Am ramas pe ganduri dupa ce a plecat el, oare ascunde ceva?
Am urcat inapoi in camera sa am grija de Irene.Dupa doua saptamani...
-Buna dimineata, somnoroaso !
-Buna dimineata, salvatorule !
-Aici ai micul dejun, te las. (vrand sa plec)
-Asteapta !
-Ce e?
-Ramai cu mine...
-Bine.M-am asezat langa ea. Si pentru cateva minute, nici unul nu a zis nimic.
-Gabriel...
-Da..
-...eu...cred ca ar trebui sa plec de aici...
-Ce? De ce? Am facut ceva gresit?
-Nuuu, cum sa crezi asa ceva? Te-ai purtat minunat, ca un cavaler, doar ca..
-Si atunci? De ce vrei sa pleci?
-Nu vreau sa te incomodez...
-Dar, nu faci asta !
-Ba da ! Nici macar nu mai dormi in camera ta !
-Asta nu e o problema !
-Ba sigur ca e. Ma simt ca un copil, faci totul sa devina usor, nu mai pot asa...
-Asa cum, Irene?
-Asa, cu situatia asta ! Te-ai indepartat de Maria, doar ca sa ai grija de mine !
-Irene, eu...
-Tu ce? Eu nu mai pot lupta cu sentimentele mele...nu e usor.
-Si crezi ca pentru mine e? (apropiindu-ma de ea)
-Nu stiu ce sa spun...
-De fiecare data cand ma apropii de tine, imi doresc sa fac un singur lucru...
-Ce lucru?
-Asta !~ Apartamentul Carolinei ~
-Cioc-cioc, ce face printesa mea?
-Victor, ai venit !
-Sigur ca da ! Doar nu credeai ca o sa te dezamagesc !
-Nu stiu...
-Vino aici... (sarutand-o)
-Si spune-mi, ce facem azi?
-Nu stiu. Am vorbit cu Irene sa ne vedem dupa-amiaza..
-Inteleg.. (ridicandu-se din bratele lui)
-Caro, asculta-ma..
-E iubita ta, inteleg. Are nevoie de tine..a trecut printr-o perioada grea..
-Asculta-ma, vrei? Nu stiu ce vrea ea sa imi spuna, dar eu o sa ii spun ca nu mai pot sa continui relatia cu ea..
-Vorbesti serios?
-Da. Te iubesc si nu vreau sa te pierd !
-Oh, Doamne, Victor..simt ca imi sare inima din piept..Discutia s-a incheiat cu un frumos sarut..
~ Casa Anonimului ~
-Gabriel.. (oprind acel sarut)
-Imi pare rau, nu m-am putut abtine.
-Se pare ca nici eu. (zambind)
-Irene, eu..te iubesc..
-Si eu te iubesc, Gabriel ! Am luptat mereu contra acestui sentiment, dar nu mai pot, am obosit...vreau sa il traiesc. Cu sau fara prezenta ta.
-Si eu imi doresc acelasi lucru. O sa fiu mereu aici, doar pentru tine, numai pentru tine..
-Si cu Maria cum ramane?
-Am sa incerc sa ii explic..
-Sper ca va intelege..
-Ramane de vazut, chiar sper sa inteleaga ca singura femeie pe care o iubesc esti tu, Irene..-Ce ai spus?
-Maria ?! Ce cauti aici?-Baiete, iarta-ma, dar nu am putut sa o opresc !
-Nu-ti face griji Matilde, ma descurc.
-Scuza-ma..-Cum ai putut sa intri asa in casa mea?
-Dar tu? Cum ai putut sa-mi faci asta? Parca nicio femeie nu avea voie in patul asta, nu?
-Nu confunda lucrurile, Maria !
-De asta te-ai indepartat de mine? Pentru ea?-Maria, nu e cea ce pare... (apropiindu-se de ea)
-Tu sa taci, usuratico ! (incercand sa o loveasca)-Nici sa nu te gandesti ! (oprind-o)
-Cum ai putut?
-Imi pare rau, dar s-a intamplat fara voia mea. Inimii nu-i poti spune pe cine sa iubeasca...
-Mai poti sa vorbesti despre iubire, dupa ce ai facut?
-La ce te referi?
-Stii bine...acea tanara, ai uitat de ea?
-Bineinteles ca nu..-Despre ce vorbeste, Anonimule?
-Nu-mi spune ca ea nu stie..
-Sa stiu ce? Imi explica si mie cineva?-Era intr-un bar, beat..
