Ora 13:00

162 5 4
                                    

- Jimmy , te rog grabeste-te, intarzii!

- Vin acum!

-Ai luat tot? Cheile de la masina? 

- Aaa...Stai...Telefonul...

- Mai repede Jimmy!

- Haide , am luat tot.

Urc repede in masina. Raul conduce cu o viteza nebuna. E de-a dreptul nebun. O ia pe contrasens. 

- Ce tot faci? Esti nebun?

- AI incredere iubito... Ne miscam repede, nu ne da ala afara, tot frumos, de ce n-ai incredere? Stii doar cat de mult te iubesc. Nu ma crezi? Ia vin-o in coace.

Ma saruta usor pe frunte. Ce m-as face fara el...

Iesim din masina. Dima ne astepta la intrarea din cladire. 

- Ai naibii esti , Raul, bine ca sor-ta e buna rau , altfel te dadeam afara de mult.

- Eh , Dima, stii si tu cum stau treburile... Na' astia-s toti banii. Alte intrebari?

- Da...una...sor-ta e libera diseara?

Raul il lovi cu putere. Fata ii era insangerata.

- Bun baiat esti, Raule, bun baiat.

Intram in cladire. 

-Ma duc la munca . Te iubesc si ne vedem diseara. Te pup...si multumesc mult ca m-ai adus, Raul.

-Cu mare placere , iubita. Acum plec si eu. O sa iei autobuzul?

- Da...

- Bine, te iubesc ai grija de tine.

Of, am atatea pe cap. Nici nu stiu de unde sa incep...

Intru in lift...Vreau sa apas pe etajul 6 , dar un baiat oprise usile cu mana. Imi zambi sec. Avea ochii verzi, si un par asa ciufulit.

- Hei, zise el , cu un zambet larg pe fata.

- Buna.

Liftul se zgudui puternic, dupa cateva minute am realizat ca se oprise.

- Ce s-a intamplat? zic aproape cu lacrimi in ochi

- Cred ca ... s-a intamplat ceva ...nu merge butonul de siguranta. E...ciudat...

- Ciudat? Cum adica?

- Nu s-a mai intamplat asa niciodata.

- Si cat vom sta aici?

- Nu stiu, nu cred ca vom sta mult, v-a veni cineva dupa noi, sunt sigur. Linisteste-te, totul v-a fi bine.

- Nu prind semnal...nu e bine deloc.

- V-a fi in curand. Macar esti cu mine , nu?

- Da... 

Ne uitam unul la celalalt si zambim. El ma imbratisa si imi spuse inca o data ca va fi bine. Ma simteam asa bine in bratele lui.

- Cum te cheama? am spart eu linistea

- Adi , pe tine?

- Jimmy .

- Frumos nume. 

- Mersi...


Heii, stiu, stiu nu am mai postat ceva de muuulta vreme,dar am venit cu o carte noua, scuzati micile greseli (daca sunt) , va pup si va iubesc!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 09, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Blocati in liftWhere stories live. Discover now