Volumul 1 - Capitolul 1 - Cum a început totul

17 3 0
                                    

Numele meu este Ariana Traian şi am 17 ani.
Stau în America de 4 ani şi am o viață destul de super. Sunt singură la părinți dar am o prietenă pe nume Bella pe care o consider sora mea. Ne cunoaştem de când eram mici. Veneam în fiecare vară la mătuşa mea aici şi mă jucam împreună cu ea şi o altă fată, Rebeka. Ea este acum în alt oraş, nu am mai văzut-o de 6 ani. Când am crescut mai mari vorbeam foarte des pe skype cu Bella, am ținut legătura mereu.
Când a aflat că mă mut aici s-a bucurat foarte tare şi eu la fel.
Astăzi trebuie să mă duc la şcoală aşa că mă scol din pat şi mă uit la telefon. E ora 7:10 deci ar cam trebui să mă duc la baie.
Mă duc, mă spăl pe dinți, mă fac cu o cremă de față şi mă dau cu un balsam de buze. Mă duc înapoi în cameră şi mă îmbrac cu o pereche de pantaloni scurți albi din dantelă, un maieu roz cu un mesaj pe el şi mă îndrept spre locul unde mă machiez. Nu îmi place să folosesc prea mult. Aplic puțin corector, rimel şi un ruj roz drăguț. Îmi piaptăn părul şi adaug o bentiță roz să se potrivească cu maieul.
Mă duc jos şi îmi fac micul dejun. Iau un iaurt natural cu nişte căpşuni, afine şi câteva felii de banane. Între timp îmi fac un ceai de fructe şi un sendviş pentru a le pune la pachet.
După ce am terminat, mă încalț cu nişte teneşi roz, îmi iau ghiozdanul în spate, căştile în urechi şi pornesc spre stația de autobuz unde o văd pe Bella.

Next în fiecare luni.

Mai presus de cuvinteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum