9.časť

10 0 0
                                    

Mám pocit, akokeby som tu navyše.Oliver síce pri mne sedí a usmieva sa na mňa ale stále sa s Luciou a Lukášom zabávajú.
Dúfam, že nie na mne.

Matúš si hrkúta s Klárou ale pokukuje pri tom po mne.
Takže tu len znudene sedím a napchávam sa.
No niečo ma práve napadlo...

"Hej!Počúvajte! Čo keby sme si išli zaplávať?Vonku je fajn."usmievam sa na všetkých so svojou super myšlienkou.

"Aj by som šiel ale nemám tu plavky."ozve sa Lukáš.To ma nenapadlo,takže dokonalý nápad je už nedokonalý.

"Ani ja ich tu nemám."povie Matúš."
"Ani ja." pridá sa Klára.

"A nemôžte si po ne zbehnúť?"ešte som to skúsila.
"Veď zaplávať si môžme aj zajtra."povedal Oliver.
"No veď dobre."povedala som mrzute.

...

Keď sme sa rozlúčili a dohodli sa na zajtrajšom bazéne, odišla som odpratať všetok riad.

"Čo ti je zlato?"povedal mi Oliver, ktorý stál za mnou.
"Prečo si mi nevenoval žiadnu pozornosť?Všetci sa zabávali len ja nie."povedala som mu pravdu.

"Chcel som spoznať aj ostatných."povedal a svoje ruky si obmotal zozadu na môj pás. Dal mi pusu na vlasy.

Ďalší deň
Mám na sebe ružovo-biele pásikavé bikiny. Oliver už pláva ale ja chcem ešte počkať na hostí. Zrazu som začula zvonček. Marsh hneď utekal k bráne a ja som ho nasledovala.

"Ahojte!"privítala som ich s úsmevom. Matúš len nemo na mňa pozeral. Dúfam že kvôli tým plavkám čo mám na sebe. Heh,moje myšlienky sú čoraz divnejšie.
Klára mala na sebe krásné bledo ružové kimono. Vidím, že má vkus. A ešte je k tomu aj pekná!

"Poďte za mnou." Zaviedla som ich k bazénu a Klára si dala dole kimono a na sebe mala už plavky. Aj Matúš ich už mal na sebe. Lucka s Lukášom išli niekde preč takže sme tu len my štyria. A babka je teraz u mojej mamy. Neviem prečo ale aspoň mám dom pre seba.

Matúš už skočil do vody a Klára si len nohy jemne máča v bazéne. Oliver pláva kraula a ja som si prisadla ku Kláre. Čo jej mám povedať?

Bạn đã đọc hết các phần đã được đăng tải.

⏰ Cập nhật Lần cuối: Sep 25, 2016 ⏰

Thêm truyện này vào Thư viện của bạn để nhận thông báo chương mới!

HolidaysNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