7.časť-Tereza sa vracia

20 2 0
                                    

O rok neskôr
Práve teraz som v aute,ktoré mieri tam kam som čakala ísť celý rok.A idem tam s mojou milovanou osobou.Ten,ktorý mi vtedy telefonoval.Ten,ktorý mi tam najviac chýbal.

S Oliverom.Je to môj priatel už rok a pol.Predtým som s nikým iným nechodila a on mi ukázal,že milovať sa naozaj dá.

Viem,že aj Matúš ku mne niečo cítil ale určite ho to prešlo.Verím,že to bol len chvílkový stav poblúznenia.

Áno zažili sme toho vela zábavného ale vážim si ho len ako kamaráta.Nič viac,nič menej.

K babke ide s nami aj Lucka,ktorá sa teší hlavne na Lukáša.Celý rok si písali a skypovali spolu.Verím,že im to spolu dlho vydrží.

Samozrejme sa teším aj na babku bez ktorej by som cez prázdniny nepribrala pár kilo navyše.

Nesmiem zabudnúť aj na Marsha.Maminu som presviedčala na toho psa ale je neoblomná.

Oh,zabudla som pripomenúť,že keď sme sa spolu s Luckou minulý rok vrátili späť domov,mama nám cez prázdniny predstavila svojho nového frajera.Len sme s Luckou šokovane pozerali.Nevadí nám to vôbec a už viem prečo ma mama vyhnala na prázdniny.

No a počas roku sa zasnúbili.Neviem kedy sa svadba uskutoční ale velmi sa teším!

Medzitým ako som nad týmto všetkým premýšlala,auto zrazu zastavilo.Takže sme na mieste!
Vystúpila som a porozhliadla som sa.

Minulý rok by som frflala ale teraz som najšťastnejší človek na svete.

Pohlad Matúša
Beriem do košíka cestoviny,keďže sme sa zhodli na zapekaných cestovinách.

Som v potravinách s Lukášom.Konečne sú letné prázdniny a ja sa už nemusím učiť!Tak trochu som prepadal z matiky ale opravil som si to.

Viem,že Tereza mi slúbila,že príde aj na budúci rok ale akosi tomu neverím.Myslím si,že tam u nej majú lepší život a nebude ho tráviť s nejakými dedinčanmi predsa.

Síce Lukáš bol stále s Luckou v kontakte,nehovorila mu,že by ho chcela navštíviť a Tereza?Tá sa mi ani raz neozvala.Som na ňu zato trochu naštvaný.

Takto som rozmýšlal a nedíval sa na cestu.To sa mi aj vyplatilo.Narazil som s košíkom do nejakého iného,ktorý "šoférovala" nejaká dievčina v podobnom veku ako ja ale v tejto dedine som je ešte nevidel.Zamrmlal som sorry a otočil sa ako keby sa nič nestalo ale ona na mňa zakričala.

"Matúš ty si ma nespoznal?To som ja,Tereza."v momente som stuhol a zastal.Hádam by som ju poznal nie?Ale už žiadnu inú Terezu podobnú nášmu veku nepoznal.Jedine moja malá sesternica sa volá takto ale má 4 roky a to mi logicky nepasuje.

Otočil som sa a premerial si ju pohladom.Bola to ona ale bola velmi zmenená.Vlasy mala kratšie a bola dosť domachlená.
Usmiala sa na mňa a rýchlosťou svetla bola pri mne a objímala ma.Samozrejme som jej objatie opätoval ale bolo to divné.

"Čo je?"zasmiala sa.Úsmev jej zostal stále krásny.
Stále som nič nehovoril.Len sa na mňa letmo zamračila.Došlo mi,že by som mal niečo povedať.

"Už som si myslel,že neprídeš."jemne som sa usmial,zatial čo sa vycierala od ucha k uchu.

"A ja som si myslela,že už nič nepovieš."povedala a ja som bol zase ticho.Len som premýšlal nad tým ako je krásna.Potriasol som hlavou.Nemôžem ju už milovať.Je tu dosť dôvodov.

"Potom ti niekoho predstavím."povedala a ja som dúfal,že to bude len nejaká jej kamarátka.Žiadny chlapec.

"Aj ja tebe."povedal som predtým,než som si chcel zahryznúť do jazyka.Mám jej to povedať?Už som to načal tak jej to neskôr poviem.

"A koho?"s úsmevom nadhodila.
"A ty si mi povedala koho?Nechaj sa prekvapiť."povedal som s úškrnom.
Len na mňa mrzuto pozrela ale vedel som že si len robí srandu,lebo hneď nato sa zasmiala.

"S kým sa to rozprávaš?"zamrmlal Lukáš,keď sa 'vynoril' z regálov.On totiž vyberal ovocie a ja som bol na druhej strane obchodu s cestovinami.

Uvidel Teri a hneď mu bolo všetko jasné.Usmiali sa od ucha k uchu a rýchlo sa k sebe vrhli aby sa objali.
"Ahoj,kde je Lucka?"hneď zareagoval Lukáš.Žiadne 'ako sa máš' alebo 'odkial sa tu bereš'.On sa hneď pýta na Luciu.

"Lucka?Prečo by tu mala byť Lucka?"povedala prekvapene Teri.Lukášov úsmev hneď povädol a Tereza sa začala rehotať na celý obchod.

"Neboj celú cestu spomínala len na to,ako sa s tebou stretne."keď to povedala,Lukášov povädnutý úsmev sa zase nadvihol.

"Zaneseme potraviny a prídeme k tebe dobre?Ty mi predstavíš toho tvojho 'niekoho' a ja svojho 'niekoho',platí?"dopovedal som a ona prikývla na súhlas.

Pohlad Terezy
O hodinu neskôr

Čakala som kedy už ten zvonček zazvoní.Čakám s Oliverom a Luciou na tých dvoch.

Prišlo mi,ako keby ma Matúš ani nespoznal.Ale je pravda,že som svoj štýl zmenila.Viete ako som mala ledva na sebe maskaru?Tak to sa zmenilo.

Práve teraz mám na sebe maskaru,linky,ceruzku na obočie,lícenku,nude rúž,vlasy som predtým mala po trup a teraz ich mám asi po prsia.Vlasy som mala sčasti rozpustené,pretože hore som mala drdol.
Oblečený som mala kvetinový crop top,šortky a biele konversy.
A na očiach slnečné okuliare,lebo slnko neuveritelne pálilo.

Konečne som začula zvonček.Utekala som otvoriť.Pred bránkou stáli Matúš aj Lukáš no s nimi tam bolo aj nejaké velmi pekné dievča.

Tmavé vlasy jej splývali po tele a jej tmavé oči boli krásne.Žeby nejaká ich kamarátka,sesternica alebo...??Priatelka Matúša???

"Ahojte.Toto je ten tvoj 'niekto'?"rovno som sa ho spýtala a ukázala s prstom na to krásne dievča.

"Áno.Teri,to je moja priatelka Klára."

Ahojte ludkovia moji tato časť je dlha tak dúfam že to oceníte...Snažila som sa tak ma skúste ohodnotiť hviezdičkou alebo komentárom :D
Tá Klára:no predstavujem si výzor podobný Teri Blitzen,ak náhodou neviete kto to je obrázok by mal byť v médiách,ak nie tak mi to zase zblblo(ako vždy :()
Lúbim vás :)

HolidaysDonde viven las historias. Descúbrelo ahora