3.časť

29 2 2
                                    

Ďakujem za tri hviezdičky :D a zatial 15 pozretí :) to ma ešte viac motivuje písať túto story :)
"Neruším?"povedal niekto.Otočili sme sa a bol tam nejaký vysoký hnedovlasý chalan.
"Ahoj.Teri to je môj brat Lukáš."
"Ahoj.To je tvoja nová?"keď to povedal otočila som sa k Matúšovi a začala som sa smiať.Aj on sa usmieval.
"Nie.Kamarátka."
"Ale ešte som ťa tu nevidel."
"Som na prázdninách.Inak som z mesta."odpovedala som na jeho otázku.Lukáš tu chvílu bol ale potom "dostal telefonát" a musel odísť.
Bolo už po tretej a my sme ešte stále boli vonku.
"Nechcel by si zajtra prísť k nám?Máme bazén."povedala som.
"Okay ale slúb mi,že ty prídeš piatok na môj zápas."
"O kolkej?"spýtala som sa na ten zápas.
"O tretej poobede."povedal a ja som sa usmiala.
"Veď mi došlo že poobede."
"No veď dobre a ja mám zajtra prísť o kolkej?"
"Neviem okolo jednej.A natri sa opalovacím."
"Okay."zasmial sa.
"Tak teda ahoj."
"Čau."a objali sme sa.
Našla som si tu dobrého kamaráta takže tu nebude taká nuda.
Ďalší deň
Zase ma zobudil ten úžasný zvuk kohúta.
Po rannej hygiene a raňajkách som sa išla prezliecť.Dala som si riflové kraťasy a mentolový peplum top.Ja nie som na šaty a sukne,takže teraz cez leto len a len kraťasy.Vlasy som si dala do drdola.Ešte som mala čas kým príde Matúš,tak som išla pozrieť môj "sociálny život".Viem že tu nie je Wi-Fi ale mám internet v mobile.A do uší som si dala slúchadká.Pustila som si Uncover od Zary Larrson a potom začala hrať Poison od Rity Ory.
Okolo jedenástej som sa rozhodla ísť sa pozrieť na Marsha.Je zlatý.My sme doma nikdy psa nemali.Hladila som ho po srsti a on na mne ležal.Zaujímavé je,že som ho ešte ani raz nepočula štekať.
Po rozmazlovaní Marsha som si šla dať obed a po obede som sa chvílku rozprávala s babkou.Keď sme dokecali,šla som si dať plavky a na to tenký hodvabný župan.
Keď som sa pozrela na hodinky bola presne jedna hodina a zazvonil zvonček.Aký je presný.
Pohlad Matúša
"Ahoj."usmial som sa na ňu a objal som ju.Mala na sebe len župan.
"Tak kde je ten bazén?"
"Čo si taký nedočkavý?"smiala sa na mne.
"Chcem sa osviežiť."keď ma zaviedla k bazénu dal som si dole tričko.Ona si zhodila dole ten župan.Má dokonalú postavu.Potom som môj pohlad presmeroval k bazénu do ktorého som hneď nato skočil.Teri potom skočila za mnou.Chvílku sme len tak plávali a rozprávali sme sa.
Cítim sa s ňou velmi dobre.Ale neviem či by to mohol byť vzťah.Poznáme sa len tri dni.
Neskôr som sa ponoril pod vodu a stiahol ju za nohu.Nech je väčšia sranda.Rýchlo sa vynorila a mňa sa snažila dať pod vodu ale to sa jej nepodarilo.Len som sa smial a smial.Po chvílke sa začala smiať aj ona.Má úžasný smiech.Zobral som na moje ramená a potopili sme sa spolu.
Po chvílke šantenia k nám priška jej babka a priniesla nám džús a sušienky.
Zobrali sme do jednej ruky sušienku a do druhej ruky sme si vzali pohár s džúsom.
Potom som ešte chvílku plával a ona ležala na nafukovačke.Slúbil som jej že ju z nej nezhodím.
Moje city k nej sú stále väčšie a väčšie.Asi som sa zamiloval.

HolidaysWhere stories live. Discover now