pitbull

351 13 4
                                    

Pitbull cinsi köpek oldukça güçlü yapışınla dikkat çeken bir ırktır.Pitbull Özellikleri ve genel karakteri nasıldır? bunları merak ediyorsanız hemen konumuza göz gezdirmelisiniz.

Kaslı halinle dikkatleri üzerine çeker.Güçlü bir çeneleri vardır ve alın yapısı tanınan cinstendir.Derince bir göğüs kısmı mevcuttur.Çok güçlüdürler.Kulakları çoğunlukla kestirilmektedir.Kuyruk kısmıda kestirilmiş olabilmektedir.Gözlerinin rengi değişik renklerde olabilmektedir.Vücududada aynı şekilde değişik renklerde olabilir.Kısa ama kalın bir tüy durumu vardır.

Pitbull Özellikleri, Pitbull Nasıl Bir Köpektir?

Kurnaz bir gülüş biçimle beraber kendine çok fazla güvenen bir yapıda hali vardır.Bu duruşu kimi insan için korkutucu olabilmektedir.Saldırganlık konusunda eğitim verilmemesi gerekir.Çünkü bu köpekler özellikle diğer köpekler ve hayvanlara karşı oldukça saldırgan bir durumdadır.Çoğu zaman komik bir hali vardır ve diğer köpeklerin aksine aşırı bir sadıklık vardır.Yetişkin kişilerle ve çocuklarla çoğu zaman arası iyi olsada dikkat edilmesi gerekir.Sahibini ve ona ait herşeyi koruma duygusu fazla gelişmiştir.Cesurdur aynı zamanda çok dayanıklı bir köpektir.Bu yüzden düşmanlarını bile parçalayacak konumdadırlar.İnatcı bazen dikine giden bir yapısı vardır.İyi eğitim alması gerekir ve dominant bir ırk olması nedeniyle son derece tecrübeli sahipler gereklidir.Diğer köpeklere ve kedilere karşı hiç tahammülleri yoktur.İyi anlaşma cok nadir olabilmektedir beraber bırakılmamaları önerilir.Onlarla oyun oynamak onlar için paha biçilmez bir mutluluk biçimidir.Aile dışındaki bir çocukla yada başka hayvanla yalnız bırakılmaması gerekir.Bu Pitbull dövüş köpeği olarak genelde kullanılmıştır hayvanların boyun kısmına saldırma durumları vardır.Çok iyi bir eğitimle iyi bir aile köpeği aynı zamanda iyi bir bekçi köpeği olabilir.Pitbull saldırır mı? evet saldırma eğilimi fazladır.Zaten saldırgan tavırları nedeniyle ülkemizde çok korkulan köpeklerden biridir zaten beslenmeside yasaktır.

Bu bölüm biraz uzun oldu okuyabilene helel olsun

köpekler ve bilinmediklerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin