Yasemin hala uyuyordu ve abisi hala is basindaydi.
Koca evde sadece 2 si yasiyordu kimseye midare ettmiyorlardi.
annesiyle babasi öleli daha 1 sene olmustu ve hala unutamamislardi yasemin amnesiyle babasinin odasinda yatiyordu cok duskundu ailesine abisi onun icin hem anne hem baba hemde abiydi kardesini kaldirmak icin basina gitmisti ama su dokmiycekti baska bir plani vardi.
Yasemin gozlerini acinca kendini yerde buldu abisi yataktan itmisti onu."Ya abi sen bir gun bile insan gibi kaldiramaz misin? Kaldirsan nolur insan yanagina bir opucuk koyar kardesim uyan der ne kadar kotusun ya "
"Yasasin kotuluuuuuuk eee artik erken kalkmak icin alarm kur aaa dogru ya seni alarm bile islemiyo haklisin.neyse hadi ustunu giy asagi in kahvalti hazir.""Yanlismi duydum sen banna kahvaltimi hazirladin ben o kahvaltidan yemem asla hatirlamiyor musun? Bir keresinde zehirlemistin." Der demez yuzunde bir yastik hissetti abisi yastik atmisti
"Iyilikte yaramiyo hanimefendiye dusunmekte hata oldu ne guzel kardesim kahvalti yapsinda gitsin acikmasin dedim ama nerdeeee bende o deger bilcek kardes.""Ay hic kardesine kiyamazmis kardesini dusunurmus oy sen ne kadar tatlisin tombisim benim."
Diyince abisi
"Tombisimmi"
"Sey ya tombisim demiycektim agzimdan kacti."
Abisinin en nefret ettigi seylerden 1 risi tombisim kelimesini duymakti otekileride sonradan anlarsiniz.
********Yasemin sinifa girmisti herkez siniftaydi ama dur 1 kisi eksikti furkan yoktu. Yasemin sinifa girip bir siraya oturmustu telefonuyla ilgileniyordu o arada sinifa furkan girmisti ama farkinda degildi furkanin gozleri birini ararmiscasina bakiyordu vee aradigi kisiyi bulmustu hemen yanina gidip.
"Selam yasemin yanina oturabilir miyim? Sakincasi olmazsa tabi ?"
Butun etrafa bakmistim ve bir suru bos sira vardi neden onlara degilde benim oturdugum siraya gelmisti anlamamistim.
"Neden bu sira neden baska sira degil of neyse otur bende kalkiyordum zaten."
"Neden boyle yapiyorsun bana naptim ben sana bir suc islediysem soyle bileyim."
"Yanima oturmakla suc isledin zaten of siraylami geliyorsunuz bana siz of of."
Yasemin siniftan cikip kantine inmisti bir cay alip masalardan birine oturumustu eline telefonu alip kulakligini takti ve kimseyi duymiycagi sekilde sesini acti.
Ve yanina 2 tane kiz gelmisti yasemine
"Oturabilirmiyiz?"
Dediler cevap alamayinca oturdular
Yaseminin kulagindan kulakligi cikarttilar ve,
"Ben idil buda arkadasim ezgi"
"Bende yasemin memnun oldum" dedikten sonra baya bir konustular ve kanka gibi birsey oldular sonra sinifa ciktilar beraber , butun siralar doluydu ve birtek olamaz furkanin yani bostu mecbur oraya oturcakti oturdu ve furkana sadece bir kelime soyledi
EVET ARKADASLAR BIR BOLUMUN DAHA SONUNA GELDIK DEVAMI GELICEK YORUMLARINIZA GORE OPULDUNUZ GOOD BYY...:DASDSSD