-Nu stiam ce fac !
-Ea sa apropiat de tine..
-Dar am respins-o !
-Ai iesit..
-A venit dupa mine, tot insista..
-Te-ai enervat si ai incercat sa o violezi...dar nu ai reusit. Ai speriat-o. Si din cauza asta ai cicatricea asta pe fata !-Nu pot sa cred ! Cum ai putut sa faci asta, Anonimule?
-Sunt un las, stiu ! Am vrut sa imi cer scuze, ea nu merita asta, dar cand am fost la ea acasa...
-Parinti ei ti-au spus ca s-a sinucis..
-Da, din multe motive spuse intr-o scrisoare...dar tu de unde stii asta?
-Pentru ca era sora mea !
-Nu se poate ! Acum inteleg..de asta te-ai apropiat asa brusc de mine.
-Razbunare..
-Asta cautai..pleaca ! Nu vreau sa te mai vad ! Pleaca, Maria !
-Nu se termina aici !
-Pleaca !Dupa ce a plecat Maria, se facuse liniste. Irene nu schita nici un gest. Iar am dat-o in bara ! De ce trebuie sa fie asa? De ce , de fiecare data cand incerc sa fiu fericit, trebuie sa apara ceva care sa distruga totul?
-De ce ai vrut sa faci asta?
-Eram beat, nu gandeam limpede...
-Cat de beat sa fi fost, incat sa nu te gandesti si la ea?Asta te face barbat? Sa vrei sa fortezi o femeie? (asezandu-se la marginea patului)
-Nu am scuza, stiu !
-Acum inteleg de ce porti masca asta ! Ti-e rusine, nu-i asa?
-Da ! Nu ma mandresc cu asta !
-Oh, Doamne..
-Uite, Irene... (asezandu-ma in fata ei, in genunchi) ...daca vrei sa pleci din viata mea...
-Am spus eu asta? (intrerupandu-ma)
-Nu..doar ca..
-Nimic ! Eu te iubesc pentru ce esti acum, nu pentru greselile din trecut ! Asa ca nu-mi cere sa plec, pentru ca nu o sa fac asta.
-Cat de mult te iubesc !
-Demonstreaza-mi ! Saruta-ma si lasa tot raul sa dispara..* Dupa cateva minute *
-Asta e cel mai dulce sarut pe care l-am primit.
-Deci ma descurc mai bine ca Maria la asta , nu?
-Dar tu, ce o sa faci cu Victor?
-Am vorbit cu el ieri si am stabilit sa ne vedem dupa-amiaza asta. Si se pare ca si el are ceva sa imi spuna. Ma intreb oare ce?
-Cine stie...si te duci singura?
-Da, as vrea sa rezolv asta singura.
-O sa ma suni cand termini, bine?
-Promit.Dupa ce a plecat ea la cabinet, am plecat si eu la Agentie.
~ Cabinetul lui Irene ~
* Receptie *
-Buna dimineata, Bety !
-Buna ziua, domnule.
-O caut pe Irene, este?
-Sigur ca da. Puteti intra, va asteapta.
-Multumesc, scuza-ma..
-Sigur..* In birou *
-Pot intra?
-Victor ! Sigur ca da, intra..
-Multumesc.
-Spune-mi, ce mai faci? Iarta-ma, in ultimul timp am fost cam absenta peste tot, ba chiar si in viata mea..
-De ce? Ce sa intamplat?
-Vroiam sa vorbim serios despre relatia noastra, Victor, de asta am acceptat sa ne vedem..
-Si eu vreau acelasi lucru..~ Agentia Anonimul ~
-Ce fac? Ce fac? Trebuie sa ii spun lui Gabriel. E important pentru el. Dar cum sa o fac? Cu sa ii spun ca cine a rapit-o pe Irene e chiar...
-Poftim? Ce ai spus Sebastian?
-Gabriel, ai venit devreme ! (agitat)
-Lasa asta ! Ce ai spus? Tu stii cine a rapit-o?
-Eu..da..
-Si de ce nu mi-ai spus? Spune-mi ! Cine e ?
-Pai...Cum vi se pare?
CITEȘTI
ANONIMUL (Needitată)
Romance"Anonimul" este barbatul care a suferit foarte mult in trecut, din cauza unei prostii pe care a facut-o. Asa ajunge pacientul lui Irene. Dupa zile si luni petrecute impreuna, amandoi realizeaza ca se iubesc ...