Gunesin dogmasiyla gozlerini acmisti yasemin yaninda yatan abisini gordu ve abisine seslendi.
"Abim kalk hadi"
Demesiyle huseyinde uyandi "yasemin prensesim gunaydin nasilsin iyimisin" dedi telasla sonra gidip doktorlari cagirdi gelip yasemine baktilar ve taburcu olabilecegini soyledi doktor ve odadan cikti."Abim ben cikis icin islem yapip geliyorum"
diyip odadan cikti burakla furkan odaya girdiler ama yasemin onlari istemedi odadan kovmustu resmen onlarda kovmasiyla odadan cikmislardi koridara cikar cikmaz yine dalastilar ama bu sefer kavga etmeden huseyin yetismisti.
"Ya burdada mi kavga ediyorsunuz gelinde bi ise yarayin bugun yasemin in dogum gunu guzel bir organizasyon yapin davetlileri ben cagiricam o is bende siz sadece dogum gununu nerde yapicaksaniz onun adresini atin gerisi bende dusunmeyin hadi guveniyorum size yuzumu kara cikarmayin valla bu sefer kurtulusunuz olmaz diyim."" oooo ayip ettin abi organizasyon bnm isim sen yeter ki iste"
"Yasemine de soylemek yok ona gore"
"Hic soylermiyiz abi ayip ettin."
"Hadi bakalim neyse siz gidin halledinde gelin."
"tamam abi biz gidiyoruz simdi sonra gorusuruz bay bay"
"hadi uzatma halledin bay bay"
huseyin onlari yolladiktan sonra odaya girer ve kardesine "yarim
saate kadar cikabiliriz"der.
ve konusmaya baslar.
"ah be prenses cok korkuttun beni sana bisey olsaydi ben yasayamazdim ama seninde sucun var olayi bilmiyorum zannetme""abi ya bende sensiz yapamam ama neden benim sucum varmis napmisim ben, rahat biraksin beni istemiyorum!"
" ya abim yeri degil ama dunden beri senn ayilmani bekliyo cocuk cok ayip ediyorsun."" bidakka ya o dunden beri burda mi neden gitseymis kim dedi ona kal diye kendi kendine gelin guvey olmus"
"ya sen hic degismiycek misin off neyse benim telefon etmem lazim geliyorum bekle"
" tamam bekliyorum kaçıcak degilim ya"
"valla belli olmaz"
diyip odadan cikti ve yaseminin ihtiyac duydugu kisileri cagiracakti vve aradi"kardesim ya napiyon ozldim be ozan"
"napak be abim bende cok ozledim"
"ozledin mi lan 1 gun boyunca yasemin hastanede kaliyor senin haberin yok."
"ne noldu solesene be."
"yaw merak edilcek bisey yok kafaya darbe almis o."
"heee allaha sukur ya."
"of neyse bugun gelin be yaseminin dogum gunu yaninda olun size ihtiyaci var hemde cok."
"oooo unuturmuyum hic geliyom tabi yalniz birakirmiyim ama soyleme yasemine surpriz olsun.""tamam kardesim gorusuruz sonra byby."
"gorusuru kardesim byby"
*******
yaseminle huseyin hastaneden cikip eve giderler huseyin kardesini odasina yatirir dinlenmesi icin abiside yaseminin partide giymesi icin kardesine elbise almaya gider
yaseminede.
"abim benim isim cikti acil gitmem lazim hemen gelicem."
diyip alnina bir opucuk kondurur.
"tamam abi yakinda cikar kokusu."
"yasemin dedim."
"hastayim ben ustume gelme huseyin beyyy."
"allahiim sen yasemine akil fikir ver aminnn."
"of abi git banada laptopu ver oyalaniyim biraz."