için.
Bundan dolayı doğru arkadaşını bulmakta önemli.
Şimdi ufak bir sorum var. Aşk mı Arkadaşlık mı?
Aşk;çünkü o hisler paha biçilmez,o hayaller,düşünceler... Ve diğer herşey!
Arkadaşlık;çünkü saçmalaya bildiğin,düşüncelerinin çoğunlukla aynı olduğu kişi... Kim istemez ki?
Belkide şuan diyorsunuz ki 'bu mal ne diyor? Aşkı mı tutuyor arkadaşlığı mı?'
Arkadaşlığı tutuyorum,ama aşktan da vazgeçemiyorum...
-------------
İşte bende böyle değişik biriyim. Umarım benide,kitabımıda seversiniz...