NOT:BIR GENÇ KIZIN HIKAYESI
OKUMANIZI TAVSIYE EDERIM CANLARIM..Gunlerden pazartesi yeni bir hayata yeni bir baslangic.
Her zaman ki gibi abimin su dokmesiyle uyandim.
"Ohooooo prenses hadi ama kalk"
"Ya abi napmaya calisiyorsun ne guzel uyuyordum"
"Uykucu ciktin basima he kalk daha okulun ilk gununde okulu aksatmak olmaz hadii kalk elini yuzunu yikka"
"Of tamam ya kalkiyorum basimin belasi"
"Yaseminnn!!"
"Sey yani basimin tatli belasi kalktim tamam sen in asagiya ben elimi yuzumu yikkayip geliyorum abim"
"BU ARADA KIZIN ADI YASEMIN ABISININ ADI HUSEYIN"
yasemin ayaklarini suruye suruye banyoya gidip elini yuzunu yikkar ve ustunu giyip asagi abisinin yanina iner abisi.
"Hele sukur be abim gec kalcaz hadi"
"Tamm abicim geldim iste hadi gidelim"
Abisiyle birlikte okulun yolunu tutmuslardi.huseyin yasemine "hayalindeki okul ve ortamin nasildi"diye sormustur ve yasemin cevaplar
"Kocaman bahcesi olan etrafi yesillik olan ve en onemlisi spor salonunun buyuk olmasi."
Yasemin valeybol ounamayi kucuklugunden beri seviyormus ama hayalindeki tek sey olen annesiyle babasinin tek bir istegiydi okuyup dim dik ayaklarinin ustumde durmasi ydi.
Yasemin cok uzaklara dalmisti hayal gucu cok genisti hayal etmeye ve gerceklestirmeye bayilirdi.
"Yasemin ohooo bizim kiz yine daldi alooo dunyadan yasemine ordamisin."
"Dalmisim abi kusura bakma."
"Ne dusunuyormus bakiyim prensesim."
"Annemle babami keske yasasaydilarda onlarda gorselerdi."
Abisi hic bir sey diyememisdi ve sonunda okula varmislardi.
Yasemin okulun bekci kulubesinde asili olan listede ismini ararken abiside sigara iciyordu.
"Abi buldum ismimi "F "subesi cikmis abi ve numaramda "210" hadi sinifimi bulalim."
"Tamam abim hadi gidelim belki guzel bi kiz bulurum kendime"
"Off abi ya isin gucun kiz pesinde kosmak ne yapicam ben seninle"
"Aaaa buyumuste kuculmus aramuzda 4 yas var"
"Of neyse buldum sinifi hadi iceri girek bakak bi"
Yaseminle huseyin iceri girerler abisi kapiya yaslanmis bir sekilde dururken yaseminde siniffi inceliyordu ve sinifin kapisi acilmasiyla huseyin yere duser abisinin dustugunu goren yaseemin abisini kaldirmak icin kosar.
"Manyak misin sen insan kapiyi tiklatir annen baban terbiye ogretmedimi sana"
"Ozur dilerim bilmiyordum kapiya yaslandigini."
"Biriniz beni burdan kaldirabilirmi acaba"demesiyle ikisi birden kolundan tutup kaldirirlar
"Abicim kusura bakma valla bilmmiyordum kapiya yaslandigini yoksa."
"Ya tamam onemi yok kardesim ben aliskinim adin ne senin."
"He sey adim furkan"
"Bende huseyin buda kardesim yasemin sinifi incellemek icn cikmistik nereyi inceliycekse artik."
"Abiiiii"
"Of tamam sustum"
"Yasemin senin sinifindami burasi."
"Yok aslinda baska sinifta ben butuN siniflari gzmek istedim."
"Anlamadim"
"Sen kardesimin kusuruna bakma o biraz ukaladirda."diyip gulmeye basladilar ama yasemin hic suratini bile burusturmamisti.
Birlikte cikis kapisinin yolunu tuttular huseyin furkanin numarasini aldi furkanda huseyinin numarasini aldi ve sonra dagildilar.KARDESLERIM BENIM HEPINIZIN YORUMLARINI BEKLERIM EGERKI GUZEL YORUMLAR GELIRSE DEVAMI DA GELICEK GOOD BY..